şükela:  tümü | bugün
  • tff’ye bildirilen listeye mehmet ekici yazılmadı. iki senedir kendisini göstermesini beklediğimiz ve bence futbolcunun yaptığı vefaya karşılık verilen sabır artık bitti. ama doğru olan transfer döneminde gönderilmesiydi. bu şekilde bir muameleyi haketmedi.

    http://www.tff.org/…lt.aspx?pageid=201&ftxtid=31999
  • direndi ve efsane oldu. pardon kestane yazacaktım.
  • zamanında beşiktaş'ın ihtiyacı varken güya direnip fb efsanesi olacaktı.
    futbol hayatını bitirdi.
    aferin böyle devam
  • 6 ay bizi bekledin eyvallah lakin geri kalan 1.5 senede birkaç maç hariç hangi maçlarda fark yarattın? 30 metre düzgün dribbling atamıyorsun. yılda 2 milyon euro alıp yılın yarısında, maalesef, sakat geziyorsun. yine de katkıların için teşekkürler.
  • kulüplerin bir futbolcunun futbol hayatını nasıl bitirdiğine dair güzel bir örnek.

    önce trabzonspor istediği takım yerine bjk ye vermek için kadro dışı bıraktı. uzun süre maç oynamadan gittiği fenerbahçe de sakatlıklarda peşini bırakmayınca gözden çıkarıldı.

    iyi güzelde bu adamı kadroda düşünmüyorsanız neden transfer döneminde kendine kulüp bul demiyorsunuz? şu davranışı bir futbolcuya nasıl reva görüyorsunuz ?
  • fenerbahçenin hevesle transfer edip, elinde patlayan çok sayıda yıldız (!) oyuncudan birinin daha kadro dışı kalmasıdır.
  • hakkında yukarıda transfer döneminde gönderilmesi doğru olurdu denilen futbolcu. bana göre zaten gönderilmeye çalışıldı ancak kazandığı para çok yüksek olduğu için talibi çıkmadı ya da oyuncu çıkan talipleri beğenmedi. yoksa oyuncunun böyle bir duruma düşmesini fenerbahçe'nin istemesi için mantıklı bir neden yok. zira kameni de aynı durumdaydı ve uzun bir süreden sonra gönderildi.
  • fenerbahçe forması giyebilmek için 5 ay futbol oynamamayı göze almış adama yapılmış vefasızlıktır.

    işin diğer yanı da, parasını ödemek zorunda olduğun adamı liste dışı bırakıyorsun. kendi ayağına sıkıyorsun bir bakıma. haberi duyunca uefa listesi sandım en başta.

    neyse işte mehmet, şimdi anlamışsındır uğruna kariyerini riske attığın camianın nasıl bir yer olduğunu...
  • (f)utbolcu (b)itirme kulübü. adamlar slimani'nin oyuncu değerini 1 yılda 10 milyon euro aşağı çekti lan, rvp bile tutunamadı bu batakhanede :) elini veren komple hayatını kaptırıyor bu sikik camiaya. bi de falcao filan diyolar :)
  • beşiktaş’la uğraşanin çocuğu olmaz demistik.