şükela:  tümü | bugün
  • türk pop müziği'nin hızlı tüketilen ama o dönem aralıklarında en çok sevilen parçalarında, söz-beste-düzenleme olarak had safhada aktif görünmüş bi adam... halen hatırlanan, dinleyince "güzelmiş lan bu" denilebilecek şarkıları wardır geride. burak kut, ercan bilmemne, zafer peker vs. gibi adamlarla uğraşmıştır. popüler olmamış, görevini yapmış oturmuş bi adam, dur seviym bunu da.
  • arada fantezi sinirlarini zorladigi olmuyor degil ama kendisi o bir tanedir nidasini hakeden nadir pop bestecilerimizden.. firtinalar, atesini yolla, sevdik sevdalandik ve daha nice guzel hit'in arkasindaki isim.. aranjor, besteci, soz yazari..
  • en iddiali isi "turkiye'nin ilk gercek rock sarkisi" diye nitelendirdigi yasandi bitti sarkisi idi.. hani su burak kut'un bir gunlugune rocker olup, deri pantolon kusandigi sarki..
    ayrica hatirlarim, bu feyyaz bey, 80'lerde seyyal taner'le ortalarda gezinen grup piramit'te de gorunurdu..
  • 1986 yilinda antalya salima tatil koyunde fransizca bilmediginden dolayi turist hatunlara takilabilmek icin yardima gereksinim duyan muzisyen varlik...
  • türk pop müziğinin en uzaylı şarkısı barmen minik'in sözlerini herhalde iyice sıyırdığı bir döneminde yazmış biri bu. (bkz: #6767543)
  • neden artık beste üretmediğini merak ettiğim şarkı yazarı...ayrıca aşkın tuna ile iyi bir ikili oluşturmuşlardı.
  • sertab erenerin mecbursun şarkısında "sen yeter ki sev kulun olayım" cümlesinden sonra derinden gelen "imdat" vokalini yapan kişidir.

    edit: allahım bu sesi bir tek ben mi duyuyorum.
    gaip... gaip orda mısın?
  • #19884996 numaralı entryde tarkan ın kayıp şarkısı ile sibel can ın melekler şarkısını benzettiği iddia ettiyse acilen kulaklarını bi temizletmesi gerekir.yada bu müzik işini bırakması gerekir.
  • feyyaz uçar hegemonyasının olduğu yıllar yavaş yavaş bitmekteydi. zaten fenerbahçe'ye giderek ciddi bir düşüş trendine girmiş olan feyyaz, antalyaspor, kuşadasıspor falan derken, iyice siliniyordu...

    feyyaz uçar bu düşüşü yaşarken, bu adamın, yani feyyaz kuruş'un yükselişi başlamıştı. hangi kasedi açsam, sözlerin yazdığı o kağıtlara baksam adını görüyordum. bu bir işaret olmalıydı. dünyamızın feyyaz'sız kalmayacağını müjdeleyen bir mesih miydi acaba feyyaz kuruş?

    ama sonra o da gitti. kör kuyularda feyyaz'sız kaldık.

    alakasız not: kuşadasıspor, seni unuttum sanma. yazılışın çok garipmiş. okunuşun da zor.
  • en değerli eseri diğer 3 değerli isim ile beraber yazdıkları cümbüş cümbüş yollar olan söz yazarı ve bestekar

    bu bahane ile ilgili çok değerli willy van der kerkhoff'un yazdığı entry'i de hatırlayalım;

    sarkinin semantiginin yani sira, soz konusu edilmesi gereken bir baska yonu daha vardir ki, o da bu 8 satirlik, 22 kelimelik sarkinin soz yazari hanesinde 3 ismin bulunmasidir. adam basi 2.5 satir, 7 kelime gibi bir oranla, turkce popun en ozel sarkilarindan biri haline gelen bu sarkinin sozlerinin altindaki uc isim, uc silahsor mustafa sandal. askin tuna ve ferda anil yarkin.. mustafa sandal, bu durumu bu kiz beni gormeli diye piyasalara dusmeden once sanirim atv'de yaptigi pop muzik programinda soylemis [bu sarkiyi sevgili askin'ciim, sevgili ferda'ciim ve bendeniz yazdiiik..], benim bile ekran basinda utanctan yuzum kizarmisti.
    (bkz: #6883521)

    ayrıca bay e filminde mustafa sandal'ın silah zoruyla otobüs yolcularına söylettiği sahne bu parçanın değerini bir kat daha arttırmakta, otobüs şoförü ferda anıl yarkın ise tiplemesiyle konuyu cilalamakta

    http://www.youtube.com/watch?v=8j569qzisrg