3 entry daha
  • teknoloji ve büyünün aynı anda var olması düşüncesinden asla hoşlanmamıştım -arcanuma kadar. oyunu yapanların fallout ekibi olduğunu ve teknoloji/büyü konseptini öğrendikten sonra bu işi kotarabilecek insanların olsa olsa bu fallout ekibi olabileceğini düşündüm ve şimdi, oyunu bitirdikten sonra bu düşüncemde haklı olduğumu görüyorum. abiler yapmışlar. olmuş. hatta şu anda dwarf ırkını çakmaktaşlı tüfeklerden ve buhar makinelerinden ayrı düşünmekte zorlanıyorum. arcanum olayı bir adım ileri götürmek iddiasında, ve bence bunu başardı. belki iddialı bi öngörü olucak ama bence arcanum bir çığır açıcak ve büyü/teknoloji konseptli yeni bir fantastik akım doğuracak.
    oyunun bu büyü/teknoloji olayındaki başarısının dışında bir rpg oyunu olarak baktığımızda da gayet şahane olduğunu söyleyebilirim. kıstas tabi ki baldur's gate veya diablo değil! arcanum beş düzine baldurs gate eder! adndnin kısır mantığından, geyik senaryolarından ve felsefik zayıflığından çoooook uzakta oyun. oyundaki dwarf kralıyla konuşmam tolkienden bu zamana kadar kaybettiğim dwarflara olan saygımı yeniden kazanmamı sağladı, ufkumu açtı. kıstas ne o zaman? ben fallout'u düşündüm hep. bilenler bilir fallout'un süperliğini. arcanum için fallouttan iyi diyemeyeceğim -şimdilik en azından. fallout'un post-nuclear atmosferini bir daha herhangi bir oyunun yakalayabileceğini de sanmıyorum. ama arcanum'un fallouttan iyi yanları var, bu bile arcanumu çok iyi bir oyun yapmaz mı?
60 entry daha
hesabın var mı? giriş yap