şükela:  tümü | bugün soru sor
  • evet arkadaşlar aynen artık öyle bir dönemdeyiz... her zaman 80 tl gelen elektrik faturam, bu ay 200 tl gelmiş. topu topu evde 2 kişi yaşıyoruz amına koym. yani bir de benim sevgilim çok duygusal ve romantik birisidir. evde 24 saat mum yakar, lamba falan da yakmayız yani. ona rağmen faturam 200 tl gelmiş.

    şimdi biraz özele girmiş gibi olacak ama gece bizim hatunla sevişelim dedik... abi daha ön sevişme aşamasındayken birden aklıma elektrik faturası geldi. ulan dedim cafer elektrik 200 tl geldiyse kim bilir doğalgaz, su ne kadar gelecek? inanın sevişemedim. o varla yok olan pipimin bir içe kaçışı vardı görmeniz lazımdı. bizi bu duruma düşüren yetkilileri eğer varsa allah’a havale ediyorum. ben sevişemeyeceksem neden yaşıyorum ki? benim mutluluğumla siz nasıl oynarsınız yetkililer!

    vallahi geceleyin tepem attı dedim ki bizim hatuna, şaziye hemen hazırlan taşınıyoruz. nereye dedi? dedim kayıp kaçak oranın en çok olduğu il olan şanlıurfa’ya.

    not: evden eve nakliyat işiyle uğraşan arkadaşlar varsa, istanbul-şanlıurfa arası ev taşıması için bana mesaj yoluyla fiyat teklifi geçebilirler.