şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: fallout 5)
  • todd howard (oyunun idari yapımcısıymış) önceki oyundan (tactics değil) bu yana geçen on yılın biraz uzun olduğunu kabul etmiş ve oyunlar arası üç yıllık bir zaman diliminin uygun olduğuna inandığını söylemiş. bu açıklamaya dayanarak 2012 gibi görebileceğimiz oyun diyebiliriz.

    http://www.videogaming247.com/…nd-three-years-away/
  • sonunun chinese democracy gibi olacağını düşündüğüm oyun. eğer olur da bu yüzyıl içinde yaparlarsa ilk ikisinin kültürüne sadık kalarak, tüm dünya haritasını kapsayan bir eser yaratmaları hayalimdir.

    (bkz: oha)
  • daha fallout 3'u oynayamadigimiz bu gunlerde, bahsinin gecmesi bile >:( smileyine yol acan oyun. belki oyun tarihinde yapilmis en guzel rpg olur bir waterchip benzeri cihazi bulmak hayatimizin en onemli amaci haline gelir , belki oblivion with guns ii: going postal to nuke'm forever olur duke abimizin esmerini koyarlar ruhu daha da oldururler ki bilinmez.
  • yıllardır beklediğim oyundur. bethesda ise bu konuda sesini hiç çıkarmıyor. gidip başka yeni oyunlar çıkarıyor , skyrim ile ilgileniyor ama fallout'tan bir haber bile yok. niye yeni oyun yapmıyorsunuz kardeşim , millet çıksa da oynasak , bilgisayar başından kalkmasak diye bekliyor. bunu mu reva görüyorsunuz bize , elinizde çok kaliteli bir hikaye var , oturun yapın şöyle devasa bir oyun , millet harıl harıl oynasın. diablo iii çıktı , oyun yüzünden onlarca kişi öldü. fallout 4 çıksa , yüzlerce kişi bilgisayar başında ölür. tamam kimse ölmesin ama bu oyunlarda böyle işte damarınızdaki kan kuruyana kadar oynuyorsunuz.
  • bethesda'nın skyrim'i geliştirmeyi kestiğini açıklamasının ardından kendisi için beklemeye başlanılan oyun. boston'da geçmesi muhtemelmiş (bethesda harita çalışmalarına başlamış ve önceki 2 oyunun -fallout 3, new vegas- geçtiği mekanları da göz önüne alırsak doğruluk payı yüksek) ve çıkış yılı olarak da 2014ü işaret ediyorlar.
  • iyi veya çok iyi olacaktır. skyrim başarısından sonra bu oyundan çok umutluyum. heyecanla beklemekteyim.
  • (bkz: buralar hep entry dolacak)

    çıkış tarihi bilinmemesine rağmen heyecandan kalp atışını hızlandıran oyun.

    editlenecek bu entry. new vegasla tanıştığımda her karakteri biliyordum, hikayeyi falan o yüzden çok sevsem de %100 zevk alamamıştım, bir de adam gibi oynadığımda ps3te oynamıştım, ki 5 dakikada bir donmalar, 45 dakika oyun süresinden sonra tamamen kilitlenmeler falan... zevk mevk kalmamıştı. o yüzden fallout 4 gözümde çok değerlidir, new vegas kadar iyi olsun, yeter
  • şimdi burada çıkıp yapılmasın dersek linç ediliriz.

    ama başıma bir şey gelmeyecekse yapılmasın kardeşim. gördük fallout 3'ü. yapacağınız işin prodüksiyon giderlerini sikeyim. he keza new vegas'ı da gördük. hikayeye gel. bir oyun sırf fallout'u anımsatıyor diye, fallout alemindeki yan hikayelerinden hiç çaktırmadan kendine ana hikaye oluşturuyor diye, bir iki eski karakteri oyuna dahil ediyor diye güzel olmuyor işte.

    bir de ek görev çıkartmışlar da gazino açılıyormuş. vay amınakoyayım ! 80'ler ankarasında mıyız fallout dünyasında mıyız ? bir şeyi en iyi onu ortaya çıkaranlar yapabilir, anlayabilir, yansıtabilir. verseydiniz kaynağı asıl sahiplerine yaptırsaydınız ne olurdu şunları ? fallout online olur oynarım, neticede online'dır. fallout 4 olur yine oynarım, en nihayetinde günahıyla sevabıyla kaliteli bir oyun olacaktır. ama taşak kadar çocukken water chip aramış bir insana, hub'da saatlerce load üstüne load ile brotherhood üyesini kurtarmayı başardı diye sevinçten zıplayan insana şunları "işte bu da fallout" diye sunarsan küfür yemedik bir kulak arkan kalır.

    fallout bible'ı açıp okuyup ordaki iki faction'a ölümsüz adamlar verip kapıştırmak, fallout 2'den şehir apartıp makinaları sokup fantazi yapmakla olmuyor. fallout 3 konusunda konuşmak bile istemiyorum.

    hassasım fallout konusunda. daha vestel weezy döneminde sipariş ettiğimiz bilgisayar gelmeden abimin aldığı level dergisinde fallout verilmiş, bir de hakkında bir kaç oyun içi görüntüsüyle tanıtımını yapmışlardı da hikayesiyle falan, işte o zaman başladı fallout başta olmak üzere "post apocalyptic wasteland" sevdam. dergiyi karşıma alıp "hmm. uu. vaa" diye hayaller kurardım o ergenliğe ramak kalmış halimle. normal olarak o dönemin teknolojik şartları ve fallout'ın bir miktar hayal gücüne yönelik izometrik doğası da besledikçe besledi bunu. işin kötüsü çoğu post apokaliptik ortam keyif verdi ama, fallout'dan başka hiç birisi tatmin etmedi. şimdi ver grafiği ver gerçek gibi görüntüyü. daya "işte böyle görünecek" diye. e bana hayal bile kurdurmuyorsun şimdi oynarken. şöyle olsa böyle olsa diye üretmiyor beynim. moron gibi tuşlara basıyorum. olmuyor olmuyor işte böyle.

    demem odur ki; orijinal tasarımlar, şehir çizimleri, ana hikayeler, yan görevler, factionlar, sağa sola ulaşım mekanikleri, atmosfer vs. elinizin altında. bu kadar zor mu şunları kullanmak ?

    evet çok duygusalım, çok hassasım. mantıkla gelmeyin bana.