şükela:  tümü | bugün
  • iyi olmuş az bile bunlara.135 kişilik kadroya 2800 kişi başvurmuş.inşallah seneye 28000 sonrakinine 280000 olur. gebersinler amk sikimde değil.
    edit: duyar kasıp yazdığımdan rahatsız olanlar var. sizin de amk, siz de sikimde değilsiniz.
  • %74,50 evet, %25,50 hayır.

    aydontgivafak.
  • egonomi coh eyi
    kuyruh bekleriz ne olacah

    her ramazan dayak haberlerinde zirveye oynayan erzurum'daki işsizlik kuyruğudur. şaşırtmamıştır.
  • "ekonomi çok kötü" dediğinde linç edilebilme ihtimalinin kuvvetle muhtemel olduğu cennet vatan toprağında gerçekleşmiş olay.

    bence sırada bekleyenler kripto fetöcü, ülkenin şaha kalkmış gidişini baltalamak için kendilerini işsiz olarak gösteriyorlar.
  • akp'nin kalesi erzurum için üzülmediğim durumdur.

    yalamaya devam.
  • artık sözlüğe kesinlikle (bkz: svihs) butonu gelmelidir.
    kuyruğu oluşturan 1000 kişiye soralım tekrar oy verir misiniz diye, bu durumun oyla ne alakası var der, tabi ki vericem der.
    e işsizlik ? diye sorarsın,
    memleketin hali çok kötü, işsiziz abey, iş arayuruz der.
    peki oy verir misin tekrar?
    ne alakası var?!
    işsizlik?
    işsiziz.
    oy?
    ne?
    iş?
    işsiz...
  • siz ne anlarsınız lan cahil köpekler

    bu hilalle haçın savaşı, bu küffarla müminin savaşı, havaalanları yapılıyor, köprüler falan çok güzel.

    kıskançlıklarından çatır çatır çatlıyor küffarın hepsi.

    yakında kuzey ırak bize katılacak. o zaman petrol kozumuz da devreye giriyor.

    rabbime şükürler olsun. diriliş başladı diriliş.
  • kendi tuttuğu partiye oy vermedi diye aynı ülkenin vatandaşı zora düşünce "oh iyi oldu, gebersinler amk" diyen vatan hainlerini gösteren kuyruk. siz istanbul'da trafiğe yakalanınca erzurumlular da oh iyi olsun desin mi?
  • iş vardı da reis mi aldı ellerinden?
  • 135 alım yapılacak bir işe 2800 kişinin başvurması çok da anormal değil.

    bir insan birden fazla işe başvurabilir. bu nedenle alımdan daha çok başvuru olması doğal bir durum.

    kariyer.net'te bir kişilik beyaz yaka pozisyona 5 bin kişi başvuruyor.