*

şükela:  tümü | bugün
  • genelde kızların yanında karizma daalmasın diye yapılan davranışlar.
  • bana ne lan; ben mi kurtaracağım erkekliği? şimdiye kadar hep, o zorla güdülenmiş delikanlı halimizde gezdik tozduk da n'oldu ? gördük ki, herkes kendine erkek, -el tokatı yememiş olan kendini kodum mu oturturum sanırmış- alışılmış kalıpla, erkeklik gerektiren bir mevzu olduğunda, erkekliğin tanımı değişiyor, vurup kaçmak oluyor erkeklik, ortada bırakmak oluyor; kendi başının çaresine bakmak oluyor.

    kadınların hayatını sikip kaçıyorsun ve sonra da bok sürdürmüyorsun, boş ver.

    sen "erkekliğe bok sürdürmiceeem" diye çırpınırken birden bir martı gelip kafana sıçmıyor mu; onun adını talih koyuyorsun; he rşeye bir kalıbın war.

    enfarktüs; erkekliğe bok sürmemek için çabalayan, bunu ağzına dolamış kişiler henüz erkekliği sindirememiş, tereddütler ve kendini, kendine ve başkalarına kanatlama arzusu içinde yırtınıp duran insanlardır... bunları kınarız.
  • açıklanmış işte,ama kendini başkalarına kanıtlamaya çalışan kişiler kınanmalı mı gerçekten.toplumsal ve ailevi baskılardan kurtulup kendini bi nebze iyi hissetmeye çalışan toplumun delikanlı takımını bu durum onların suçuymuş gibi yargılamak haksızlık bence.
  • neden kendini kanıtlama ihtiyacı, neden topluma göre şekiller ve duruşlar... insanın kendini bilmesi yetmez mi, hadi yetmedi, en fazla bir kişi daha bilse yeter diyelim.

    bu toplum da devletin malı, insan bile bile kendini oyuncak eder mi, etsin mi, asmayıp da besleyelim mi... hiç bir şey suç değil, sadece sakin olsun kişi, düşünebilsin ve doğru olmadığını bildiği halde, dışardan söylenecek, üç beş vesikalı iltifat, eğlencelik yafta için maymun etmesin kendini. hörmetler kişi...
  • bu arkadaşlarımız, makarnasına pizzasına ketçap mayonez dökmez, viskilerine buz dahi koydurmazlar.zor zenaattir.
  • markete gider şöyle ucuzundan bir diş fırçası beğenirsiniz. kasada tutar, hesapladığınızın 5 katı fazla çıkınca yanlış fırçayı seçtiğinizi anlarsınız. ama arkanızda sırada 3 kişi sizi beklemektedir. sesinizi çıkaramazsınız..
  • simsekler cakip gok ikiye ayrilirken gecenin bir yarisi, icinin titredigini* kendine bile "caktirmamaya" calismak*.