şükela:  tümü | bugün
  • bircok insanin hayalidir, "hoca cok param oldugunda koyucam elemani, egitimini vericem ona gore takilsin evde" $eklinde veryansin ederler. (hep veryansin etmek kalibini kullanmak istemi$tim $imdiye dek, cok mutluyum.)

    komple yanli$ allahina kadar tutarsiz teoridir. elinizde dogmu$ buyumu$, olabilecek en super egitimi almi$ buyuk ebatli kedi soyunun birgun durduk yerde kolunuzu bacaginizi kapmama gibi bir garantisi olmadigi kesinle$mi$ bir bulgudur. anca zincirleyerek falan bi$iler olabilir, o da terbiyesizliktir.
  • firavunlara özenmek.
  • inci babanin jr ve sue allen isimli iki leopari vardi..
  • ormanda dağda yaşaması gereken bir takım vahşi hayvanlara captivity ortamında eziyet etmek arzusunda olan tuhaf insanların isteyebileceği bir şey. o yavru kaplanı eve almak için önce tırnaklarını ve dişerini söktürmeniz gerektiğini, açık alanda koşması gereken panteri kafese kapatmakla elinize sadece mutsuz ve rahatsız bir hayvan geçeceğini unutmayınız. aradığınız statü*, hayran olunmak*, farklı bir insan olduğunuzu ispatlama çabası* ise dev ekran televizyon alınız, evinize asma tavan, jakuzi yaptırınız. zavallı vahşi hayvanları dekor olarak kullanmaya utanınız.

    kaldı ki bukalemun, timsah,kertenkele, büyük yılan, maymun gibi hayvanları da eğlence olsun ilginçliğimize ilginçlik katalım tandansı ile alıp akvaryuma kafese daracık alanlara kapamanın adı keyif için eziyet etmek değil de nedir? belgesel izle kardeşim, olmadı git hayvanat bahçesinde seyret. bırak timsah nehirde yesin leşini keyif içinde, bukalemun sinekleri kendi çabası ile yakalasın, maymun seksin daldan dala. ayıptır.
  • kesinlikle ve kesinlikle evde çocuk beslemekten daha tehlikesiz ve ucuz bir besi şekli.
  • evde aslan kaplan beslemek caniliktir, hayvanlara eziyettir, git belgesel izle, jakuzi yaptır egzantrik ol diye bağıran arkadaşlarım bir de kendi evlerinde tek kedi beslemese, zavalı hayvan yalnızlıktan bunalıp teraslardan atlamasa, oyuncak ayısından sıkılıp gelen misafirlerin çanta ve paltolarıyla seks yapmaya kalkmasa ne güzel olurdu. yok öyle yattığımız yerden panter emelcilik oynamak.

    sevmesine saruman da seviyor hayvanları sevmediği ele verir talkımı kendi yutar salkımı durumları. bilen bilir saruman'ın da vardı zamanında aslanları(bkz: ghost) (bkz: darkness) (inanmayıp da resimlerini gördükten sonra dumur olan arkadaşlara selam ederim) her ne kadar şimdi ikisi de bu dünyadan göçüp gittiyseler de bu kaderde benim en ufak bir payım olmadı. ne dişini çektim ne tırnağını söktüm ne de akvaryuma koydum. belki arada et yerine patates makarna falan verdim ama yine de mutlu mesut yaşadık berabercene.

    tüpçü, sütçü, postacı bayram çocuğu gibi davetsiz misafirlerin can güvenliğini sağladıktan sonra ama en önemlisi yeterince iyi bakılıp bolca sevgi gösterdikten sonra kimse tutmasın sizi, buyrun besleyin. yine de dişleri tırnakları ile birlikte besleyin, takımı bozmayın.
  • evde kavak ağacı yetiştirmek kadar sıradan olan, bir tür hobi.
  • iş hayatında, hatta uluslararası bankacılıkta kullanımının örneği olarak ibrahim betil in son kitabı incelenebilir.
    (bkz: hafiften bankacılık)
  • öyle müthiş bir hayvan sevgisidir ki bu,sözü geçen hayvanların çok kısa sürede cesedinizle besleneceğini bilerek kendinizi feda edersiniz...