şükela:  tümü | bugün
11 entry daha
  • (bkz: doblo kullanan tesettürlü kadın) ı saymazsak araç tercihi kişilik tahmini olarak bir sonuca götürüyor.

    toyota yaris = karı koca bankacılık yapan kişinin ikinci aracı

    87 model siyah mercedes (plakadaki mavi olması gereken "tr" ibaresi kırmızı) = mhp ilçe meclis üyesi olan 40 yaşındaki konya ılgınlı ülkücü mevlüt abi

    arka tekerleri kakasını yapıyomuş gibi ayrık duran 96 model yere yapışık honda civic = aracına bildirdiği arkadaşlarından aldığı 20 tl ile lpg alan bayrampaşa'lı erman

    edit:
    bazı arkadaşlar "param olsa alacağım araba şudur" falan demişler. insanların hayalleri de kişilikleri hakkında fikir verir ,fakat yanıltıcıdır. hayalinizdeki araçtan kişilik tahmini yapamayız, zevk tahmini belki... zira paran olunca fikrin değişecek.

    edit 2:
    araç tercihlerinden dolayı insanları aşağılamak sevgisiz ortamda büyümüş hasta ruhlu bireylerin yapacağı bir anomali, şifa diliyorum.
    ama araç tercihlerinden dolayı bazı insanları da yüceltmek gerekiyor. gücünün yettiğinden daha düşük seviyede bir aracı tercih eden mütevazı kişileri yani...
    rastlarsanız yakınlaşın kendilerine, arada imkan olursa muhakkak sohbet edin. iş kurarsa ne biliim ortaklık falan teklif edin.

    edit 3:
    auris multidrive s kullanan arkadaş yorum istemiş;
    kendisi araç kullanma konusunda biraz acemi olma ihtimali olan birkaç yıllık evli bir erkektir. arabayı eşiyle birlikte kullanıyordur. bir yerde maaşlı çalışıyordur. kesinlikle ticarete girmesin (girmeye cesaret edemez zaten).
    bu arkadaş trafikte hayvanlık yapmaz,
    adam gibi adamdır, bekar olsaydı kız verilirdi kendisine.
    daha ne diyeyim?

    edit 4:
    toyota avensis için yorum istenmiş;
    uçarı olmayan, para hesabını doğru yapan devlet memuru olmayan mümkün mertebe freelance çalışmaya çalışan f/p insanı. çocuğun patron olacak kardeş, sağlığına dikkat et torun seversin. zaten yaşın 40'ın üzerinde

    edit 5:
    mercedes e400 yorumu istenmiş. (suser yaş ortalaması 50'ye dayandı ellam)
    mevlüt abinin hayalindeki araba bu.
    87 mersoyu satınca bundan almak istiyor, ama bu az bulunuyor ve daha pahalı. bir de koltuk ısıtma abinin hemoroidine iyi geliyor.
    -mevlüt abi onun yerine 300 bine bir superb 2020 alırsın, (2021 şubat ayında yazıldı, sonradan şoolmasın) daha geniş, bagaj desen doblo gibi ve yarısı kadar yakıyor. hem ılgın'a kaplıcaya giderken sülaleyi doldurursun.
    +mercedesin kariyeri var oğlum, şakaklarına beyaz düşen adama merso yaraşır
    -karizma abi
    +annamadım?
    -neyse
347 entry daha