şükela:  tümü | bugün
54 entry daha
  • ulan bir adam hakkında tek bir olumlu yorum olmaz mı? konu bu leş adamsa olmuyor abi. yazılanları üşenmeden okudum. tek tek nerdeyse hepsini favlıcam. herkes merak ediyor kim bu alp pehlivan? nerden torpilli? niye günün her saati tvde? adamın olduğu programı gören kapatıyor. samimiyetsiz herbokolog bir adam. nedir abi bu adamın olayı? lan tamam illa cebini dolduracaksanız sabah 4—6 bişey verin ya. biz bunun boş boş yorumlarını prime timelarda, maç sonrasında dinlemek zorunda mıyız? erman toroğlu var diye açtığımız kanalı bu zat yüzünden kapatıyoruz. bize de yazık be abi git evinde karına boş muhabbet yap demek istediğim atlangoç.

    la olum nasıl tiksindirdiyse gecenin bu saatinde entry girdiriyor lanet olasıca.
240 entry daha