şükela:  tümü | bugün sorunsallar (4)
5397 entry daha
  • kendisi hakkında yönetimin kafasında tuhaf fikirlerin olduğu konuşuluyor.

    öncelikle 6 aylık sözleşme önerilmesinin sebebi, bu sezonu halledip sonrasında bu kadronun her halükarda başarı elde edemeyeceği öngörüldüğünden dolayı sezon sonu taraftara dönerek "bakın biz sizin istediğiniz adamı getirdik ama başarısız oldu" denilerek cocu'nun, comolli'nin ve dahi yönetimin tüm sezonluk hatalarının ihalesini bir kalemde ersun yanal'a bırakmak olduğu konuşuluyor.

    ikinci planda konuşulan 1,5 yıllık sözleşme mevzusunda da yine sözleşmeyi sezon sonunda kolayca feshetmeyi sağlayacak maddelerle doldurmayı düşündükleri iddia edilmekte.

    temel hedefin ise, sezon sonuna kadar taraftarın gazını almış olmak için ersun yanal'ı getirmeyi, sezon sonunda ise tüm ihaleyi bırakmayı düşündükleri yanal'ı harcayarak abdullah avcı - emre belözoğlu ikilisini getirmeyi planladıkları artık bilinen bir şey.

    varsa böyle bir şey, hiç kalkışmasınlar. bu adamın ahını bir kez aldık ve senelerdir burnumuz boktan çıkmadı. bir kez daha böyle yaparsak artık garanti küme düşeriz.
  • ersun yanal'i getirip kotu calisma kosullari saglayarak sabote edip taraftarin onune atma dusuncesi kotu ve hain insanlarin dusuncesi olabilir anca. ali koc'un ne kadar basarili veya basarisiz olsa da kotu ve hain biri olduguna ihtimal dahi vermiyorum, kotu ve hain bu yaz terketti kulubu.

    ancak kendi dogrulari dahilinde ersun yanal'in dogru adam olmadigini dusundugu asikar. bunun sebebi bizim bilemeyecegimiz ve sadece yoneticilerin bildigi, gecmiste yasanan bir olay da olabilir, hep konusulan vizyon'larin uyusmamasi meselesi de olabilir. ilki afaki bir konu oldugundan ikincisi uzerinden yurumek gerekirse ali koc'un vizyonu ne, onu tartismak lazim once.

    ali koc bir futbol fabrikasi yaratmak, baskandan bagimsiz sekilde yonetim degisse de kurumsal bir sirket gibi cizgisinde devam edebilen bir kulup yapisi olusturmak istiyor. turkiye ligi cok umrunda degil, istiyor ki surekli oyuncu yetistirebilen, kaliteli bir antrenor esliginde avrupa'da tesadufi olmayan basarilan yakalayan ve bunu devam ettiren bir olusum istiyor. aslinda bana gore anlamsiz bir sekilde takmis ersun hoca'ya, cunku turkiye'de bu vizyon uzerinde anlasabilecegi tek adam varsa o da ersun yanal.

    ancak ya oyuncu yetistirebilecegi, ya da edirne'nin otesinde basari yakalayabilecek potansiyeli oldugu konusunda guvenmiyor. bana gore tamamen anlamsiz, cunku bugun trabzon'da izledigimiz bize tecavuz eden yusuf ve abdulkadir isimli iki cocugu bile kulagindan tutup zorla kadroya yazan adam ersun yanal'di. genclerle calisma konusunda son derece tecrubeli ve donanimli bir adamdir. modern futbolun gereklerini yapabilme konusuna gelince, bu konuda genclerbirligi ile uefa'da basardiklarinin disinda bir veri yok elimizde. muhtemelen baskani killandiran da bu detay zaten, ligde 4 sene ustuste sampiyon olup sampiyonlar ligi'nde bir defa bile ust tur goremeyecek olma potansiyeli var midir ? yok oldugunu iddia edemeyiz. ancak benim tanidigim ersun yanal sig dusunceli bir adam degildir, iyi de bir taktisyendir. 5 sene once goreve geldiginde ilk haftalardaki basarisiz sonuclardan sonra da bu sozlukte hakkinda israrla olumlu entry yazan sayili kisilerden biriyim, taraftar olarak her zaman arkasinda durdum, basaracagina inandim, cunku adamin aykut kocaman gibi comar zihniyetinde, nato kafa nato mermer bir herif olmadigini sahaya bakisindan bile anlayabiliyorum. nitekim her ne kadar guvensem de herifin buyuk mac performansini cok merak ettigimden her macini izlesem de fenerbahce'nin basinda ciktigi derbi maclari tekrar tekrar izledim, hicbirinde kontrolu kaybedip sacma sapan isler yapmadi, akilli oynayip cogunu almasini bildi ki oynadigi takimlardan biri o sezon sampiyonlar ligi'nde ceyrek final gormus, drogba'li, sneijder'li galatasaray'di. derbi oynayabilen adam avrupa'da neden oynayamasin ?

    ben guveniyorum, baskan guvenmiyor. ben taraftar olarak, o baskan olarak fenerbahce'nin iyi olmasini istiyor, ama yontemlerimiz farkli. baskanin fikirleri ve vizyonu gercekten takdire sayan, ancak sonuca gidecek kisilerin secimi konusunda bana gore ciddi hatalar yapiyor. teknik adam konusunda da yabanci takintisi var. sayet ben de ersun yanal disinda tek bir turk antrenore guvenip ciddi bir olusumun basina getirmem ama ffp varken yabanci teknik direktor hakikaten yurumuyor. ben hala cocu'nun avrupa'nin en degerli genc teknik adamlarindan biri oldugunu iddia ediyorum ama adamin eline 11 tane kazma verdin mi sampiyon takim olacagina 15. takim oluyorsun iste.

    sayet geri gelirse burada taraftara da cok is dusuyor. ali koc'a ve cocu'ya yaptiklarini baskiyi ersun hocaya da yaparlarsa bu kadroyla isi cok zor, sezon sonunu bile zor gorur bu sefer. oturup hesapladim, bu kadronun sampiyonluk iddiasi tasiyabilmesi icin en az 4 as oyuncu transfer etmesi lazim, hangi parayla ? seneye bile kafasindaki gibi bir kadro kurabilmesi zor ersun yanal'in, bu yuzden herkes feda moduna girildiginin farkinda olup sabredecek, cunku bir atimlik barutu daha kalmadi kulubun malesef.
  • zamanında van persie'yi böyle bekledik, geldi anca fitne çıkardı ibne, milyonları aldı gitti.

    sonra ali koçu böyle bekledik hem de ne beklemek, geldi, takım tarihinin en kötü sezonunu yaşıyor (oha).

    şimdi ersun hocamızı bekliyoruz. bende bir tırsma var açıkçası. kendisi gittiğinden beri daha ne kadar kötü olabiliriz ki dedikçe rabbim aha böyle diyerek gösteriyor. bence kadrodaki bu milyonluk eşekleri zamanında emenikenin kafasına vura vura yaptığı gibi anca ersun hocam adam eder. hem gelmesiyle beraber belki, zamanında hakkını yediğimiz birine hakkını tekrar teslim ettiğimiz için, allah fenerbahçe gerginliği biraz azalır, takıma bir reset çekilir. ya bugün giresunspora karşı, kendi sahamizda, 1-0 a yatabilmek için, 90+2 de kalecimiz zaman geçirmekten sarı kart gördü. ya daha ne kadar kötü olabiliriz ki?
  • başarılı olur ya da olmaz onu bilemeyiz ancak başkan bu saatten sonra ersun yanal'ı getirmiyorsa zidane'ı falan getirmesi lazım.
    basit bir değerlendirme yaparsak başkan başkan olmadan önce ersun yanal gelir mi diyenlere siz benim vizyonumu anlamamışsınız dedi. tamam dedi millet gitti cocuyu aldı cocu başarısız oldu yerine yardımcı hoca koeman geldi o da pek götüremeyecek gibi. şimdi iyi hoca almaya para yok diyorlar. taraftar da parayı sorun etmeyecek önceden başarılı olan ersun yanal'ı istiyor haliyle. afedersiniz ama bu halde iken bile ersun yanal'a burun kıvırıyorsanız zindanı conteyi falan getireceksiniz. ersun yanal vizyona uymuyor abdullah avcı mı uyuyor koeman mı uyuyor.
  • geliyor gönlümün gengbengcisi

    az önce opet kartındaki puanları harcarken görülmüş.

    fb harcamaz, harcattırır.

    (yine benzin istasyonu yakmayın da)
  • ersun yanal'ı beğenmeyenler ve istemeyenler ne istiyor merak ediyorum.
    bu kadro ile başarılı olamazmış. kim bu kadroyla başarılı olur söyleyin onu getirsinler?

    kardeşim bu ülkeye tudor'u getiriyorsun olmuyor. cocu olmuyor prandelli mancini pereira olmuyor. advocat hiddink löw olmuyor. rijkaard skibbe olmuyor. del bosque olmuyor, bilic, schuster olmuyor. ne istiyorsunuz amk? 30 senedir bir daum olmuş, bir lucescu olmuş. arada birer sene zico ve gerets var. budur yani. türkten şaşmayacan. hele yanal gibi görece genç bir teknik adam bulmuşsan hiç şaşmayacan. şenol güneş ve fatih terim 65'i geçtiler. ortam yanal'a kalabilir.

    not: galatasaray
  • fener taraftarının tavrı bence zarar veriyor. şu aşama da fener yönetim hem taraftarı mutlu etmek hem de gidişatı düzeltmek için ersun yanal’la ile anlaşabilir. ama bunu yaparken gelecek planlaması ile ilgili hareket etmek durumumda. fener taraftarının bu isteği ersun yanal’ı gereksiz bir özgüvene sokuyor.

    şu şartlarda 6 ay lık bir sözleşme en doğru olanı. 6 ay sonrası takım umut vaat ediyorsa zaten taraftar sözleşmeyi uzun vadeli yaptırır. şimdi ersun yanal bu desteğe güvenip güçlü sözleşme peşinde. doğal olarak da ali koç yönetiminin çekinceleri var ki bana kalırsa haklılar da.
  • fenerbahçe taraftarının hasretle beklediği insan.

    burada, twitter'da falan saçma sapan şeyler yazılıyor. spor programlarında da aynı saçmalıkta konuşuluyor (twitter'da gördüm, takip ettiğim yok). cevap verenler tabii ki var ama karşılarındaki kesim beyin yetmezliğine sahip olduğu için anlayamıyorlar. bir de ben anlatayım. baştan uyarıyorum, ağır sövücem...

    fenerbahçe ligden düşme adayı.

    fenerbahçe lan bu sikikler! hiçbir bahane bu duruma sebep olamaz! ekonomik durumu da sikerim ffp'yi de sikerim. oyuncular, teknik kadro, sportif direktör, yönetim kurulu, başkan bu rezalete izin veriyorlarsa defolup gitsinler. olay şampiyonluk falan değil, küme düşme riski. böyle bir durumda çok beklenen, istenen, hatta seçilmesi için bizzat oy verdiğim ali koç ve yönetim kuruluna kredi falan tanınmaz. dünya içi çikolata kaplı kocaman pembe bir bonibon tanesi değil. kulübün adı yeşil çorap bursa idman yurdu değil. on milyonlarca taraftarı olan fenerbahçe spor kulübü.

    bu konuyu anladıysanız gelelim ersun yanal özeline.

    neymiş, şampiyon olduğu sezon gs ve bjk leşmiş.
    bjk'nin kadrosunu bilmem, takip etmedim ama gs'nin o yıl mevcut kadrosunda drogba, sneijder gibi dünya yıldızları vardı. bu iki isim takımlarını şampiyonluğa da taşıdılar. ve ersun yanal bu takımı tarihinde en erken şampiyonluğa ulaştıran antenör olma başarısını gösterdi. ve buna rağmen 1 yılın sonunda götüne teneke bağlanarak yollandı. tıpkı son maçta savcılar ve fifa tarafından araştırılması gereken skandal bir maçla şampiyonluğu kaybeden daum gibi, tıpkı fenerbahçe futbol şubesinin en büyük avrupa başarısını kazanan zico gibi.

    neymiş, aykut kocaman'ın kadrosuna konmuş. aykut 1 sezon önce uefa'da yarı final oynatmış.
    aykut'un leş futbolunu istemiyoruz. çok basit amk ya istemiyoruz. kulağın duyuyor mu aloooo? istemiyoruz amk yaa zorla mı lan? fenerbahçe taraftarı aykut'u ve leş oyununu istemiyor. 4 sezon çalıştırdığı takımı 1 defa şampiyon yaptı, 3 defa gs şampiyonluğu gördü. aykut'a verilen şans neden ersun'a verilmiyor?

    ersun'un gençlerbirliği'nde, ankaragücü'nde, eskişehirspor'da yaptıkları ortada. parlattığı gencecik yıldız oyuncular da ortada. ayrıca çalıştırdığı takımın oyuncuları 60. dakikadan sonra götünden solumuyor. 90. dakikada bile rakip takımın kalesinde pozisyon arıyor. kaç maçı da son dakika golüyle kazandı.

    neymiş, karıya gidiyormuş.
    keşke seni sikseydi amk. sanane lan bundan? adamın özel hayatı. geceleri barlardan çıkmayan, alkolün, sigaranın dibine vuran oyunculara niye laf söylemiyorsun? ozan tufan var gözümüzün önünde. hatta bugün çıkan habere bak, arsenal'li oyuncuların uyuşturucu partisi...
    sanane amk. sana giren çıkan ne?

    neymiş, 2011 şampiyonu trabzon demiş.
    yalancının götünü atlar siksin. videosu mevcut, git de izle.

    neymiş, bu takımı toparlayamazmış.
    oyuncuları köpek gibi koştursun yeter. başta da dedim, bu sene şampiyonluk bekleyen olmadığı gibi matematiksel olarak da neredeyse imkansız. formasını ıslatmayan oyuncuya odunu versin yeter.

    neymiş, aziz'den sonra bile gelemezmiş.
    aziz o kadar güçlü olsaydı kendi götüne teneke bağlatmazdı. otoparktan nasıl kaçtığını cümle alem gördü.

    neymiş, 6 aylık teklifi kabul etmeliymiş.
    siz bizle taşak mı geçiyosunuz lan? haritadan ülkeyi bulamayacak cocu'ya yıllar boyu sözleşme ver, 3 ayda siktir et, ersun'a 6 ay teklif götür. kulübe çaycı mı alıyosunuz?
    bu adam kulüp tarihinin en erken şampiyonluğunu ezici bir oyunla kazandırmış, taraftarın sevgilisi konumunda. ersun'un istediği 1,5 yıl bile kendisine hakaret.

    neymiş, sezon sonu abdullah avcı gelecekmiş.
    gelmesin arkadaşım, gelmesin kardeşim, gelmesin lan gel-me-sin! avcı'nın milli takım geçmişini de kulüp geçmişini de biliyoruz. kaç yıl sonunda şampiyonluğa en yakın olduğu sezonu şimdi yaşıyoruz. fenerbahçe'de 3 maçın sonunda götüne teneke bağlanacağını göremiyorsanız defolun gidin. kaldı ki avcı da ersun'un dergahında yetişmiş bir isim.

    başka ne iddialarınız vardı lan piçler? sövmeye doyamadım.

    ediiiiiitttt:

    neymiş, ismail'le aynı puanı toplamış, takımı aykut'tan az gol atmış.
    açıkçası ersun'un yerinde olsam, nisan'da takımımı şampiyon yapsam bırak tesislere gidip takımı çalıştırmayı kalan maçlarda stada bile gitmezdim. biraz insan psikolojisinden anlayın lan. böyle bir durumda götü yaymayacak 1 tane türkiye cumhuriyeti vatandaşı yok. ben varım diyen yalancıdır.

    neymiş, ersun'un lobisi varmış, ersun diyenler birileri tarafından yönlendiriliyormuş.
    eğer ersun lobisine dahilsem ben şerefsizim, götünden lobi uydurduysan sen şerefsizsin.

    iddialarınızı yardırın genşler, kafanıza vura vura, söve söve eğiticem. bu artık benim için sosyal sorumluluk projesi haline geldi.
  • bu adam yerine abdullah avcı’yı getireceklerse yazıklar olsun dediğimdir.
  • hoca'nın geçmiş performansı bir yana kulübü zora sokmamak için sakin kalıp konuşmaması güzel. medyadan duyduğumuz ve kişisel görüşüm hadi gel densin koşa koşa gelir, başarıyı sağlamak için gündüz çalışır. eminim şu anda sabah bayram olsun da yeni ayakkabılarımı giyeyim diye hevesle bekleyen çocuk gibi hazır bekliyor.
    yönetim kararına her ne kadar saygım sonsuz olsa da en azından 1, 5 yıllık bir sözleşmeyi kendisinden esirgemek haksızlık olur. zaten ekonomi sıkıntıda gel prim karşılığı çalış desen gelir. adama stent taktılar maça çıktı işine de o kadar bağlı. hiçbir avrupa'lı bunu yapmaz. bence ali başkan artık inadı bırakmalı ve hocaya gel demeli.
    kendisi ile ilgili söylemeden geçemeyeceğim olumsuz tek hatıram trabzon'da saha karışınca takımı bırakıp soyunma odasına kaçmasıdır. ona da mizaç meselesi diyerek görmezden gelmek gerek.
831 entry daha