şükela:  tümü | bugün
27154 entry daha
  • paralı köpeklerin saldırısına uğrayan kulübüm.

    bakın sayın embesil sürüsü, bilal'e anlatır gibi anlatıyorum. kulübün anasını siken efsane başkanınız aziz yalan söyledi malumunuz. borç 400 milyon euro falan değil, çok daha fazla. kulüpte harcayacak fazladan 1 euro'yu bırakın 1 türk lirası bile yok. aldığımı ceza belli. transfer yapabilmek için 2 yolumuz var. ya adam satacağız, ya kiralıklara yöneleceğiz. ya da herkes gibi beleş adam kovalayacağız.

    adam satabilir miyiz? çok zor. kimi satacaksın? geçen sene şampiyonluğa oynayan 4 kulüp içerisinde en kötü futbolcu grubu bizdeydi. bunun yanı sıra parlayan, iyi performans gösteren adam yok resmen. şu an satsak belki para etmesini umacağımız 2-3 adam çıkabilir belki. yani anlayacağın sığır kardeşim, adam satamadığımız için bonservisle alma ihtimalimiz çok zayıf.

    gelelim kiralık olayına. kulüpler oyuncularını kiralamak için transfer sürecinin sonuna kadar beklerler. en yüksek teklifi veren, oyuncusunun gelişebileceğini düşündükleri yerlere gönderirler. yani transfer döneminin henüz başında kiralık adam almak zordur. üstelik elinde şampiyonlar ligi kozu bulunmuyorken.

    bonservisi elinde olan oyuncular ayrı bir dava. adamların kulübü yok lan. doğal olarak transfer sürecinin sonuna kadar bekliyorlar fazladan tatil yapabilmek için. belli başlı teklifleri elinin altında tutup "acabah daha iyisi gelir mi" diye son ana kadar bekliyorlar.

    ha elbette bunları boşu boşuna anlattım. sizin akılsız değil şerefsiz olduğunuza inanıyorum zira. aylarca ali koç'u zayıf gösterdiniz. aziz yıldırım'ın rahat kazanacağını iddia ettiniz. umutlarınız götünüze girince şimdi doğal olarak eldekini karalamaya çalışıyorsunuz. siz de yukarıdaki sebepleri çok iyi biliyorsunuz ancak karaktersiz olduğunuz için zarar vermeye çalışıyorsunuz. aklınızca elbette. alınan her puan kaybında ali koç ve cocu diye zırlayacaksınız.

    evet aykut ve aziz'in paralı köpekleri size söylüyorum. hadi yine özelden avukat ağzıyla tehdit edin. ancak şunu iyi bilin, devriniz kapandı. eşek gibi siktir olup gittiniz kulüpten. ne yapsanız boş artık. hadi hayırlı günler.
1774 entry daha