şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: ego)
  • (bkz: one of them) (bkz: mehmet ağar)
  • yıllarca mehmet ağar ile ve bir miktar da mesut yılmaz ile şampiyon oldu. ne sanıyorsunuz?
    o zaman derin devlet ne derse oydu.

    çok düşünmeden bulunabilen güç.
  • siyaseten her dönemde nasıl konum alacağını bilmesidir, yani sezarın hakkı sezara arkasındaki güç yine kendisidir.
  • şu an herhangi bir kurum ya da kuruluşun başında olan birinin arkasındaki güçle aynıdır.

    (bkz: milliyetçilik)
    (bkz: muhafazakarlık)

    bunlar da cehalet super class'ından extend ediliyor zaten.
  • yahu burada öyle bir dangalak öyle bir gerizekalı güruh var ki kelimeler kifayetsiz kalır. şu sözlüğün geneline bakıyorum da ne içiyorlar cidden merak ediyorum. bu kadar dangalak nasıl bir araya toplanmış hayret.

    cvsidir.
  • sahaya da sadece mehmet ağar ve mesut yılmaz ikilisini sürerek perçinlediği güç. onların dışında taffarel, fatih akyel, capone, gheorghe popescu, bülent korkmaz, iulian filipescu, ergün pembe, hakan ünsal, ümit davala, okan buruk, suat kaya, emre belözoğlu, gheorghe hagi, hasan şaş, tugay kerimoğlu, hakan şükür, arif erdem vb. oyuncuların fatih terim'in başarısında hiç katkısı olmamıştır; onlar kenarda oturmuştur.

    fatih terim'in kötü bir teknik direktör olduğunu söyleyebiliriz, egosundan dolayı eski zamanlarına nazaran kötü seçimler yaptığını söyleyebiliriz ancak bunu yaparken galatasaray'ın altın dönemindeki futbolcuları "mehmet ağar ile mesut yılmaz olmasa bi bok olmazdı" gibi bir düşünce ile yok saymak düpedüz sığırlıktır, kimse kusra bakmasın.