şükela:  tümü | bugün
  • fallout serisinin bir sonraki oyunu. fallout 3 degil, rpg ogeleri iceren, multiplayer destekleyen, turn-based ya da realtime olarak oynanabilen, izometrik bir taktik sava$ oyunu. fallout 1 ile 2 arasindaki zamanda geciyor, bir brotherhood of steel savasci takimi liderini kontrol edeceksiniz.
    bu yil icinde cikmasi bekleniyor.
    bakiniz:
    http://fallout.gamestats.com/bos/
  • fallout 3 gelene kadar elime verilmi$ bir oyuncak gibi bir$ey. dialog yok. rpg ogesi hic yok. sirf sava$. dedim ya oyuncak..
  • türleri arasında en başarılılarından. zaten belirtildiği gibi, bir rpg oyunu değil, strateji oyunu. ki storylineı buna rağmen oldukça iyi
  • buglarla dolu, devamli crash eden, fallout serisine hic yakismayan bir oyun. uc cd yapmislar, icinde movie vardir diye bakiyosun, o da yok. bi de £30 verdim ona yanarim.
  • fallout' un rpgsine kafa basmayanlara veya benim gibi fallout manyaklarina satmak icin tasarlanmis fallout' un taktik kismina duyarli zevkli ama kesinlikle rpg olmayan bir oyun.
    degisik bir fallout sheysi
  • cok hos bir action strateji oyunu fallout dunyasina ve felsefesine son derece bagli kalinarak yapilmis ancak gercek bir fallout degil zira role playing ve adventuring yonleri sifir ancak sinirli konusmalarda karakterlerin sarfettikleri cumleler adami kafadan kopartiyo misal: yol ortasinda yatakta yatan 60 yasindaki orospunun repligi "my ass has seen more rubber than a dead rat in the middle of route 66" (bkz: oha).
    ozellikle jagged alliance ve fallout severleretavsiye edilir.
  • war...war never changes... cümlesini duyar duymaz zaten tüylerim hafiften ürpermişti, fallout tactics gerçekten de ürpertiyi boşa çıkarmadı, enseme şeytan üflememiş, fallout tactics pek çok yönden fallout fetişistlerini (evet var böyle bir şey) bir süre oyalayabilecek, haydi artık gelsin fallout3 de oynayalım dedirtecek bir oyunmuş.

    menüler fallout2 ile tıpatıp aynı zaten, kullanılan silahların hepsi de çok tanıdık. strateji yönü ağır basmasına rağmen yine bir team toplayıp hep birlikte level up olma opsiyonu olduğu için diğer strateji oyunlarından farklı. bol bol kullandığımız sneak opsiyonu ise hide in shadows ile aynı görevi görmekte, ağzımıza bir parmak rpg tadı çalmakta.

    demek ki eski oyunlarda bizi brotherhood of steel patrol binalarına karargahlarına almamalarının bir nedeni varmış, o zamanlar merak ettiğimi hatırlıyorum. oyuna başlayıp çok zevk alamayanlara diyeceğim o ki ilerledikçe daha da keyifli hale gelen çok opsiyonlu ve eğlenceli bir oyun, iki üç missiondan sonra bırakılmamalı.

    özellikle ambiyansına bayıldım bu oyunun, tactics tam bir a kiss to build a dream on oldu fallout serisinin geleceği düşünülünce.
  • random encounterlardan birinde mahserin dort atlisiyla (aslında mahşer sonrasının dört atlısı tabii) karsilasiyorsunuz ve arkadaslarin kendi aralarindaki geyiklerini dinlerken war birden sizi sandalyenizden dusurecek lafi sarfediyor: i hate when they keep saying that! i can change...

    edit notu: geçenlerde gene bir baktımda war'un repliğini yanlış hatırlamışım. orijinalleri (iki tane var) şöyleymiş;

    "war never changes? fuck you! you don't know me!" ve "i can change. i wish they would stop saying that."
  • fallout 3 gelisimi icin extra para kaynagi
  • fallout serisinin yüz karası. fallout hayranlarını sömürmek için yapılmış olduğu bariz olan, görevleri monotonluktan en sabırlı insanı bile bıktıran, gerek silahlarıyla, gerek zoraki atmosferiyle fallout güzelliğinin dışına çıkmış oyun.