şükela:  tümü | bugün
98 entry daha
  • ha gayret ekşidaşlarım, kökünü kurutalım şu insanlığın.
  • gozu ac mekan sahipleri, dugun fotografcilari, cicekciler, isiklarda bekleyen bahsis teroristleri ne yesinler, tas mi yesinler?
  • evlenmeyin arkadaşlar. evlilik devlet için damızlık anlamından başka bi şey değildir. yamyam kabilesi gibi bi yerde evlenilmez. haklı bir konu.
  • 32yıldır beklenen kampanyanın ayağımıza kadar gelmesi durumudur.

    kampanyayı başlatan suser arkadaşımıza katılıyorum. sizi gerçekten seven insan hayatınızda bir kere karşınıza çıkıyor ve o insanı kaçırdıktan sonra başkalarının kazı kazan kuponu olmaktan öteye gidemiyorsunuz.

    yani sizi gerçekten seven insanı kaçırdıysanız elinizden, bence de evlenmeyin.
  • kendi çamaşırını, bulaşığını makineye koyup yıkamaktan, 2 patlıcan, 2 soğan, 2 domates soyup doğramaktan, gömleğini ütülemekten aciz moloz kamillerin, evlilik delisi kezbanların ve meriçlerin tepki gösterdiği haklı kampanya.
  • arkanızdayım dostlar fakat biz evlenenler ne bok yesin ?.
  • süper kampanya
    yeterince mürid toplanırsa kadın kadınla evlenebilir yasa tasarısı akp oylarıyla kabul edilir belki
  • 8 senedir imam nikahı ile birlikte mutlu mesut yaşayan biri olarak çoktan katıldığım kampanyadır. yasal kölelik yok, iki tarafta aynı evde kendi rızası ile kalıyor, bir birimizi bağlayan bir yasal bağ yok. aileler bu durumdan ötürü burunlarını işlerimize sokamıyorlar, sokmaya kalktıklarında ise pek sallamıyoruz.

    özgürüz lan özgür. bayramlarda zoraki akraba gezmeleri yok, sevmediğimiz insanları sırf onun bunun bilmem nesi kayınçosu, dayısı, halası diye eyvallah çekmiyoruz. arkamızdan kim ne derse desin umurumuzda bile değil.

    öyle gittiği yere kadar, gidebildiği yere kadar. yok bir defa gelinliklerini giyeceklermiş, bir defa şöyle olacakmış, böyle olacakmış, bir defa bir defa diye diye hayatlarımızı sikiyorlar zaten.

    böyle kızlar görünce kaçın, özgürlüğüne önem veren, biraz hippi kafada birileri bulursanız kimseyi siklemeden birlikte yaşayın, aslında sevdiğiniz ile birlikte yaşamak çok güzel ama bildiğimiz evlilik buna dahil değil.
  • evli biri olarak başlık sahibine kesinlikle katıldığım kampanyadır. evliliğin tek güzel tarafı vardır, o da çocuk.

    çocuk sahibi olmayanlar o duygunun nasıl bir şey olduğunu asla anlayamaz. zaten bu yüzden çiftler birbirine tahammül edebiliyor!

    başka türlü bir kadınla aynı evde yaşamak için delirmek gerekir.

    ek: yasalar çocukların velayetini anneye değil de babaya verse boşanma oranlarında patlama olur.
  • hiç kusura bakmayın arkadaşlar ataerkil bir toplumda yetiştik doğrudur ama bunlar eskide kalmış bırakın tatavayı. eski insanlar yok annem gibisini bulsam hemen evlenirim oda belki ama kimse annemde değil. kendimi de siktirecek değilim. basıp geçiyorum bu devirde böyle artık. evleneceksiniz kendinizi garantiye alın erkekler bunlar çok tehlikeli ayık olun sözleşme falan yapın ömür boyu mal gibi nafaka ödemeyin. he haksızlık yapın aldatın kadınlara ölüm demiyorum akıllı olun sadece geçen okudum. kadının biri harbi harbi avukata mı birine diyorki ilk kocamdan 1300 tl nafaka alıyorum 2. si ile evlensem 2 ay sonra ayrılsam ikisindende ayrı ayrı nafaka alabilirmiyim diye sormuş orospuya bak. düğünü ben yapayım evi ben düzeyim takılarıda sen al. utanma amk al sonra bide sana ömür boyu nafaka ödeyim hassiktir ordan daha konuşurdum anlatacak çok şey varda kimse kusura bakmasın evlenipde sırtıma kambur alamam yalnız ölüceksem paramı yer ölürüm. sen kim köpeksin.
167 entry daha