şükela:  tümü | bugün
  • katıldığı zaga programında shyamalan'in yonettigi koy adli film icin ovguler duzup, sonrasinda o filmin ne anlatmak istedigini seyirciye soyle aciklamistir: "film diyor ki suc oranini azaltmak icin kucuk topluluklar halince yasamaliyiz."

    ayrıca dun akşam katıldıgı ntv oscar ozel programinda gozlemledigim kadari ile kendisi bir tartismada sundugu argumanı desteklemenin yolunun argumanı tekrar tekrar aynı kelimelerle ifade etmek oldugunu saniyor. bu arada evet banu guven'in yonettigi bir oscar ozel programinda da birileriyle "tartismayi" basarabilmistir.
  • (bkz: fatih aksoy)
    (bkz: erol aksoy)
  • recep ivedik'in de yapımcılarından biridir.
  • sinema anlayışı liseli kızların baldır bacağından ibaret olan yapımcı.
  • buyuk adamdir, fetih 1453'u sunar bize.
  • türk sinemasının olmazsa olmazlarından.
    -faruk aksoy olmazsa olur mu?
    -olmaz.
  • "recep ivedik'in yapımcısı" olarak tanınan bu abimiz, kendisinden "çektiği filmlerden zarar etmeyen yönetmen" diye bahseder. gerçekten de öyledir. bakın, kar eden ne kadar sikko film varsa, hepsinin yapımcısı odur.

    başarısının sırrı ise, filmlerini doğru oyuncu seçimiyle, doğru reklamlarla, doğru zamanda gösterime sokmasında yatar.

    neden zarar etmediğini ise, şöyle örneklendireyim :

    - recep ivedik'in youtube'da izlenme sayısını gördükten sonra, hemen atladı. kısıtlı oyuncu kadrosu ve çok küçük bir bütçeyle ortalığın neyse. daha film gösterime girmeden, seyirci sayısının bu sayılara ulaşacağını söylüyordu.

    - her televizyon kanalının her akşam haberlerden sonra sır kapısı, sırlar dünyası, sırlar evreni, sır taşağı gibi yapımları yayınladığı dönemde, madeni gördü ve "büyü" adlı filmi gösterime soktu. filme ilgi toplamak için "galada yangın çıktı" "filmi çekerken, çektiğimiz sahneler yandı" "doğa üstü güçler bizi engellemeye çalıştı" gibi açıklamalarla reklamın alasını yaptı.

    - kenan işık'ın "en sevilen, en güvenilen adam" imajı oluşturduğu dönemde, hülya avşar'la ikisini yeşil işık'ta buluşturdu.. gene doğru zamanlamaydı. o filmi şimdi gösterime soksa havasını alırdı.

    - çılgın dershane, avanak kuzenler, ayakta kal gibi abuk filmleri, gençlik filmlerinde maden bulunca peş peşe gösterime soktu. çünkü biliyordu ki, hiçbir moda uzun soluklu olmuyordu.

    - güle güle filmini "zeki alasya ve metin akpınar keşke tekrar aynı filmde oynasa" dönemlerinde piyasaya sürdü. çok para harcamasına gerek yoktu, harcamadı da. e zarar etmedi tabii ki.

    şimdi de fetih 1453 diye bir film çekiyormuş. ne zaman gösterime gireceği meçhul. doğru zamanlama, doğru pazarlama ile vizyona sokacağı kesin. ki gene zarar etmeyecek, bu da kesin.

    haa eleştirilmeye başlanınca gene "benim filmlerimi eleştirenler, benim filmlerimden kesilen vergilerle, film çekiyor" diyecek ve gene kimse cevap veremeyecek.
  • takdiri hak eden bir delidir. hollywood yapımcılarının uğraşmaya değer vermediği tarihi bir olayı yapacağım ve de göstereceğim demiştir.
  • iyi bir tüccar, kötü bir sinema insanı.
  • sanırım kendisi fetih 1453 için her paraya sıkıştığında, araya bir recep ivedik filmi koyup, parayı kaldırıp, filmin çekimlerine devam etmiş.