şükela:  tümü | bugün
  • film festivalinde "aşk zamanı" adıyla gösterilmiş, görsellik ve müzik kullanımı konularında olayı bitirmiş film
  • bittiginde bir sure konusamamis oldugum, nefesimi kesen, muhtesem film.
  • ayrica gordugumden beri dukkanlardaki tum cicekli elbiseleri almayi istememe yol acan film.
  • inanılmaz bir estetik ve ahenk iceren hong kong yapimi film.kadinin yuruyusundeki zarafet beni buyulemisti.
  • maggie cheung'un merdivenleri çıkışı için bile bütün bir meg ryan filmografisinden imtina ettirebilecek romantizmi içinde barındıran bir wong kar wai filmi.
  • (bkz: wong kar wai)
  • türkiyede ancak happy together'ını görme şansına eriştiğimiz hong kong'lu yönetmen wong kar wai'nin edit, kurgu, ışık, renk ve ambiyans harikası filmi. kare kare akıllarda kalan son derece hüzünlü ama bir o kadar da güldüren, şiir gibi, sade ama majestik bir acayip film.
    slow motion'un bu kadar etkileyici kullanıldığı bir film daha düşünemiyorum şu an, filmi yeni görmüş olmamın da etkisiyle.
    her zaman olduğu gibi çok etkilendiğim filmin arkasından stendhal sendromuna yakalanıyor ve kelime bulmakta zorlanıyor, kendime geldiğim zaman daha fazla yazmak üzere entry'i sona erdiriyorum.
    fakat şöyle diyebilirim ki sinemadan çıkınca bütün planları iptal ettiren, filmi birlikte izlediğim vive que arkadaşımla* birlikte bir şişe şarabın başında saatlerce oturmamıza neden olan, şimdiden çok özel bir film.

    (bkz: tony leung)
  • bu ne görsellik bu ne senaryo dedirten şahane film
  • insanın nesneyle imtihanından bröve alarak çıkmış yine wong kar vai..

    temin, söylemin içerdiği mananın çok da mühim olmadığının sert bir vurgusudur film -neyi anlattığının değil de nasıl anlattığının ehemmiyeti konulu doğru klişe üzerinde temellenmiş bir sanat olarak tanımlıyoruz bu yüzden sinemayı zaar..

    hayatın gündelik deviniminin/hayhuyunun içindeki o afakanbasar durağanlığını da uzun sekanslarla -hatta film belki bir sekanstan müteşekkildir- vermesi ayrıca bir değiniyi hakeder kuşkusuz..

    aşkın duvardaki çatlaktan, elin duruşundan, adımın atılışından başka bir zamana ihtiyaç duymadığının, portelere yazılmış halidir işte film, bu tumturaklı söylemi de fazla uzatmaya gerek yoktur..
  • aşk, iki kişi arasında bir sırdan başka nedir ki dedirten film.. görüntüleri,müziği, kadının kırılganlığı, yitişlerden ibaret yaşamların öyküsü.
    (bkz: gizli ask)