şükela:  tümü | bugün
  • narsist gösteriş meraklılarına dert olmuşlardır. utanmasalar paylaşım yapmıyorsan siktir git facebooktan diyecek kadar ileri gitmişlerdir. garip açılardan çekilmiş kahve fincanlarınız veya patatese benzeyen yeni doğmuş bebekleriniz facebookta olmasa emin olun kimse bir şey kaybetmez. boktan hayatlarınızı retricalarda süsleyip önümüze bir haltmış gibi sunmasanız, hayat çok daha çekilir olurdu.
  • ozellikle akrabalarinin hayatini gozlemleyip, dedikodu yapan tiptir. bunlarin acilen sosyal medyadan bizlerin parmaklariyla uzaklastirilmasi gerekmektedir. kimsenin hayati dedikodu malzemesi ya da gozlem unsuru olamaz.
  • bana pek rast gelmeyen tiptir.

    öyle bir şey yapıyorsa da kendince haklıdır. abuk subuk her şeyi paylaşan, zamanını facebook'ta harcayan, paylaştıkları üzerinden kendisini kanıtlamaya veya anlatmaya çalışanlardan bin kat daha iyidir bence.

    böyle cool bir tip varsa, gelsin bana da cool olsun. severim.
  • sıçtığı bokun fotoğrafını bile paylaşanların yanında melektir.
  • belki artık herşeyimi herkes bilsin hevesi kalmamıştır. bizde yaptık zamanında fakat bir süre sonra nasıl ben milletin hayatının çok ince detayına meraklı değilsem, milletin de benim yediğim yemeğin şu an bulunduğum mekanın umrunda olmayacağını tahmin ederim.

    ha mezuniyet olur nişan düğün olur yeni bir yerde yaşamaya başlarsın tamam onu paylaş bak. zaten benden çok annem merak ediyor öyle şeyleri bilgisayarın yanından geçerken ekrana baktığında bu kim, şunu nerden tanıyorsun diye.
  • henüz teknoloji bu kadar yoğun değilken, kullanılmıyorken evlerimizde fotoğraf albümleri olurdu.
    misafirlerimiz geldiği zaman albümler çıkar, beraber çektirmiş olduğumuz fotoğraflara bakar, güler, eğlenirdik.
    bunun yerini facebook, instagram aldı.
    ama insanların o kıt beyinleri bu tür şeyleri algılamaya müsait değil pek ki saçma sapan şeyler yapabiliyor.
    hayır, bence kıskançlık bu.
    evinden çıkmayan işten eve evden işe giden yapabileceği pek bir şeyi olmayan insanlar, siz gezdikçe eğlendikçe yaptığınız paylaşımları "cool" görünme adı altında bu şekilde eleştirebiliyorlar.
    azıcık sosyalleşin yavrucuklarım.
  • sıçtığı tuvaleti bile etiketleyen dingillerin tepkisini çeker. o değil de bu hafta neredeyse türkiye turu yaptık bir yerde de etiket koymadık. bir girdim feyse, insan kişisi affedersin mahallesine gelmiş yer bildirimi yapmış. ne ayak diye baktığımda topluca izmirin tüm ilçelerinde metro duraklarında kendini etiketlemiş selam falan çakmış falan :) böyle olacağına hiç kullanma daha iyi zırto diyesi geliyor insanın.. onun dısında özel günlerinde foto, video paylaşımı yapanlara sözümüz yok tabii denildiği üzere bu oluşumun amacı budur lakin işte bokunu çıkartanlar var ki hem de hiç azınlıkta değiller.

    ha ayrıca şunu da belirtelim şimdi bu ilk başta bahsettiğimiz insan türü böyle abudik paylaşımlarından sonra kendini bir şey yapma zorunda mı hissediyor nedir tüm konular hakkında bir paylaşım bir yorum yapma zaruriyeti falan hissediyor. kendini bilirkişi sanıp boyunu aşan konularda yorumlara girip sıçıp batırıyor. aldığı beğeni sayısı düşünce farkına varıyor da çok sakil duruyor be.. işte bunlar sosyal ortamların boklukları nasılsa beğenirler diye döşediği malca yazıları insanların gözüne sokmakta üstlerine yok. tabii düzgün kullananlar için söz meclisten dışarıdır.