şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: memeli mestan)
  • ilk vaynlarında* "birazdaaaaa sevgiiiiiiii" diye çığırtarak yemek tarifi verirdi. kendisi eski bir hostes olduğundan memeli mestan nickini seçmiş olası yüksek vayn fenomeni.

    ayrıca yarı çapı 1,5 cm olan baldırlarına geçirdiği süper mini beyaz şortuyla sürekli dikkatimi çekmektedir. ya kendisinin onlarca beyaz mini şortu var ya da o şortun bir hatırası var.

    (bkz: memeli mestana şort alıyoruz kampanyası)
  • sevimli olmaya calisirken nasil antipatik olunur sorusunun cevabini veren insan
  • sevgili yapmıştır. hayatımda vine ve türevleriyle hiç işim olmadı ama gariptir sadece kadınlardan bir bunu ayrı tutarım.

    kendisine itici diyorlar doğrudur ama kendisi de bunun farkında zaten.

    aplam sevgiliyle masal vinelarına başlamış. o eleştirdiği kezbanito hareketler usul usul damarlardan girmiş.
    ahahahha ulan ne ara sevişmekten sıkıldınız da yatakta vine yapmaya başladınız eylül hanım ?

    eleştirenler için diyeceğim, insanları güldürmek oldukça zordur.
    100 vaynını izledim gülemedim filan geçiniz bunları.
    kendisini aklıma estikçe beğenerek takip ediyorum.

    ve ayrıca hatunların akıllı adam yerine piç tercihine kanlı canlı örnektir.
    nen bulaydın kellli melli möhendis, avukat neyim. o ney gız dövmeli filan?
  • bu kılıksızı da mı oyuncu yaptınız lan sinemacılar?! :)) kılıksız.
  • nedir? youtube kanalının yeni sunucusu.

    (bkz: #68021752)
  • severek izlediğim ve takdir ettiğim nedir kanalının videosunu izlemeye bile tahammül edemeden ilk defa eksi oy kullanmama sebebiyet vermiş kişi.
  • fazlasıyla itici sosyal medya ünlüsü.
  • kendisi sinema oyunculuğuna akabinde de tiyatroya sıçradı. vinedayken iyi hoş izliyorduk gülüyorduk ama sonrasında neler yaptığını takip edemedim. bugün youtubedaki nedir kanalının sunucusu olduğunu gördüm. ama yok böyle bişey sen çekirge gibi sıçradıkça sıçra ama geldiğin son nokta başladığın yerle aynı. kamera önü oyunculuğu, diksiyon, hitabet bi ders bişey almadın mı arkadaş nedir bu hal? öyleki videoların altında millet kazan kaldırmış bu ne rezalet diyenler bile var. 140 sn. video iyiydi ya sen niye derin sulara açıldın böyle.