6 entry daha
  • son kuşak torun olan atasay kamer'i marka konferansında dinledim ve kurumsal yapının nasıl çağdaşlaşabileceğine dair yaşadıkları süreç birçok markaya örnek olabilecek cinsten. süreçlerini anlattıktan sonra hedefin içeriğine yaraşır reklamları ne kadar ciddi olduklarını benim için kanıtladı. global piyasada son yıllarda keskin virajları olan 'contemporary art' referanslı takılar hakim haldeyken uzak kalmak yok olmaya sebep olurdu cesaretleri takdir edilesi ama bu aynı zamanda zorunlu bir dönüşüm ve birçok disiplinde hakim olan marka-kurum için geçerli.atasay'ın yenilikle birlikte var olma hikayeleri örnek teşkil edebilir, genç torunu kutlarım.

    edit: iktidara yakın diye olumlu bir durumu görememek muhalif olmak değildir, bir tarafın müridi olup kendi aklına doğruya göz kapamaktır. atasay hikayesinden bir tarafa yakın dursalar bile kendi deyimlerine göre yaptıkları çağdaşlaşma devriminde durdukları tarafın karşısını hedef kitle olarak dikkate alıyorlar bunu görebiliriz. ne 'neo-osmanlı' etkisi, ne mesnetsiz 'din merkezli manşet figür' kültürü etkisi bu "büyük devrim" içinde yer bulamamış. dünya piyasasında var olmak için seçtikleri içerik ve hedef kitle durdukları tarafın tam karşısı.. bu durum hedef kitle olan bana acı bir gülümseme olarak dönüyor. bir marka için en acı durum bu denli çelişkili görünmektir herhalde böyle bir "devrim" yapan öyle bir "takma" diyen marka kimliği iktidar yakınlığıyla sadece tutarsız görünüyor. ama tutarsız olduklarını söylemek yaptıklarını takdir etmemize engel değil.
6 entry daha
hesabın var mı? giriş yap