şükela:  tümü | bugün
  • yedekte bulundurduğum tek şey cüzdanımın köşesindeki 50tl olduğu için beni pek alakadar etmeyen durum.
  • hiçbir erkek yedekte kız tutmaz, doğamıza aykırıdır. dönüşümlü veya eşzamanlı yürütürüz işlerimizi. zaten işe yarar birini görürsek de düşünmesine fırsat bırakmadan nikahı basarız. evlenilecek hatun duruşuyla bile kendini fark ettirir, diğerleri.....daima diğerleridir.
  • yapanların karakterinden şüphe duyduğum durumdur.

    nasıl yedek kardeşim biz as oyuncu bulamıyoruz oynatmaya, ama sorun bizde değil biz çok iyi biriyiz ondan oluyor hep bunlar.
  • tamamen hormonaldir.

    hormonlar nedeniyle daha doğurgan olanını seçmek ister. özellikle meme bu konuda ki en büyük kriterdir.
  • bunu yapan bir eleman vardı benim tanıdığım. eleman zaten orta malıydı. şehrin tam merkezinde gün boyu ticaret yaptığından bay bayan pek çok kişiyi tanıyor, bunlar üzerinden avlayabildiğini avlıyordu. her zaman da yedekte ''canım, cicim, aşkım'' dediği ama aslında sevmediği bir kız vardı. hatta kız da bundan bir yaş büyüktü, kızın bunu sevmesinden sonuna kadar yararlanarak sevgi sözcükleri sarf ettiği ama hiç sevmediği o kıza olan özündeki ilgisizliği de saklıyordu. fırsatını bulduğu her anda da, defalarca o kızı aldatıyordu. daha doğrusu aldatıyordu da denemez, zaten orta malı olduğu için her tutturduğuyla beraber oluyor, ne zaman ki birini bulamaz ya da kız biraz huysuzlanmaya başlarsa bu kez onunla beraber oluyordu. üstelik bu kızı da ailesine olası nişanlısı olarak sunup yediği naneleri de saklayabiliyordu. olay sonunda patladı tabi. kızda da aptallık vardı, kendisini aldatma ve hatta ruhunu değil sadece bedenini, ve üstelik o da ihtiyaç olursa seven bir adama göz göre göre bağlanmanın acılarını çekiyor. oğlansa yoluna yeni hedeflerle ve şerefsizlik katsayısını artırarak devam ediyor.
  • varsa bile en azindan ben değilim. eskiden daha kolaydi bu isler, şimdi zor be abi. sosyal medyası var, whatsapp'ı var, var oğlu var. kız eğer türkçe biliyosa birinden birinde enselenirsin kaçarın yok. zaten etikte değil.
  • yedekte insanlar tutan hayatta, aslı kayıptır sevgili romalılar!
  • özellikle tff tarafından yabancı kuralının kaldırılmasından sonra iyice ayyuka çıkan durum. gerçi yedekte oturan oyuncuya o para verilmez ama olsun.
  • tuttuk da bir bok olmadı. (bkz: ferhan sensoy)
  • gönlüm yol geçen hanı, herkes gelir herkes geçer ama sadece en güzellerin koleksiyonunu yapıyorum. ayrıca çok yufka yürekliyim, 10 kız ister 10'u da alır kimsenin gönlü kalmasın, kırılmasın maksat bilmem anlatabiliyor muyum gerçi yaş 30'u geçti bu oyun bir noktada bitecek ve o hep özendiğim tek kadının zamparası olan erkeklerden biri olacağım ya da belki kendimi kandırıyorum sözlük