29 entry daha
  • eşcinselliğin normal oldugunu dusunmeme gibi bir yaklaşımı yoktur. aksine filmlerinde ençok işlediği temalardan biri olan eşcinselliği, heteroseksüel bi insanın karşı cinsle olan ilişkilerini anlatması kadar doğal bir şekilde ortaya koyar. eşcinsel ilişkilerde de heteroseksüellerde olduğu gibi sübyancılık, sapkınlık, taciz, zaaftan yararlanma, kullanma, duygusuzluk olabilir. "la mala educacion" da eşcinselliği bu boyutlarıyla göstermesi onun bunu ne kadar normal algıladığının kanıtıdır; ki film de anlatmak istediğini öyle güzel açığa kavuşturur ki homofobik biri bile filmdeki ilişkileri gerilmeden takip edebilir. bir yönetmeni tek bir filminden yola çıkarak doğru anlayamayız zaten, diğer filmleri de izlendiğinde senaryoları arasında bir bağ kurulan almadovar'ın hayata bakışı da daha doğru bir şekilde sorgulanabilir.
    ayrıca "la mala educacion" daki yönetmen enrique almadovar'ın hayatından otobiyografik izler taşıyan bir karakterdir. duygusuz olup olmadığı almadovar'ın kendisini nasıl anlatmak istediğinin göstergesidir. zira, almadovar duygusuz olabileceğine inandığım bir sanat adamı kesinlikle değildir.
180 entry daha
hesabın var mı? giriş yap