şükela:  tümü | bugün
54 entry daha
  • pretty little liars'ı ilk başladığı günden beri takip eden biri olarak bizimkiler neresinden batırdılar güzelim diziyi diye meraktan ve dalgasına açıp izlediğim uyarlamamsı çakma şey.

    eleştiriye nerden başlasam bilemiyorum, tamam emily'i gay yapsanız evimizi tayyip önderliğinde tomalar basardı haklısınız da kalkmış alison'ın abisine (jason) aşık etmişsiniz o da yetmemiş hanna'nın yaptığı hırsızlığı emily'e yıkmışsınız. ya bu kız aşırı merhametli, iyi ve düzgün bir karakter kalkıp neden salak, sümsük, ağzına kürekle vurulası bir insana dönüştürdünüz anlayamıyorum bu emily diye yutturmaya çalıştığınız kız resmen 60 iqlu falan.

    bu kızlar liseli arkadaşım, beğen beğenme liseli bunlar. zaten "küçük" kelimesi de o yüzden var allah aşkına üniversiteye giden hayvan kadar kızların neresi küçük bana izah eder misiniz? hadi ona da neyse diyelim bizim, ezra yani eren'in olaylara dahil olduğunu, aslında başından beri birçok şeyi bildiğini öğrendiğimiz zaman dizi 4 sezonu devirmişti kalkıp ilk bölüme koymuşsunuz heyecan meyecan kalmamış ortada. önce karaktere alıştırıp sonra kimse beklemediğinde öldürücü vuruş yapman gerektiğini de sana ben mi söyleyeyim senarist abla?

    mona nerde? hakikaten yani. son derece kilit bir ismi, en az başrol kadar önemli olan bir ismi görememek, adını dahi duyamamak ilginçti doğrusu. valla bu diziye yaklaşık 6 yılını veren bir insan olarak kızların kıyafetlerinden davranışlarına, senaryonun eksikliğinden saçmalığına tonlarca detay buldum da bir ara hatırlatırsınız roman yapar gönderirim senariste. ne diyeyim keşke sokaktan bulduğunuz ilk pll izleyen ergene yazdırsaydınız senaryoyu en azından böyle detayları atlayıp saçmalayıp orjinalinin ününe leke sürmezdi.
172 entry daha