şükela:  tümü | bugün
  • bir garip muslumanların tavsiyesine uymayın. yoksa çıplak dolaşmak zorunda kalırsınız.

    onu giyinmeyin, bunu giyinmeyin. hayret bir şey.
  • okumadım örtünmekten bahsetmiş mi müslüman?
  • anlamsızdır. gelin itiraf edelim, kadınlar zevk(ve diğer bir çok konuda) olarak biz erkeklerden daha üstünler. kalkıp da kadınlara herhangi bir konuda akıl vermek yerine(özellikle giyim konusunda), kendilerinden akıl almalıyız. tam tersine ben kadınlardan giyim konusunda tavsiye alan bir erkeğim.

    biz erkekler 0 ve 1'lerden oluşan basit yaratıklarken, kadınlar kompleks onlarca işlemi aynı anda yapabiliyorlar. biz mutfağa ne için gittiğimizi unuturken, kadın milleti 10 hamle sonrasını düşünebiliyor, saygı duymaktan başka ne denebilir ki?
  • gömleğinin son düğmesini kapatarak kendini hipster zannerken müezzine benzeyen arkadaşların kadınlara verdiği bir takım tavsiyeler.
  • yazarın kadın giyimiyle ilgili hiç bir şey bilmediğini, modadan zerre anlamadığını anladığımız tavsiyeler.
  • giymek yerine ısrarla giyinmek yazan çokbilmişlerin verdiği tavsiyelerdir bazen de. hayat işte.
  • hiç kimsenin vermeye haddi olmayan tavsiyelerdir. bu babanız, kocanız, erkek arkadaşınız veya otuz birden nefes alamayan abazanda olabilir.
    istediğinizi giyin, istediğinizi sürün, istediğinizi taşıyın, size tavsiye vermeye kalkanları veya eleştirenleri, işinize gelse dahi hiç siklemeyin.
    yakıştırmakla, uydurmakla, kombinlemekle falan hiç uğraşmayın, neyin içinde rahat hissediyorsanız onunla çıkın.
    bunu yaptığınızda sizi taciz eden, rahatsız eden insanlar aşağılıktır, hiç bir kıyafet sizi ucuz, kaliteli, orospu, namuslu, güzel, çirkin, çekici, itici yapmaz. o tamamen sizi görenin sapıklığı ve kötü niyeti ile ilgilidir.
  • sirf bu basliga yazabilmek icin bıyık bolgeme jilet vurdum ve inanir misiniz 45 dakikada biyiklarim çıktı mahmut abi olup size tavsiye verebilmek icin.
    oncelikle başlığı acan arkadasi dinlememekle baslayin işe. zira kendisi kadin giyiminden zerre anlamıyor.
    cunku yüksek bel kumaş pantolonun (keza etegin de) icine sokulmus bi gömlek altina giyeceginiz şık bi stiletto ve elinize alacağınız kılaç bir çanta ile muzzam durur. tabii götünüz legen gibi degilse.

    size ikinci mahmut abi tavsiyem, beyaz etek veya pantolon giyecekseniz bunu lutfen 50 kilonun altindaysaniz yapın. çünkü o selulitler adeta yaşam savaşı veriyor pantolondan dışarı cikabilmek icin.

    kumas pantolonlarinizin(ve kalem eteklerinizin) altina don giymeyin. tanga diye bi sey var. o külot izi cok irite ve rezil edici bi durum.

    küçük parmaginizin dışarı pörtledigi acik ayakkabilar tercih etmeyin. zira o parmağı o ayakkabidan kurtarip evlatlik alasim geliyor .

    penye bir etek veya elbise giyecekseniz ve göbek+selülit ikilisine sahipseniz (ki ben bu durumda giymeyin derim) dikişsiz, gogus altinda biten ince korse giyin.

    kiyafetinizi tamamlayacak ve sizi şanzelize leydilerini hasetinden çatlatacak kadar şık gosteren şapkalar tercih edin,
    uzerinde puldan boncuktan "cool" "bad girl" yazan o moda faciasi fikirtepe ablası işi kot şapkalardan değil.
    yani sapka takin, yakıştırdiginiz surece.

    sizden tek ve en onemli ricam+tavsiyem poponuz büyük ve bolca selulutiniz varsa kumas pantolon giyerken 6383737282828 kere falan düşünün.
    zira hangimizin yok ki?
    ama saklamayi bilin.
    amin.