şükela:  tümü | bugün
810 entry daha
  • geçen sene takım dökülürken kimse çıkıp ülker, cemaat, sponsor, oh yea filan demezken;
    bu sene "fenerbahçe yönetimi" takımın başına dünyanın en iyi teknik adamlarından birini getiriyor, yine "fenerbahçe yönetimi" takıma dev transferler yapıyor başarı gelince de oww ülker, cemaat oluyor. aslında bu trollere çok fazla alaka göstermemek lazım ama ülker'in ülker olduğu zamanlarda zeytinburnu'ndaki ülker shop'da çikolatalı gofret karşılığında bedava verilen biletleri ve benim de içinde bulunduğum liselere ücretsiz dağıtılan davetiyelerle taraftar sağlamaya çalışan bir takımdı ülker. bir avuç basketbolu seven taraftar abdi ipekçi'de bedava dağıtılan ülker ve türk bayraklarıyla desteklemeye çalışırdık özellikle avrupa maçlarında. o zamanlar da fenerbahçe yine aynı fenerbahçeydi. belki şimdiki kadar basketbol taraftarı yoktu ama o da ülke genelindeki basketbolun pek takılmamasıyla alakalıydı.

    olayın özü fenerbahçe ülker; fenerbahçe'nin teknik, profesyonel, tarafar, desteği ve ülker'in de para desteğiyle şu anda başarılar yakalayan bir takımdır. bunda ülker'in payı beşiktaş'da vodafone'un, galatasaray'da cafe crown'un payı kadardır. fazlası değil. ülker bu kulübe ne tesis, ne altyapı ne de teknik anlamda bir katkı sağlamamıştır.
  • karşısına peygamberlerden bir rakip çıkartılsa yener, handikaplı basarım, net.
  • maçlarını ülker arena'da oynayıp yıllık 15-20 milyon dolarcık ülker desteğiyle kurduğu takımın başarılarını hazmedemeyen taraftarlara sahip basketbol takımı.

    beşiktaş'da vodafone'un payı kadarmış. he amk doğru.

    lan fenerbahçe basketbol takımı ülker olaya el atamadan türkiye'de kaç şampiyonluk yaşadı ? avrupa'dan hiç bahsetmiyorum.

    tuttuğu takımlara gereğinden fazla anlam yükleyip de sponsorundan utanan tek salak takım taraftarları da türkiye'dedir heralde.

    bu fener için de galatasaray için de herkes için geçerli.

    herşeyin para olduğu piyasada sponsor bulmak ayıp değil amk, sponsoru yok sayıp da " abi renginde asalet var, ondan başarılı bu takım" gerizekalılığına yatmak ayıp.
  • bir galatasaraylı olarak takdir ettiğim ve böyle devam etmelerini umduğum takım. iyi gidiyorlar yolları açık olsun.
  • taraftarının kezbanlıkta sınır tanımadığı takımdır.

    ulan sponsorunuzdan utanmayın dediysek " sizi seçmedi beni seçti tamam mı, murat beni seviyor. sadece bana çakıcak, tamam yakışıklı ve kibar olmayabilir biraz da tutucu ama çok parası var onun, çok mutluyuz yakında da evlenicez, düşün yakamızdan, göz etmeyin artık, kıskananlar da çatır çatır çatlasın " salaklığını yapın da demedik.
  • heee tamam ülker. tamaaam. hadi şimdi siktirin gidin.

    (bkz: fenerbahçe düşmanlığı yaparken beynini kaybetmek)
  • avrupa nın 1 numaralı koçu önderliğinde euroleague de final four hedefine doğru ilerlerken, oltasını atıp avını bekleyen fener kompleksli bir trol yüzünden başlığının altı kirletilmemesi gereken takım. keza gerek obradovic gerek euroleague maçları başlığında sezar ın hakını sezar a veren gs taraftarının sayısının bu gibi tiplerden zibilyon kere fazla olduğunu görüyoruz. bu parazitleri ayıklasak gül gibi geçiniriz burda ya neyse.
  • taraftarını sevinçten, liseli rakiplerini(liseli ibaresiyle gerçek sporseverleri tenzih etmiş bulundum. üzerinize almayın lütfen o yüzden) kıskançlıktan çatlatan takım.
    ayrıca şu başlıkta ağlayarak fenerbahçe'nin galibiyet serisine son veremeyeceğiniz ortada, bari mehmet baransu başlığına uğrayıp maçları gülerek izleyin gençler.*
  • şuana kadarki tüm maçları kazanmak bir yana takımın maç sonlarında rahat kazanabileceği maçıları vermesini veya ilk çeyrekte ufak bir sayı farkı yüzünden maçtan kopan taraf olmaktan kurtulması her maç tekrar tekrar görmek insanın hoşuna gidiyor. artık takım 2013 - 2014 sezonunda euroleague de nereye kadar gidebilir bilinmez ama obra başkan ile güzel günler bizi bekliyor diye yazmak için geç kaldığımı itiraf etmem lazım.

    dipnot: bir garip fenerbahçe ülker'li.
809 entry daha