şükela:  tümü | bugün
  • bilgi universitesi 3. sinif ogrencisi caz davulcusu.beraber caldigi insanlari cok dinleyerek caldigindan dolayi oldukca muzikaldir...
  • bilgi muzik ögrencisi prensip insanı.cok iyi bir muzisyen ve harika bir adamdır.acaip dobradır,düsündügünü catır catır söyler.planlı programlı prensipli,bi o derece kendine güvenli ve karakteri gelismis saygı duyulası bir arkadastır.gercekten samimidir ve süper misafir agırlar**.güldügü zaman gözlerinin ici güler.bursa'lıdır.donavan mixon'la birlikte calmaktadır.ayrıca q jazz bar'da veya nardis'te rastlamak mümkündür.tv8'de kerem görsev'in programında da her an görülebilir.pek yakında isvec'e gidip hayatına orada devam edicek ve bizleri yalnız bırakacaktır.bilgi muzik'te yasanan yaprak dökümünün,ögrenciler arasında ki en önemli kaybı olucaktır...

    edit : isvec e değil new york'a gitmeye karar vermiştir kendisi..her halükarda özlicez yani
  • donovan mixon s hybrid project 'de mükemmel bir performans gösteren bir insan..resmen baterisiyle büyüledi ve diğer bütün sanatçıları geri planda bırakarak istemeden bir rahatsızlık vermiş oldu. ama şahsen ben hiç şikayetçi değilim..
  • bursa anadolu lisesi okul orkestrasi'na gelmi$ gecmi$ en buyuk yetenek denebilecek, harika davulcu insan. seneler once, farkina varmadan twin pedalimla oynamak kisvesi altinda bana stick control a$ilami$, cok da iyi etmi$ super adam. ba$i dert gormesin.
    (bkz: o hi-hatlerden sen sorumlusun)
  • caz festivali kapsaminda cemil topuzluda 16 temmuz dmc gecesinde sahne alan donovan mixon grubunun davulcusu, guleryuzlu, yakisikli, yetenekli, mutevazi genc.
  • (bkz: minbus trio)
  • funktion bursa performansında sahneye çağırdığım we tabi ki kardeşlerini kıramayıp sahneye gelen,icra ettiği davul solo ile ortalığı birbirine katmış,hatta çalmaya devam ederken bi seyircinin yanıma gelip " abi davulcunun adı neydi" dediği ve tam içimden "ulan nazar değicek adama yahu yamuldu millet" falan die düsünürken korktugumu basıma getiren ve sahneden inerken maalesef ters bi hareketle* ayagını kıran ülkenin en yetenekli caz davulcusu...cok sorumlu hissediorum kendimi cok moralim bozuldu cok canım yandı ya...benim ayağım kırılsaydı keşke onun da ses tellerine bisey olsaydı ne biliim...acil şifa..gercekten cok acil şifa...

    edit : ayağını kırmamış yan bağlarını koparmıştır kendisi.kırık kadar kötü bişeydir ama hızla iğleşerek sevinmemize neden olmaktadır..ayrıca dayanamayıp alçısını bıçakla saldıran ve davulun başına gecen manyaktır.*
  • ülkenin en iyi caz davulcusu olmasının dışında gecenin bi vakti kardeş gibi olabilip dertlere ortak olabilen bir dosttur kendisi.özel bi adamdır.
  • ozan musluoglu'nun coincidence isimli albümünde çalmıştır kendileri.