şükela:  tümü | bugün
  • karaktersizliktir.

    bu nasıl iş anlamıyorum arkadaş. hava 40 derece, sıcaktan bayılırsın yüzmesen; damın her yeri açık bir şort var mis gibi yüzüyor ama karısının her yeri kapalı. sıcaktan yanar, tuzdan yanar, sudan çıkar üşür, vücudu güneş görmez, rahat hareket edemez. erkek götü başı yayar takılır. buna müsaade eden kadına da yazıklar olsun.

    madem kadın her yeri kapayıp yüzüyor adam da öyle yüzsün. bu ne lan böyle.
  • erkeklerin şortla dolaştığı ortamda bulunduğu için hanım ablamıza günah yazılacağı durumdur.

    zaten kuran'da da yazar "kadınlar dışarı çıkmasın evinde otursun namazını kılsın" diye.

    (bkz: ahzab suresi 33. ayet)
  • cidden çok mu hoşlarına gidiyor o komik kıyafetle
    yari ciplak erkeklerin içinde yüzmek?

    o kiyafet inandıklari dini simgeliyor, ama aynı zamanda inandıkları din " yabancı erkeklerle ayni ortamda bulunamazsiniz" diye emretmiş. hem yarı çıplak erkeklerle birlikte yüzeyim, hem de haşema mi giyineyim kı gunah yazılamasın. vayyy uyanıklar sizi. valla bacım bence de yakışıklı kaslı erkeklerle yüzmek çok zevkli, anlıyorum.

    aşırı komik duruyor ama gel de anlat bacılarıma.
  • sana mı soracaklar yapraam. senin yürüttüğün mantığı sikeyim, yok güneş yakarmış yok tuz yakarmış, siktir git amcık amcık konuşma

    sana mı soracak lan ne yapmak istiyorsa yapar karısı rahatsız değil sana ne oluyor göt veren.
  • bu yaz başında ilk kez haşemalıların olduğu bir otelde bulunarak şahit olduğum durum. yadırgamadım pek. kocasıyla böyle bir ilişkisi olması kadının özgür(!) iradesidir, bize laf söylemek düşmez.
  • geçenlerde bir üst levelini gördüğüm adamdır.

    baba, 7-8 yaşlarındaki oğluyla birlikte yüzerken; annesi ve 5-6 yaşlarındaki kız çocuğu sahilde şezlongun üstünde oturup beklediler. kadının üstünde haşema değil, türban ve pardösü vardı üstelik.
  • sie ulan size mi soracak ne giyip giymeyeceklerini. senin göz zevkine tekme tokat dalayım
  • eşlerinin kıyafetiyle derdim yok benim. eşleriyle beraber sahildeki kadınları süzmelerine sinir olmaktayım. bakma canım kardeşim, yanındaki kadın da çatlayacak az kaldı. yapma!
  • az önce çarşıda atletli şortlu uzun saçlı bir tip vardi, karısı da tahmin ettiğiniz gibi çarşaflı.
  • 1-o hasema özel kumaştan yapılmıştır. vücut hava alır. ayrıca zaten kadın yüzdüğü için su sayesinde o hasema genelde ıslak kalır. sonuç olarak o kadın sıcaktan dolayı rahatsız olmaz.

    2-erkegin avret yerleri göbeği ve diz kapağıdir. hasemayla yüzen bir kadın "yarı ciplak" erkeğin yanında yüzebilir.

    3-mayolu bikinili kadınlarla hasemali kadinlarin yanyana yüzmesi bence türkiye için çok büyük bir kazançtır. aslında insanlar arasında bir sorun olmadığının göstergesidir.

    sonuç : sözlük, kendi özgürlüklerine en ufak bir halel geldiğinde aslan kesilirken firsat verildiğinde başkasının özgürlüklerini elinden almaya çalışacak olan gotoglanlariyla doludur. allah bunlara güç, iktidar nasip etmesin.