şükela:  tümü | bugün soru sor
  • sabancı ailesinin varisi olup bu kalitesiz leş yaşlı kaşarlara talim edenlerin vizyonsuzluğunu göstermiştir. oldu olacak ankara pavyonuna gidip sarı tutku ya rakı açtırsaydın. bu nasıl abazalık?

    hoş, bu adam özge ulusoy ile 6 sene ilişki yaşadı.

    arzu sabancı da artık hiç kibirlenip gelin beğenmemezlik etmesin, oğlunun seçim kalitesi ortada.
  • sabancı olup mahalle karısını ingiltere'ye amerika'ya davet etmekte nasıl bir vizyonsuluktur kardeşim. biz sizi victoria secret mankenleriyle falan takılıyorsunuz sanıyoruz. allah cezanızı vermesin.
  • kadın olduğum halde, dün bana bile gelen video. bir kadın ne kadar leş olabilir, bunun karşılığı. canım (bkz: cartier bileklik) çekiyor nedir allah aşkına. bu kadar ucuz olmayın.
    ayrıca video da anlıyoruz ki (bkz: hacı sabancı) zamanında bu kızlara epey davetlerde bulunmuş.

    ülke'nin zengini bile vizyonsuz.

    edit. en merak ettiğim video esnasında geçen adam. o adam kim acaba?

    edit2. o kadar çok cartier bileklik fiyatını soran olmuş ki, marka temsilcisi gibi hissettim.

    cartier fiyat

    buyrunuz fiyatları 6300-8650 dolar civarları .

    buarada (bkz: özge ulusoy)un çok kullandığı bir bilekliktir bunlar , ne tesadüf.

    özgede cartierle baya anılmış.

    özge'nin barda kaybolan cartieri

    hacı son sevgilisi (bkz: zeynep nazlı kayı) ya da aynı bileklikten almış belli ki .

    zeynep ve bileklikleri

    adam baya baya cartier sponsoru.

    edit3. link varmı yazıp durmayın. yok!
  • işçi dostu sakıp sabancı dan
    kevaşe dostu hacı sabancı ya...
  • --- spoiler ---

    maalesef şu anda bu dosyayı görüntüleyemez ve indiremezsiniz. bu dosya yakın zamanda çok fazla kullanıcı tarafından görüntülendi veya indirildi. lütfen dosyaya erişmeyi daha sonra yeniden deneyin. erişmek istediğiniz dosya özellikle büyükse veya çok sayıda kişiyle paylaşılıyorsa dosyayı görüntülemek veya indirmek için 24 saate kadar beklemeniz gerekebilir. bir dosyaya 24 saat sonra hala erişemiyorsanız alan yöneticinizle irtibat kurun.
    --- spoiler ---

    ulan ekşici piçler bunu da çökerttiniz e-devlet gibi.

    edit: mesaj kutuma alternatif linkleryağıyor. bunlar görmek istediğimiz toplumsal dayanışmalar ve yardımseverlikler.
  • sansürsüz izlenmesi durumunda zührevi hastalık kapma ihtimali olan videodur.
  • kim kime bakmış, kim ne kadar midesizmiş beni pek ilgilendirmez.

    ben sevgili esra ve ceyda'ya sesleniyorum. geç kalıyorsunuz. nereden baksan 6-7 senedir piyasadasınız ve insanların sizden beklediği tek bir şey var. ecnebi tabiriyle sex tape, bizim dilimizde pornosu.

    ama yıl olmuş 2018; siz daha yeni yeni "aman beni siksen ne güzel olur" videosu paylaşıyorsunuz. bu millet bunlara tok. lafa değil icraata bakarız. ahmet, mehmet, hacı, osman fark etmez. kameralar önünde siktirin artık kendinizi. biz de rahatlayalım siz de.
  • çok ayıplı videodur.
  • 29. saniyede önünden geçen eleman 'yüzüne' dönüp bakmıyor sen nelerin peşindesin.
  • fındık kadar amın olsun diye boşuna dememişler.

    murat boz, arda turan, hacı sabancı para bu ünlülerde değer kaybediyor. başka açıklamam yok sözlük bey.
    bir serdar ortaç olamadılar aq