şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: tekir)

    manyak mısınız lan alın sokaktan besleyin işte. arkadaş 2000 tl verip cins bir kedi aldı. proplan yemiyor benim kedim sadece nd tahıllı bilmem ne yiyor diyor. benim tekir geçen gün sokak köpekleri için 1 tl ye aldığım dostluk mamasının paketini bulmuş yırtmış onu yiyordu.
  • öncelikle her kedi ayrı güzel. şahsen bi ankara iki de tekir annesi olarak söylüyorum, evde beslenilecek en güzel kedi tekirdir arkadaşlar. akarı kokarı olmayan, benekli kısa tüylü tekir. sağlığı sıkıntı çıkarmaz, ne versen yer, vermezsen ağzına sıçar sadfghfgdfs temizdir. uzun tüylü beyaz kediler tamam çok sevimli çok güzel evde bi tane var. ama her yer tüy amk iflahım sikildi koltuk süpürürken. belim hala tutuk.

    şimdi kedilere karakter özelliği çizemezsin, hepsi nevi şahsına münhasır hayvanlar. görüşünce kanının kaynadığı kedi sana en uygun olandır. seni görür görmez kafana çıkan kedi senin ideal kedindir. kedi ilk görüşte sana ısınmadıysa o kediyle olmaz.
  • çok basit bir şey rica ediyorum. bir konuda bilginiz yoksa yazmayın. yazacaksanız da araştırıp yazın. hala kedi sahiplenme mevzusu olunca, hayvanlar doğal ortamlarında yaşamalıdır tarzı şeyler yazabilen insanlar var. hayvanın doğal ortamı asfalt ve beton çünkü. çöplerden yemek arayıp, arabalar tarafından ezilmek hayvanın doğası. kedinin "doğasında yaşamasını" savunan birisi, bir kap süt koyulması tavsiyesini de vermiş üstüne üstlük. kedilerin laktoz sindiriminde problem yaşadığını ve sütün kediye zararlı olduğunu da bilmiyor ama bilmeden tavsiye verebiliyor. çok basit. bilmiyorsan yazma.

    sokaktan bir can kurtarmak veya para verip canlı satın almak da kişinin kendisine kalmış. kedi kedidir. hepsinin kendi karakteri var. ilginç canlılar.
  • ev kedisi. ben bir tek bu cinsi biliyorum. al besle mamasını ver o patisini yalasın gitsin kumuna sıçsın canı isterse sevsin. ordan buraya atlasın her yere tüy bıraksın.
    işte bu kedi ev kedisi. bunun cinsi de bu familyası da bu. zaten bunların karakteri de bu. evin şımarık küçük çocuğu gibi. canı ne isterse onu yapar.
    ev kedisini sevin.

    not: köpekspor
  • öncelikle hayvan düşmanlarından kurtulmak için 24 haziranda sandığa gidilecek. sonra bulursunuz bir kedi veya uygun bir hayvancağız.
  • sokakta bulduğunuzdur.

    (bkz: satın alma sahiplen)
  • sokaktan bulunan (bkz: yavru kedi) dir.

    bu kedinin aynısı var. işyerimdemde sefil oluyor. evdeki canavarla anlaşamadı.

    istanbul içi isteyen olursa mesajınızı bekliyorum. tahmini 3 aylık aşağıdaki resimdekinin kopyası. aşırı cana yakındır.

    aynısı: https://www.google.com/…h=768#imgrc=3pdpqcoz0fod-m:
  • on kediyle yaşayan biri olarak, sokakta bulduğunuz ilk muhtaç kedidir.
  • himalayan, british, iran, kırık kulak kedileri beslemiş biri olarak kesinlikle tekir ya da sarmandır derim zira sokak kedisi de bakmışlığım var.cins kediler ,yaratılış dolayısıyla galiba kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar samimiyet yok .
  • sokak kedisi. turculuk yapmayin lan.