şükela:  tümü | bugün
  • sözlüğün geldiği noktayı gösterir. adam internetten saçma salak fake bi resim buluyo, sonra troll mü gerçek mi anlayamadığım bi konu açıyo vay efendim "uzaylıların merkez bankası rezervi tükenmiş altın aramaya dünyaya gelmişler koca koca adamlarmış insanı yaratmışlar" temalı hikaye anlatıyo ve sonuç: 1600 fav.

    sizin o olmayan beyninizi sikiyim mahvettiniz lan güzelim sözlüğü, sığır sikleri sizi.
  • (bkz: anunnaki'ler tarafından yaratılma saçmalığı)

    burada da 1000 küsür fav almış diye şikayet edilmişti.
    anlaşılan fav'lar arttıkça daha çok bu minvalde başlık göreceğiz.
    millete ne dert olmuş arkadaş?

    masalsa masal, niye gerildiniz ki siz böyle?
    binlerce yıldır milyarlarca insanın inandığı masalları bırakıp buna kafa yormak neyin kafasıdır?
  • (bkz: anunnaki'ler tarafından yaratılma saçmalığı)
    neredeyse 2000 olmuş.
    kesin dış mihrakların oyunu ameriga falan olabilir. bu ara çok kıskanıyorlar.
  • binlerce yıldır din masallarını favlayan milyarlar varken çok da önemli olmayan; sağlam verilerle desteklenmemiş uydurma bir hikaye içeren olaydır.
  • (bkz: anunnaki'ler tarafından yaratılma saçmalığı)bu başlığı açan kardeşin yazdıklarına inanmayanlardanım. yalnız geçmişte ve günümüz de adamlar bu türk milletini öyle fake falan değil canlı kanlı masallarla uyutup ne paralar götürmekte haberin var mı birader?
    bırak sanane adam üşenmemiş oturmuş araştırmış fikrini tezini sunmuş onunla hem fikir olanlar favlamış olmayanlar da eleştirilerini, fikirlerini sunmuş sorun ne? sen de araştır kendince ilgi alanından bir konu aç başlığını sen de al fav tutan mı var?
  • malesef sözlüğün kalitesi 2010'dan beri yıldan yıla git gide düştü, bu bir gerçek. ve yönetim bu konuda hala bir şey yapmıyor.
    doğru diyor