şükela:  tümü | bugün
  • bana dert olmuş artıştır

    herkes türkçe konuşuyor ben anlamıyorum ki hangisi türk hangisi yabancı

    edit: (bkz: tuvana türkay) hastasıyım
  • bana da dert olmuş artıştır.

    sanıyorlar ki burunlarını törpülediklerinde hayat onlara tüm hayallerini verecek.
  • güzel bir kadında insanı aşık eden şey sadece güzellik değildir. o kadının güzel olduğu için sahip olduğu kibre de aşık olur insan. estetik güzellerinde bu eksik. çünkü güzelliği geç yaşlarda elde etmiş. yetişme çağında değil.
  • daha da artacak olan durumdur. düzgün bir doktor bulsam anında gideceğim, sıkılıyoruz çünkü, doktorlara biraz daha para yedirelim.*
  • bu kadınların çoğu nefes alma probleminden dolayı burun ameliyatı geçirdiğini ve doktorun hazır eli değmişken ufak bir dokunuş yaptığını iddia eder. bu hikayenin olsa olsa beşte biri gerçektir. hedef şaşırtmayın; estetik olmanın, güzel görünmek istemenin nesi ayıp yahu. utanacak sıkılacak bir şey yok. hadi kızlar, doğruyu söyleme zamanı!
  • instagram yorumlarıyla doğru orantılıdır.
    fiziken hoş görünmek ya da hoş göründüğü yönünde yorumlar duymak tabii ki güzel bir şey ama en ufak olumsuz yorumda insanlar estetiğe sarılıyor.
    ülkedeki birçok doktor rinoplasti opearasyonlarında hastalarını denek niyetine kullandığı için heder olup giden burunlar görmek de mümkün. sonra gelsin revizyonlar.
    millet phillip cocu gibi dolaşıyo valla.
  • fabrikasyon bir hızda ve görece olarak ucuz yapıldığı içindir. istanbul'a sadece estetik burun ameliyatı olmaya gelen bir sürü amerikalı biliyorum. ayrıca başka perspektiflerden bakıldığında;

    <çomar mode on>
    ehonomi çoğ eyi olmasa bu parayı nerden bulup da yabdıracahlardı?
    <çomar mode off>

    <laik amca/teyze mode on>
    akp döneminde olmuştur. kızlarımız eğitimsiz vs vs vs.
    <laik amca/teyze mode off>

    <devlet bahçeli mode on>
    bu kızlağrımız estetik buğrunla ne amaçlamağkta nereye varmak istemeğktedirler?
    <devlet bahçeli mode off>
  • (bkz: so what)
    ben yaptırdım burnumu. burnundan memnun olmayan herkese de tavsiye ederim. sağlığa zarar vermeden düzeltilebilen bir şeyse neden yaptırmayalım ki? hayat elin lafını kafaya takıp üzülmek için çok kısa...
    editt: estetik güzellerinde kibir eksikmiş. kibir iyi bir şey mi? lan ne eziksiniz yaa...
  • çocuk yine büyük burunlu olur işte. çocuğun da burnunu etkilese...
    biçoğu öyle sanıyor fakat. bu daha acı
  • içim çok dolu ellemeyin beni dökeceğim içimdekileri...

    bak güzel kardeşim, 5 sene önce, 23 yaşında burnumu yaptırdım. 5 senede, hele ki 20li yaşların başından sonuna uzanan o sancılı süreçte insan durmaksızın değişiyor. 5 sene önce inat edip yaptığın şeye 5 sene sonra lan ne aptalmışım, niye yapmışım diyebiliyorsun. ama burun estetiği asla bunlardan biri değil.

    kalkıp toplumun güzellik algısını, bu algının dayatılıyor olmasını ya da şekilciliği anlatacak değilim. anlatacağım şey bunların sonuçları.
    15-23 yaşlarım arasında, tam çılgın ergen zamanlarımda burnumdaki kemer sebebiyle gerek aile içinde, gerek arkadaş ortamımda, gerekse romantik ilişkilerimde durmaksızın esprisi malzemesi oldum. şaka bu ya alınmıyorum sandılar. böyle yaratılmışım diyemedim. tamam şaka ama özgüvenim kırılıyor, yapmayın diyemedim. kendimi beğenmiyorum aptal saptal şakalarınız yüzünden diyemedim. gün geçtikçe o kemer canımı sıkar oldu. kendimi beğenmez oldum. o minicik kemer yüzünden aynalara küser oldum. küçük bir kız çocuğuydum kırıldım durdum.
    sonra yeter lan dedim burnumu yaptırmaya karar verdim. dalga geçenler bir anda burnumda aslında hiçbir sorun olmadığını söylemeye başladılar. bıçak altına yatmaya değmeyeceğini anlatmaya çalıştılar. inandırıcı gelmedi yattım o soğuk ameliyat masasına. kalktığımda “helenik” burnum belki istediğim şeyleri vermedi bana ama, inan bana çok şey değişti. “güzelleştiğimi” duymaya başladım. ilk defa güzel olduğumu hissetmeye başladım. bunun nasıl bir şey olduğunu tahmin edebiliyor musun? edebilsen şaşırmazdın burun estetiği sayısındaki artışa.

    uzatmaya gerek yok. anladın işte ne demek istediğimi. 5 yıl önce insanların yorumlarının canımı sıkmasına müsade etmiş olmam aptallıktı. burun estetiği olmam değil. o soğuk masa özgüvenimi bir nebze de olsa yerine getirdi.

    eğer gerçekten çok rahatsızsan estetik sayısındaki artıştan, güzel hissettirmeyi öğrenmelisin. bu güzelliğin de fiziki karakteristiki özelliklerle bir alakası olmadığını öğretmelisin. belki o zaman geçer rahatsızlığın. geçmezse yine bi konuşuruz.

    öperim.