şükela:  tümü | bugün
  • her bekar kadının tatması gereken güzel bir olaydır.

    iyi yanlarına bir kaç örnek:
    - seviştikten sonra hemen gitmesi gerekir. bu da saçma sapan duygusal triplere girmesini izlememek için hoştur.
    - karısı yerine sizi tercih eder. e bizdeki de ego, hoşa gider bu durum.
    - bıraktığınızda elinize yapışmaz. biraz ağlar sızlar ama sonunda rezillik onun rezilliği olacağı için geri adım atar.

    eğer bir erkek arkadaşınız da varsa kötü yanı yoktur, ama erkek arkadaşınız yoksa sevişme sonrası gitmesi halinde işlerinizi hallettiremezsiniz (o da bazen). ama sonuçta erkek arkadaş bulmak pek sorun değil, bunu da kötü yanı olarak göstermek ne derece doğru bilemiyorum.
  • ilişkinin boyutuna göre yorumlanmalıdır. mesela ben evli erkeklerden oluşan bir grupla halı sahada maç yapıyorum çok güzel oluyor. defans defanslığını biliyor, kalecisi belli, mis. çocuklardan falan da bahsediyoruz. bekarlarda lazım tabi ayrımcılık olmasın ama onların kız muhabbetiydi bilmemnesiydi derken ekeni kaçanı daha fazla oluyor. evli adamın haftalık rutini zaten belli, tavsiye ederim.
  • pek güzel bir olay değildir aslında; çünkü asla karısı yerine sizi tercih etmez sanıldığı üzere. sizi tercih etse boşanırdı, vazgeçilmezi her zaman karısıdır, siz sadece gönül eğlencesi, andropoz heyecanısınızdır.

    azıcık kafan çalışıyorsa da fark edersin ki bu egoyu tatmin etmez, insanın ağzına sıçar.

    "artık karımla sevişmiyoruz, ben seni seviyorum" diyen erkeklerin karılarıyla çok da güzel seviştiklerini biliyor muydunuz?

    öptm cnm, kib bys!
  • evli kadinla iliski yasamaktan farkli olmayan durumdur.
  • kocanizla iliski yasamaktir.
  • evlenmek için yanıp tutuşan kız kurularının iyi yanlarını göremediği ilişki türüdür.

    tabi hayatım, evlenince kazanıyorsun zaten, hı hı...
  • elalemin kukusuna soktuğu penisini gelip senin kukuna kıçına başına sokacak demektir.
    bi de bunu düzenli yapacak herif.
  • eşini aldatan tarafın erkek olmasına rağmen hem kadın hem de erkekler tarafından kadının suçlandığı eylemdir.

    erkekleri anlıyorum onlar zaten kendilerine çalışacaklar da, kadınlar kocalarını ellerinde tutamamalarını kabul edemiyor herhalde.
  • etik değerlere göre ahlaksızlıktır.

    da

    yemin ederim ekşisözlük hayatımda okuduğum en ezik yazıyı okudum az önce. o yüzden benim için başlığın anlamı çok farklı şu anda. troll de değil belliki.

    anam ego tatmini oluyomuş çünkü onu seçiyormuş.

    hiç nefes alsın yeter başlığında zaman harcadın mı? fuck buddy aranıyor ilanları??

    sana ne oldu küçükken anlamadım ki, o kadar mı çirkinsin? kimse mi yüzüne bakmadı yoksa algıda mı hata var?

    yada hala küçük olmayasın? ay hadi inşallah...
  • zordur..

    zira evlenince "büyüdüm" sanır bu köftehorlar.. ne davete icabet ederler, ne iki satır muhabbete zaman ayırabilirler, ne de eski dost paylaşımınızın %10'unu karşılayabilirler.. çünkü büyümüşlerdir artık, ağır abidirler.. telefonda konuşmaları bile değişiyor bunların..

    hepsinden evvel çoluğa çocuğa karışmış olan siz enayisinizdir çünkü.. bi bunlardır aile babası..

    peh..!!