şükela:  tümü | bugün
  • opeth' in beyni mikael akerfeldt' in opeth öncesindeki grubu.
  • tarihte yapılmış ilk shred kayıtlarından biridir
  • atlanta'lı rock kemancısı bobby yang tarafından harika bir şekilde coverlanmış.
  • elektrik gitar fenomenine tapping'i ekleyen parca diyebiliriz. ha, eddie van halen'dan once tapping yapan yokmuydu. elbette vardi. ancak bunu muzigi icerisine en iyi entegre eden eddie van halen olmu$tur. eruption'daki ba$arinin sebebi de eddie van halen'in bu parcada caldigi licklerin tek tel arpej'e dayanmasidir. arada tel deistirmedigi icin daha bi aki$kan, daha bi ho$ durmu$tur.
  • die apokalyptischen reiterin samurai albümümünün ikinci şarkısı.
  • meşhur one way ticket şarkısını coverlamış seksenlerde bir grup
  • bu şarkıyı bayılarak dinleyen bazıları, konu malmsteen olunca "ruhsuz, teknik şovu" gibi bahanelerle burun kıvırırlar ki hiç anlamam..
  • die apokalyptischen reiter'in şarkısı. grubun ilk klibi de bu şarkıya çekilmiştir. sözlerini de yazayım tam olsun.

    ich hing ab in dieser stadt
    fernab der heimat trister pracht
    ging hernach mich zu erschöpfen
    an sonne, wind und fremden götzen.

    die kleine bar am felsenrande
    zog lichtwärts mich in ihren banne
    fröhlichkeit drang in mein ohr
    erspähte einen blick durchs tor.

    eruption

    sternenglanz traf auf mein bestehen
    blut schoss süß durch meine venen
    wollt im augenblick nach ewigkeit sich sehnen
    raum und zeit entschwanden - wie alles flehen.

    tanzend zerrann die nacht im fluge
    ekstase gab den leibern keine ruhe
    konntest dich nur schwer verstecken
    ach lass mich doch deine wunden lecken.

    ein paradies in meiner hand
    gelitt uns morgenröte an den strand
    in den sand schriebst du - ich liebe dich!
    und rauntest - es kostet nichts.
  • edward van halen'ın dediğine göre bir sabah stüdyoda ansızın ortaya çıkmış bir başyapıttır. öyle ki menejerleri hemen kayıda girmesini istemiş o da daha ilk çalışında parçayı kaydetmiştir. daha sonra verdiği röportajda parça için " öyle hızlı gelişti ki şarkıda yükselişte bir yerde yanlış akor bile basıyorum, şimdi bakınca daha iyi çalsaymışım diyorum" der. mütevazi insan ne de olsa.