şükela:  tümü | bugün
  • ?@cooperovic ? kullanıcı adıyla twitter'da takip edebileceğiniz gezgin. kesfetmek.com diye bir bloğu var.
    şu ara guatemala'da geziyor.
    bildiğim kadarıyla marmaris'te kuyumculuk yapıyor. sezon bitince yanı kasım ayı gibi dükkanı kapatıp dünyayı geziyor, mayıs ayında tekrar işbaşı... neyse sonuçta pek güzel bir yaşam, özgür ruh.
  • yeni moda tırt gezginlerden.

    binlerce kilometre yolu ev-iş ikilisi arasında ömrünü tüketen insanlar da yapıyor. deneyimlerini içselleştirip ilgi duyduğun alanlarda derinlik kazanmadığın sürece ne farkın var bir binek arabadan?

    umut yıldız isimli astrofizikçinin twitter'da yazdığı ''tek çözüm #bilim arkadaşlar, işimize bakalım, dünya insanı olun, başka kurtuluş yok.'' tweet'ine kendince otuzbirci, elleri nasır tutmuş, kimsin lan sen, mikroskop alıp bilim yapıcam gibi cevaplar verdi az önce.

    ''sen geziyorsun, insanlar da gezsin diye blog açıyorsun; adam bilim yapıyor, insanları bilime yönlendiriyor, ne var bunda amk'' yazınca tavrımdan dolayı block'ladı beni, ühühühü.

    komiklik olsun diye perukla çekilmiş fotoğrafları, soytarılık yaptığı videoları olan birinin gördüğü şehir kadar çalışması olan genç bir bilim insanına hakaret etmesi özgürlük kavramını sorgulatıyor işte.

    bir de umut'u karşısına alıp konuşamayacağını iddia edip geri zekalı demiş, girip baksana hakkında yazılanlara filan, kötü herhangi bir şey var mı?

    gezilerini internette araştıracak insanların görmesi için seninle alakalı her yere yapıştıracağım bu entry'i.

    utan, utan.

    üreten insana da saygı göster.

    sonra ne bok yersen ye.
  • twitter'da en sevdiğim kişilerden biri.
    gezilerini, spontane yaşamasını ve yaşadıklarını içten gelen dil ile anlatmasını seviyorum. bir de komikli, arada atar da yapıyor ama ben ona da gülüyorum.

    dünyaya başka bakıyor sanki.
  • fatih koparan; ilginç bir adam, fotoğrafçı ve seyyah. adamın gittiği yerlere şeytan dahi gitmeyi bir tarafa bırakmış. bir bakıyorsunuz afrika'da ilkel bir kabileyi ziyaret ediyor, bir bakıyorsunuz yağmur ormanlarında, bir bakıyorsunuz bolivya'da insan ayağının değmediği bir coğrafyada, bazen arjantin'de bir buzulun üzerinde.
    seyahat dediğimizde genellikle insanlar kentleri gezmeyi düşünüyorlar ve dünyayı keşfettiklerine inanıyorlar. dünya üzerinde kentlerin dışında da bir yaşam var. bu adam hem kentlerde olan yaşamı hem de kentlerin dışında vahşi doğanın içerisinde olan yaşamı gözümüze gözümüze sokup kışkırtıcı bir tavırla hayatımızı sorgulamamıza neden oluyor. yazılarını da kesfetmek adlı seyahat bloğundan paylaşıyor.
  • şu an haluk levent ile birlikte bi şeyler yapıyor ama bakalım. gezgin kişi.
  • bir afrika'da bir el salvador'da ortaya çıkan seyahat hızına internet ortamından bile yetişemediğim bir adam. nefis fotoğraflarla twitter'dan eğlenceli bir şekilde gezilerini anlatıyor.
  • sosyal medyada en uyuz olduklarım listesindeki kişi. başkaları yüzünden önüme düşüyordu, sessize alıp tam olarak olmasa da kurtuldum büyük ölçüde. ukala, saygısız, kendini üstün gören ama kültürsüz birisi. bir ara instagram bunun memesi görünen kadın fotoğraflarını kaldırdıkça "beni kim ihbar ediyor? hangi çağdayiz, eserlerim sansüre uğruyor" diye yırtınıp kamuoyu oluşturmaya çalıştı ama sonra hesaplarını kapatıp geri mi açtı nedir. ınstagram / facebook kuralları çok açık, çocukların da kullandığı bu sitede meme ucu, cinsel organ görünsün istemiyorlar, sen kalkıp "bunlar afrikalı, insan değil, belgesel sayılır" anlamı çıkacak şeyler yazdın ama boşa tabii ki.

    edit: kankaları tarafından "sansürcü pezevenk" diye suçlanmışım. köpeklere cevap vermiyorum.
  • sansürcü pezevenklerin uyuz olduğu kişi.

    adam memeden tahrik olan orospu çocuklarını ifşa etti, ortalığı aya kaldırdı diye eleştiriliyor çok garip gerçekten. sen hiçbir bok yapma adam hakkını arıyor, sansüre karşı çıkıyor diye eleştir. yav git burdan.

    adam gibi adamdır, tanımam etmeme. yazdıkları ve genel kültürü ortadadır. gidip gördüğü yerlerden selfie çekmez, oranın tarihi hakkında bilgi verir. gir demet akalın takip et sen amk.

    neyse sitesi için adres ektedir.

    http://kesfetmek.com/
  • instagram ve twitterdan takip ettiğim gezgin biri. başından geçen olayları kendine has samimi bir dille yazıyor doğrusunu söylemek gerekirse ben yazılarını başarılı buluyorum tabii kişiden kişiye değişebilir ama bence çektiği fotoğrafları ve yazdığı yazılar gayet başarılı.
  • akit beyinli sansürcülerin tepkisini çektiğine göre, geri zekalı paratoneri galiba.