95 entry daha
  • ilginc bir sekilde cinema4d ve maya ile karsilastiriliyor, hatta sacma sapan basic rendering programlari ile.

    ustelik, cahil graphic designerlar tarafindan yabanci forumlarda bile "is 3ds max running out?" sonuna gelindigi asparagaslari dolastiriliyor.

    3ds max nedir, sektorde nerede kullanilir, fonksiyonlari ve amaci nedir sorularinin cevabini veren birisi icin 3ds max in autodeskin en onemli programlarindan biri oldugu ortadadir.

    3ds max, evrende var olmus ve olabilecek butun cisimlerin modellerini cikartabilecek bir cizim programidir.

    entegre modelleme iceren animasyon programi degildir! (maya gibi)

    3ds max da cizer-modellersin, mayada anime edersin. iki program birbirinden iki kutup kadar uzaktir.

    3ds maxin bitirilip mayayi guclendirmek ise bok sicmigidir, cunku, eger boyle birsey olacaksa, maya bitirilip 3ds max guclendirilir. cunku 3ds max biterse, autodeskin modelleme programi kalmaz.

    3ds max, 3 boyutlu modellemenin alabilecegi en son haldir, modelleme dili olarak, hatta eger birgun ai evreni ele gecirmeye calisirsa bunu ilk olarak 3ds max i kullanmayi ogrenerek ve 3d printerda yazabilerek gercekletirecek.
94 entry daha
hesabın var mı? giriş yap