şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: saçmalık)

    ele geçirdiği partiyi henüz bırakmadı.

    (bkz: okumadım)

    (bkz: engelle)
    (bkz: başlıkları engelle)
  • olmayan durumdur.

    şayet şüpheniz varsa fetö'nün siyasi ayağını araştırın o zaman. bak bakalım hangi partiyi ele geçirmişler!

    gelen cevaba cevap editi:

    bir kere fetö'nün bu kadar yayılmasının başlıca sebebi akp olduğunu tekrar hatırlatayım.
    evet akp bir çok alanda fetö'yü bitirdi fakat siyasi ayağı hala araştırılmadı. fetöcü kapsamında içeri atılanların arasında suçsuz olanlar da mevcut. neden suçsuz diyorum çünkü önceden fetö'yü destekleyip, şimdi desteklemedikleri için. eğer bunun suç olduğunu düşünüyorsan, recep tayyip erdoğan başta olmak üzere çoğu akpli yargılanmalıdır.
    doğru düzgün yargılamadan önce gelip burada iyi parti fetöcüdür demek biraz şerefsizlik olmuyor mu sayın yazar bey.
  • (bkz: tabi lan manyak mısın)

    fetö ile boy boy resimleri var zaten akşener in. sene 2013 müydü neydi onlarca kamera önünde bağırıyordu ne istediniz de vermedim diye. işte bunlar hep kanıt. bonzai kafası bile bu kadar uçurmuyordur adamı çomarlığın verdiği kafa bambaşka.
  • fetö mhp'yi ele geçirememişmiş. ülen yarrak anteni.. akp'nin feto'nun kalesi olduğu ufacık çocuklar bile biliyor artık. eh, mhp kendisini akp'nin arka bahçesi ilan ettiğine göre, feto da mhp'yi otomatikman ele geçirmiş oluyor.

    meral akşener iktidar olursa ülkede karışıklıklar, terör eylemleri ve ekonomik kriz başlayacakmış. ulan ülke sizin 15 yıllık iktidarınızda dibi gördü dibi. beterin beteri vardır her zaman elbet. siz iktidarda kalacak olursanız onu da göreceğimiz çok açık.

    bir de riyakarlıktan bahsetmiş. oğlum sizin uzun adamınız riyakarlığın kitabını yazdı kitabını. şerefsiz.
  • oha zeka dolu onerme ama okumadim.
  • suç duyurusunda bulun kardeşim o zaman.
  • feto'ye ne istedi ise veren parti'yi kim kurdu/kurdurdu sorusu akıllara geliyor?

    dipnot: bir abd projesi olarak akp
  • görüyorum ve arttırıyorum. ameriga da türkiyeyi ele geçiremeyince akpyi kurdu.
  • fetö neden mhp’yi ele geçirmeye çalışsn?

    hocaefendi diye ağlayan,pensilvanya’da fethullah’ın önünde domalan,akp kadrolarının çoğunluğu zaten fetöcü değil mi ?
  • fethullahcı piçlere biçtiğiniz ülkeyi dizayn etme rolünden onların da haberi vardır umarım.