şükela:  tümü | bugün soru sor
  • çok başarılı paylaşımları olan bir vine hesabı
    her izlediğimde güldüğüm bir vinelari - açıklaması olmayan dans
  • şu vine'nı izlemeden güne başlamadığım muhteşem yetenekli adam.
    vine'daki takli edilen muhteşem adam da bu: http://www.youtube.com/watch?v=ju54vuhxsec
  • bu benim ilkokuldan sınıf arkadaşım olur. oğlum madem sen bu kadar komik bi adamdın, o karın ağrılı sabah sözlülerinde, kasvetli iğrenç kostakoğlu sınavlarında, o ömrümüzü yiyen elimizi nasır eden 5 yıl boyunca nerdeydin ? sessiz sedasız kenarda köşede oturdun mu? utanmadın mı hiç ?

    her videona istisnasız gülüyorum. devam et bırakma sakın.

    ha bu arada kendisi saygın bir avukat olma yolunda ilerliyor. başarılar diliyoruz.
  • "evseksisi beğenmişsin ama ayıp" diyenlere inat izlediğim adam.

    adamın o şeylerle alakası yok. zaten "nerda" videoları izleyince geçiyor.

    feat var, sıkıldıkça izlediğim; feat

    sevdiği kızla güzel avukat olsun dilediğim şapşikolata :) kanka'nın bir sürü versiyonu var o anlattı diye şey ettim :)
  • ardarda izlediğinizde bir süre sonra gerçekten göze seksi gelen adam. çoğ ilginç gerçekten.. bir süre daha izlersem evlenme teklif edeceğim sanırım.
  • izledikçe izlemeye doyamadığım vine fenomenidir kendisi. ya eski sevgilimmişcesine adamı her gün stalklıyorum. nasıl bir ponçiksin sen kıvançcığım?
  • şu vineyla beni iyi güldürmüştür.
    https://vine.co/v/oifujwogtbo
  • sayesinde popüler kültüre kendimizi kaptırıp adamın vinelarını günlük hayatımıza uyarlıyoruz. neredeler nerdesinler gitti "neeerrdaaaahhh"geldi.

    bir gün kalabalığın içinde kendimi kaybedip telefonda "nerrrdahh" diye bağırıp rezil olursam günahı senin boynuna abi saygılar.
  • vine ünlülerine karşı olabilirim ama cem gelinoğlu kadar başarılı olmasa da vinelarına güldüğüm ama en çok twitter'da attığı tweetlerini beğendiğim kişi
  • kaliteli bir güldürü anlayışı olan meslektaşım.

    mizah falan demiyorum çünkü vine vb. şeylerin güldürü öğesi olduğunu düşünüyorum, mizah deyince kafamda başka türlü şeyler canlanıyor.

    seviyorum bu adamı, alçak gönüllülüğünü de seviyorum. harika gözlemlerini güzel bir şekilde güldürü öğesi olarak sunuyor. bunun bir tık altı olsa olsa burak cem oğuz(evdeki adam) olur. bu ikisinin yeri ayrı bende. takip ettiğim tek fenomen bu arkadaşlar.

    bu akşamki bir yayınında belirttiği üzere buradaki birtakım entryler sebebiyle vine'a eskisi gibi video atamıyormuş.

    sen bakma ekşi sözlük bir siki beğenmeme timinin saçmalamalarına..