şükela:  tümü | bugün
  • şaka maka demeyin önce linkimizi verelim:

    http://www.facebook.com/…d=526971741&hif=19erzurum

    ilk başlarda bir müridin hazırladığı bir sayfa olarak olaya yaklaşsam da biraz inceleyince fethullah amcanın bizzat kendisi veya kendi izniyle sayfanın açıldığına inancım hasıl oldu...

    önce bir adet poke yolladım kendisine cevap gelmedi, sufjan stevens'tan bi parça seçtim onun için beğenmedi, ulan şöyle dolu dolu bulmuşken bir sarılayım dedim geri kaçtı, vampir gönderdim ısırsın diye iki dakkada benim vampiri müslüman edip bu işlerden elini ayağını çektirdi, yahu baktık hiçbir şey yapamıyoruz beraber bari "5 facebook puanına texas hold'em poker oynayalım" dedim küstü, ağlamaya başladı...

    anladım ki fethullah amca gerçekten facebook semalarında geziniyor. bir tane de fotoğrafı var, böyle pencereden o mahsun bakışlarıyla etrrafı kolaçan ediyor. aslında tam bite this chump's neck seçeneğine gitti parmaklarım ama son anda dayanamadım vazgeçtim. yazık lan, çok şirin bakıyordu dışarı...

    azmettim öyle veya böyle kendisiyle iletişim kuracağım. isim analizcisi, alevli meyve tabağı falan göndericem. elbet birinden birine cevab verecektir...
  • yeni zelanda, chicago, boğaziçi üniversitesi, auckland, creighton gibi birbirinden bağımsız yerlerden arkadaşı olduğunu gördüğümüze göre büyük ihtimalle ilkokul arkadaşlarını bulduğunu anladığımız olay. hepsi büyümüş bir yere dağılmış işte. belki de ortaokul ve lisedir. hiç kimse friend detail koymamiş. biri yazar "we went to middle school together" diye.
  • sözleri de şöyle:

    "facebook denen gavur icadında
    fethullah gülen'e rastladım
    hocammışçasına
    konuşmaya başladım...
    dedim benim kadar duygusalsan
    ikide bir ağlıyorsan
    tc'de açılan davalardan
    korkup amerika'ya kaçmışsan..."

    (bkz: kır evinin verandasında rüzgar gülüne rastlamak)
  • iyidir güzeldir ama, ramazan ramazan fethullah hocaya facebook'tan da olsa içki gönderenlerin cehennemde sıcak ateşte yanacaklarını bilmem hatırlatmama gerek var mı? ondan sonra öbür tarafta vay efendim ben bilmiyordum, vay efendim ben duymamıştım, yan yattım çamura battım, disk kaydı segman attı demeyin. kimseyi tanımam kapıda.
  • the wall kismisinda boyle bi ibare yer alan profil
    "oncelikle bir bilgi vermek isterim. "eksi sozluk"te bu profille alakali cikan yazida gercegi yansitmayan ifadeler var.. bu profil kimseden "drink-mrink" almamistir efendim. bilginize. saygilar. hayirli ramazanlar. bu profili arkadas olarak ekleyen herkese de tesekkurler."
    (bkz: drink)
    (bkz: mrink)