şükela:  tümü | bugün
  • recep tayyip erdoğan'ın ifadesi. "devlet terörü estiren zalim esed'in hükümdarlığına son vermek için biz oraya girdik, başka bir şey için değil." demiştir.

    bir yandan ekonomi iyi gitmiyor, diğer bir yandan bir başka ülkenin yöneticisini zalim olarak nitelendirip iç işlerine karışıyoruz. allah sonumuzu hayır etsin.
  • doların iki gündür kıpırdamıyor olması hoş değil anlamına gelen ifade.

    debe editi: adana'ya destek. (bkz: #64412380)
  • #halepölüyor hashtag'ini daha eğlenceli hale getiren beyan. aynen kanka son vermek için.
  • 3 milyon suriyeli türkiye ye göç etmiş, birileri hala bir başka ülkenin iç işleri diye sayıklıyor. malmısınız? görmüyor musunuz? esed denen katil kentleri yok ettikçe halk türkiye ye avrupaya göç ediyor. öküz müsünüz? gerizekalı mısınız? neden anlamıyorsunuz? esed sadece türkiye nin değil göçmen krizinden etkilenen tüm ülkelerin bir numaralı düşmanıdır. sorunun kaynağı bu katil. insanları katlederek göçe zorlayan bu vampirden başkası değil.
  • dikkat et de o esed senin hükümdarlığına son vermesin...

    yine boyumuzdan büyük söylemler, yine gereksiz açıklamalar, yine bi kaç saate kadar yalanlanacak çıkışlar.

    rusya da öyle diyordu zaten, bi erdoğan gelse de şu esed'in hükümdarlığına son verse, 20 farklı güç son veremedi de, daha fetö ile uğraşamayan tipler esed'e son verecek. hey allahım yaa..

    edit: putin ile görüşüldü ve sonuç
  • --- spoiler ---

    mesele toprağın gerçek sahipleri topraklarına sahip olsunlar, bunu sağlamak için. yani orada bir adaletin tesisi için varız.

    --- spoiler ---

    ışid mi yoksa öso mu suriye'deki toprakların gerçek sahibidir diye rte'ye sormakta fayda var. ayrıca esad'ın meşhur sözünü de rte'ye hatırlatmakta fayda var: terörü bir kart gibi cebinize koyamazsınız, çünkü terör akrep gibidir. cebinize koyarsanız, ilk fırsatta sizi sokacaktır.
  • pratikte karşılığı olmayan beyan.

    git son ver, elinden tutan mı var? ordu senin para senin. yolla esad'ın üzerine.
  • rüzgar esse "dış güçler" diyenlerin ülkesinin lideri başka bir ülke lideri için böyle bir ifade kullanıyor. hala kaldıysa vicdan sahibi akpliler az düşünsün...
  • (bkz: tamam)