şükela:  tümü | bugün
  • zamanında devrim gibi bir özellik olan 3 satır digital ekran ile piyasaya çıkmıştır.
    3 satır diyorum olm. aynı anda hem operatörü hem saati hem de tarihi gösterebiliyordu boru değil!
  • bataryası ölmemiş olsa halen daha çalışabilecek olanına sahip olduğum telefon. geçenlerde eski kutuların içinden çıkartıp eve dekor niyetine koydum şimdi.

    çalışsa çok güzel araç telefonu olacak cihaz ayrıca. hem telefon, hem takoz*, hem de kişisel savunma aleti. bir nevi smartphone. çok seviyorum lan. şaka da değil bak çok ciddiyim.

    o değil de lise yıllarında yurtta kalıyoruz. o zamanlar öyle telefon 70'lerin renkli televizyonu gibi. her evde bir tane var ya da yok. evden uzaktayım diye babam da tonla para saydığı telefonu bana verdi. nasıl sevindim anlatamam. böyle cepte telefonla gezmeler, dışarıdan baksan cebinde zenci pipisi varmış gibi görünüyor ama bizde bir havalar, sorma. tabi yurt dediğin yer öyle çok da sefil bir ortam da değil ha. odada dört kişiyiz, hepimizin telefonu var. öğrenci yurdu mu bilişim fuarı mı belli değil. ne yapıyorsunuz lan telefonla diye sorsan en fazla melodi yazıyoruz işte. öyle yaptığını da gönderemiyorsun ki. bakarak aynısı melodiyi yapmalar filan. ne malmışız lan. o değil de bir arkadaşın nokia 8110'u vardı lan. geceleri telefonları baş ucumuza koyardık hepimiz. nasıl bir saygı gösterisiyse artık telefona.

    ne acayip ortamlarda yetişmişiz lan. kendimden tiksindim.
  • bundan on küsur sene önce kullanırken ericsson'lar nokia'dan daha sağlam, yere düşüyor kırılmıyor, suya düşüyor bozulmuyor falan deniyordu; ben de övünerek geziyordum işte...

    ulan dökme demirden telefon yapmış adamlar, nükleer patlamada bile birşey olmaz ki buna.
  • aslinda bir takoz cesididir.ancak bazi insanlar onu cep telefonu diye de kullanir.cok saglamdir.eski olmasana ragmen bircok ozellige sahiptir.ilk ciktiginda 1250 dolardi.ancak su an 2. el piyasasinda 20 ile 10 milyon arasinda degisir.
  • garip bi özelliği vardı bu telefonun,.cımbız vasıtası ile sim kart , telefon açıkken bile yerinden çıkartılabiliyordu. 10 dakika simkartsız telefonda konuştuğumu hatırlıyorum,konuşma faturaya yansıdı mı yansımadı mı orası meçhul.
  • bugun bazı eski arkadaslarımın telefon numaralarını ezbere biliyorsam, sebebidir.
    mesaj geldiginde isim gostermezdi, numara cıkardı direk. ya da benim telefonum mu öyleydi acaba. çok nevi şahsına münhasır bir telefondu da...
  • üzerine bir bardak bira döküldükten sonra çakırkeyif olup dahada bi güzelleşen, bozulmak kelimesi lugatında bulunmayan telefon.*
  • ericsson ' un çelik kasalı, gerekirse karlı havada arabaya takoz, gerekirse kavgada taş olarak kullanılabilecek süper sağlam modeli... mikrofonun yanındaki küçük vidanın gevşeyip karşı tarafa cazır cuzur gürültü yollaması dışında hiçbir problemi olmayan, bozmak için süper ekstra gayret sarfederek kurtulabildiğim telefon....

    (bkz: 688)
    (bkz: ericsson 688 tricks)
  • sağlamlığı dillere destan cep telefonlarının ağa babası, efsanesi.

    evdekilere yenisini aldırmak için bozulmasını uzun süre beklemiştim. yere attım, üstünde zıpladım... nafile. adamlar yapmış olmuyor !! en son bataryası bozuldu, bizimkiler gidip yeni batarya aldılar. tam nasıl kurtulacağım diye düşünürken sonradan alınan bataryaların patlama riski haberleri yayıldı.

    soyunun devamını düşünen babam, telefonun yan cebimde patlama ihtimalini göz önünde bulundurduğundan olsa gerek, ileride olacak torunlarını sevme arzusuyla bir tane yepisyeni bir cep telefonu hediye etmişti.

    fakat ilginç birşey vardır bu telefonda onunla aranızda duygusal bir bağ oluşur. artık onu kullanmak istemesenizde bir köşeye öylece bırakmak zor gelir. zaten en son hattı çıkarırken "bunu bana yapmayacaktın" dermiş gibi geldi bana. öyle bir bağ oluşur yani.

    not: hala evde bir çekmecede görevi için beklemektedir. hani olur ya bir gün, yine, yeniden diye...
  • zamanın efsane telefonlarından biridir.kimse vefasızlık yapmasın o yıllarda bir cep telefonundan başka ne bekleyebilirdik ki ?