şükela:  tümü | bugün sorunsallar (8)
2671 entry daha
  • bu hafta 2 defa kullanmak nasip oldu. ben olayın abartıldığını düşünüyordum ama gerçekten büyük saçmalıklar silsilesi...

    resmen araziyi büyük tutmak için saçma sapan bir düzen kurmuşlar.

    uluslararası uçuşlarda neredeyse her ülkenin kontuarı farklı ve hepsi bomboş oturuyorlar. kontuarlar devasa ve ara mesafeleri gereksiz açık.

    kapılar birbirine acayip ve gereksiz şekilde uzak. her kapı arasında yürüyüş yolu dışında yürüyen bant çalışıyor çünkü çalışmazsa ya uçağı kaçırırsınız ya da yorgunluktan ölürsünüz.

    yukarıdan baktığınızda ne kadar manasız bir büyüklük olduğunu daha iyi anlıyorsunuz. uçakların park pozisyonları birbirine o kadar uzak ki. dev gibi arazide sinek pisliği gibi kalmış kocaman uçaklar.

    tam süre tutmadım ama uçağın pistten park yerine ulaşması 25dk veya daha fazla sürüyor. giderken konuşkan bir pilota denk geldim. bu konuyla ilgili hem özür diledi hem de ne kadar saçma olduğunu tonlamasıyla kendi de belirtti.

    uçaktan indikten sonra valizi almak için baya yürümeniz gerekiyor. bu sırada valizler gelmiş oluyor. en azından mal gibi valiz beklemiyorsunuz ama siz geldiğinizde bilmem kaçıncı turunu atan valizinizi çok güzel araklayabilirler bence yakında valiz hırsızlığı olayları başlayacaktır.

    otopark tam bir rezalet. günlük 20 lira daha ucuz diye açık otoparka bırakayım dedim. gittiğimde açık otopark henüz açılmadı dediler. söverek kapalıya bıraktım. dış hatlara çıktım en üst katta açıkta arabalar parkedilmiş duruyor. infoya sordum kimsenin bir şeyden haberi yok. biri orası da aynı fiyat diyor. biri otoparktan çıkıp otobana tekrar girmen gerek buraya gelmen için diyor. en sonunda yapacağınız işe sokayım deyip devam ettim.

    1 haftalık seyahat sonunda 388 lira otopark ücreti çıktı. uzun arayışlar sonucunda otomatik ödeme noktasını buldum. başına bir görevli koymuşlar. abi kartı şuraya sok, şuraya şifreni gir falan diyor. ödemeyi yaptık kartı aldık elimize. fiş nerede deyince, abi bu fiş vermiyor, bir üst katta vezneden alacaksın ama 15 dakikan var yoksa kart seni otoparktan çıkarmaz tekrar para ödemek zorunda kalırsın dedi.

    yanlaya yanlaya gittim buldum vezneyi. biz fiş veremiyoruz şu an, siz bana iletişim bilgilerinizi verin biz size daha sonra fiş gönderelim gibi saçma sapan bir cevapla karşılaştım. zaten üstümde 15 dakikanın gerginliğiyle verdim bilgileri geri döndüm arabaya veznedeki eleman peşimden koşuyor, hangi otomatta ödediniz o bilgiyi alamazsam kaydı bulamam diyor. adam emekçi diye suratına bir şey söyleyemedim ama bu hava alanına emeği geçen herkesi alnından öpüyorum...
1618 entry daha