şükela:  tümü | bugün
  • bir numan kurtulmuş sözü. devamında 'madem maymundan geldik, bu kadar maymun neden insan olamamış?' diyerek tüm teoriyi tek soruyla çürütmüş olması muhtemel.

    kaynak
  • ülkenin başında ne gibi aptalların bulunduğunu gösteren teoridir.
  • 1400 yıllık teoriyi savunan arkadaşın 150 yıllık teoriye ithamı. senin teorin çok yeni.
  • adı nuh olduğu rivayet edilen bir adamın, her canlıdan birer çift alıp bir gemiye doldurduğuna inanabilen bir kafanın iddiası.
  • gerçekten kimseyi ingilizce bilmiyor, dünyayı takip etmiyor sanıyorlar. evet hepimiz malız. he çürümüş he. olum allahtan internet var yoksa kuzey kore gibi gerçekten baştakiler ne dese inanacaktık.
  • çok haklı bir ifade. yerçekimi de 500 yıllık bitmiş çürümüş bir teori, newton kendine çeki düzen versin.

    cahiller tarafından yönetilen bir ülkede daha fazlasını bekleyemezsin, hangi ülke olursa olsun.
  • (bkz: ortadoğuda sıradan bir gün)

    amerigan oyunu müslümanı sevmiyor bu batı diyen tipler nerede ?
    al bak bu ülkenin anasını sikenler amerikalı avrupalı değil kardeşim.
    sen eğitim sisteminin içine dini, ideolojiyi bulaştırıp bilimi çıkartırsan diğer müslüman ülkeler gibi mahvolmaya mahkumsundur.
  • iran olur muyuz, malezya olurmuyuz diyorduk, ola ola cibuti olduk lan.
  • ıfade yanlis, henuz kanitlanmamistir. ayrica evrim teorisi surekli yenileniyor, surekli degisiklige ugruyor. dolayisiyla bekleyip gorucez. kendi kendini yok etmeye dogru giden bir teoridir.

    evrim teorisi bir inanç. balinaların karnındaki çıkıntılar ayak oluşumuna örnek olarak veriliyor mesela. başka bir bilim adamı bu çıkıntıların balinaların denge merkezi olduğunu kanıtladığında götüm götüm değiştiriliyor teori. "denge merkezinin evrimleşme süreci" diyerekten. balinaların denge merkezinin evrimleşmesinin balinaların bir anda yok olmasına sebep olacağı kanıtlanınca, bu kez de farklı argümanlar devreye giriyor. yani evrimi kanıtlamak için çok faazla çaba var. bu konuda richard dawkins dallaması çok etkili ve itici. tam bir evrim biyologu, yani teröristi. sürekli bu böyleydi böyle oldu, şimdi şöyle diyerek olaya bel altından giriyor. yani evrim kesin vardır diyenler evrime iman etmiş, inançlı kimselerdir. müfredattan çıkarılsın mı? tabiki çıkarılmasın ama evrime iman edenler de biraz okusunlar lan! körü körüne yobazca evrime tapıyorlar.

    primatlar 50 milyon yaşında, insan 2 milyon. evrimi tamamen yıkacak olan şey 50 milyondan eski modern insan fosili! kozmos yılındaki büyük yıkımların etkileri de işin içine girerse elimizde bir tek bakteriler kalıyor. magmadaki yaramazlar. bundan sonra evrimin inanca doğru gittiği ve doğal olarak varsayımsal bir teori olduğu açık belli iken evrime tapınmalar devam ediyor. gerçekten komiksiniz! antiyobaz lakaplı kusursuz yobazlıktan başka bir şey yapmıyorsunuz. evrimle ilgili en son makaleyi 20 yıl önce mi okudunuz? ya da google amcayla mı takılıyorsunuz? ahahaa.

    big bang bang bang bang...

    evrim teorisi evrenin oluşumunda bir tekilliğin olamayacağını kanıtlamış olsaydı bugün büyük patlama teorisinden vazgeçilmiş olurdu. zaten bilim insanlarının büyük çoğunluğu büyük patlama olayının başlattığı tekilliğin bilimsel bir süreç olduğunu ve (evrim teorisi dışında) muhtemelen bir başka teorinin soruna daha iyi bir çözüm önereceğini düşünmektedir. evrim teorisinin en büyük halkası, evrenin oluşumu şu anda terk edilmiş vaziyette. evrim teorisinin kısmen ya da tamamen çürümesi insanlık için hiçbir şey ifade etmez. yani korkmayın! yeni teorilere hazırlıklı olun. sorunlu edit: sürekli ilber hoca'nın cahilleri mesaj atıyor, hep aynı sorular. evrim teorisinin big bang'le alakası ne diyor bu forum bebeleri. cevabımı peşin vereyim de ileriden devam edelim, big bang'den önce evrim teorisi imantörleri evrenin bir başlangıcının olmadığına iman etmiş vaziyetteydi.

    ha, bir de şu var:

    "onları biz yarattık ve eklemlerini biz bağladık. dilediğimizde yerlerine benzerlerini getiririz." (insan suresi, 28. ayet)

    acaba evrim teröristlerinin bahsettiği şey, yerlerine benzerleri getirilen canlılar olabilir mi? bu yüzden ara form fosiller yerine benzer organlı canlılar ve dna eşleşmeleri gerçekleşmiş olabilir mi? şu ayetteki mesaj inanılmaz! düşünsene 1400 yıl öncesinden...