şükela:  tümü | bugün
  • haydi kızlar buraya ayrıldığımız erkek arkadaşımızın burcunu yazıyoruz, temalı başlık.
  • -hepsini yazmışsınız allahsızlar.

    geçen gün kadınlar genelleme yapmakta başarısızdır yazdım diye benim başımın etini yediniz ancak burada çok güzel bir örneği var dikkat ederseniz. burç diye bir şey olmamasına rağmen burada kadınlar kendi tecrübelerinden yola çıkarak ve belirli bir erkeği düşünerek yorum yapıyorlar. öyle olunca da bir adam yüzünden insan nüfusunun 24te biri itici ve sorunlu hale geliyor.

    onunla da kalmıyorlar herkes başka bir burç yazıyor. hepi topu 12 burcun tamamı on dakikada tüketiliyor. kimse de demiyor ki aga bu nedir. sadece kadınlara giydirmiş oldum ama aradaki meriçlere de iki çift laf etmezsem rahat edemem. herif üşenmiyor geliyor bu başlıkta kendi burcunu överek prim kovalıyor. yavrum meriç bu nasıl bir azimdir, yiğidim seni tanımak istiyorum. koç burcunu överek edineceğim mikronluk pozitif ayrım seni nasıl ayakta tutuyor bana bunu anlat. pozitifliğine hayran olmamak elde değil.

    öte yandan konuyu bir yere bağlamak gerekirse burçlara inanan insanları rahatlıkla genelleyebilirsiniz. çünkü onlar sorgulama fakiri, astrolojiyi bilim sanan, kanıtsız kabul olabileceğini düşünen aptallardır. genelleme dediğin böyle net olur. sallanmaz, sarsılmaz, kaya gibi olduğu yere oturur.
  • kaç yıllık babamın itici ve sorunlu olduğunu öğrenmemi sağlayan başlık. adam yün çorap giyen, mandalina yiyen, cüneyt arkın izleyen biri lan. utanmıyor musunuz laf söylemeye? adamın ne ergenliği kalmış, ne dengesizliği. ayıp be!
  • hala burca göre insan kıyaslaması mı yapıyorsunuz ya?
  • hala başak burcunun yazılmadığına şaşırdığım başlık. bizimle uğraşmaktan vazgeçtiniz sanırım.
  • büyük bi merakla biz yengeçleri kim itin götüne sokacak * diye sabırsızlıkla beklediğim başlık. *
  • duanızla yaşamadık ki bedduanızla ölelim.
    (bkz: yay burcu erkeği)
  • son 75 entrynin sonuçları:

    oğlak -> 7
    kova -> 5
    balık -> 2
    koç -> 4
    boğa -> 5
    ikizler -> 7
    yengeç -> 6
    aslan -> 5
    başak ->4
    terazi ->6
    akrep ->3
    yay ->3

    kararsızlar, benim gibi ortaya laf atanlar, kendini savunanlar -> 18

    sonuç: eski sevgiliniz orospu çocuğu. bu işin burçla bir alakası yok.
  • başlığı gördüğüm gibi elim klavyeye gitti "ne istiyorsunuz koçlardan amına koduklarım" yazacaktım. hayret vallahi koç'un esamesi okunmamış, iyi lan valla imajımız düzeliyo galiba
  • bence eş arıyorsanız kova (sitsen iki kişilik yaşayamaz, daralır) arkadaş arıyorsanız koç (elinizdeki karınızı alır, ilk yürüyeceği kişi kızkardeşiniz olur), ortak arıyorsanız aslan (kendi patron olur seni elemanı yapar), yola çıkacaksanız terazi (çok hassastır her şeye mızıkdar), eleman alacaksanız ikizler (karı kız kovalamaktan işe bakmaz) burcundan uzak durun.