şükela:  tümü | bugün
  • bu parayı verenin de alanın da yatacak yeri yok. şehitlerin ruhu çarpar.
  • konu milliyetçiliğe gelince mangalda kül bırakmayan bir adamın aldığı tazminattır. vatan, millet, sakarya edebiyatı yap sonra 3.5 milyonu cukkala. futbolcusu prim kavgası yapar, teknik direktörü ayrılırken 3.5 milyon euro koparır (yaklaşık 14 milyon tl) sonra milli takıma sahip çıkalım. benim milli takımım falan değil bu takım.
  • asgari ücretin 1400 olduğu bir ülkede yazık. yaklaşık 10000 kişinin 1 aylık geliri, anlayacağınız hertürlü bunlar bizi sikiyor.
  • her aldığı yıllık maaşı konuşulan terimin kovularak pardon istifa ederek de tazminata değer görülmesi yine çok konuşulacak.

    her göreve gelişinde 10kat kazanan terim, bu tazminatla alaçatı skandalının ödülünü de almış bulunmaktadır.

    başarısızlığı söz konusu iken alakasız bir durumla gönderilerek dönüşü için kapı aralık bırakılmıştır.

    istifadan çok istifadedir terim.

    galatasaray'dan kovulmadan milli takıma geçiş, milli takımdan kovulmadan galatasaray'a geçiş.
  • sabahtan akşama kadar futbol konuşup bu tiyatroya alet olan siz andavalların eseri olduğu için gayet normal olandır.
  • kesinlikle geri filan vermesin. niye veriyor anlaşırken neyse o dur.
  • eğer doğruysa ne anladım ben bu işten. adamın derdi para değil mi zaten?! bu parayı aldıysa yaptıkları yanına kar kalmış, o zaten istediğini almış olmuyor mu?! yoksa umrunda mı milli takım?!

    doğru olmadığını umut ettiğim haber.
  • yalan haberdir.
    istifa eden adam tazminat falan alamaz. terim istifa etti, en azından bu şekilde yansıtıldı, kendi isteği ile görev bırakan kişi sözleşmesinden doğan tazminatlardan da vezgeçmiş sayılır.

    artı vatan millet sakarya edebiyatı ile yıllarca kafa sikmiş biri olan terim'in böyle bir bok yemesi düşünülemez.

    ne verenin hakkı var bu parayı terim'e vermeye, nede terim almaya hakkı var.

    haram paradır o elbet günü gelir birileri hesap sorar.

    edit: almış, ben bu entry'i girerken hangi ruh halindeydim bilmiyorum ama resmen bi umut almamıştır diye yazmıştım bunları. almış. türk vatandaşlarından toplanan iddaa'dan yayın haklarından ıvırdan zıvırdan türk futbolunun marka değeri üzerinden sağlanan 3,5 milyon euroyu cebe indirmiş. haram zıkkım olsun. şimdi de galatasaray'ın başına geçsin tam yeri orası terim'in.
  • fatih terim'in kesinlikle ihtiyaci olan bir tazminat, bu parayla karate kursuna yazilabilir. belki artik dayak yemez gittigi kebapcilarda...
  • istifa eden tazminat alır mı? nasıl mümkün kü bu