şükela:  tümü | bugün
  • bundan sonra dizinin yayınlandığı gün diziyi izlemeden önce ekşi'ye bakacağım. eğer o gün hakkında en az 100 entry girilmişse izleyeceğim girilmemişse izlemeyeceğim. çünkü 2.sezon 1. bölüm aşırı sıkıcıydı, akşam bana ayırdığım vakte üzüldüm resmen.
    bir de belli oldu ki bu sezon berrak tüzünataç sezonu olacak ama kendisi öyle bir yetenek düşmanı ki onun olduğu sahneleri atlıyorum. of off
  • (bkz: karnabahar) şu an itibariyle gündemde 74 entry ile kendisini geçmiştir. yapımcılar sebebini araştırmalı.

    ama hakkını yemeyelim. türk dizi anlayışında çığır açmış dizi. sansürsüz küfürler, birbirinin üzerine şehvetle atlamalı sevişme sahneleriyle "vovvv çılgınsınız bitch!11" dedirtiyor. bu natüralizmi, gerçekçiliği yüreğim kaldırmayabilir.

    üstteki bir entry ise gülme krizine soktu. (#72010157) bence de smk biraz daha ağır olmalı *

    özge'nin yorganlı sahnesini ben de beğendim. güzel bir psikolojik tahlil. güzel ayrıntı. özge'den bağımsız.

    onun dışında sezonun ilk bölümünü gömdük ama ilk sezon süper miydi? hayır. ilk sezonda da gerçekçiliği olmayan, abartılmış (gerçekçiliğin olmaması/abartmak kötü bir şey değil tabii. abartı ve gerçek dışılıkla yapmacıklık ayarını karıştırmak demek istediğim) sahneler çok vardı. kısacası saçma, basit sahneler. bunu fark eden demek istediğimi anlayacaktır. bu sezonda da var onlar.

    yani, devam eder miyim bilmiyorum.
  • bomba gibi 2. sezon ile gelememiş olan dizidir.

    bundan sonra 90 dakika olmasın mümkünse, ilk bölüm şerefine uzattıysanız amenna.

    bu kadar saçma tesadüfleri siz de yapmaya başladıysanız televizyona satın diziyi daha çok para kaldırırsınız.

    bir de berrak senin yerine keşke defne kayalar oynasaymış daha harbi dururmuş be.

    2. bölümde toparlanmasını temenni ediyoruz.
  • ozan güven’in karizmasıyla birleşen can manay’ın takıntılı aşkına izlenebilecek dizi. ikinci sezon adıyla çi.
  • 2.sezonu dun baslamis olan dizidir.

    ---tas dusebili spoiler cikabili---

    deniz'in duru ile ayrildiktan sonra sokaklara dusup derbeder olmasini cok yadirgadim acikcasi cunku ilk sezonda boyle buyuk bir ask gorememistim. insan gercekten asik oldugu birine deniz'in duru'ya davrandigi gibi davranmaz cunku. bu sacma olmus.

    can'in duru'yu manipule etmeye devam etmesi tam bir gerizekalilik ornegiydi kendisi gibi zeki bir adamdan beklemezdim acikcasi. gerci burada hastalikli bir asktan soz ettigimiz icin dogru dusunememis de olabilir.

    ozge'nin degisimi cok sacma olmus.
  • ne ola ki şimdi bu ?

    bu “fi” neyin nesi ?

    diyerek başlığa girdim, türk dizisiymiş.

    allah sizi bildiği gibi yapsın.

    tanım: bir dizi.
  • --- spoiler ---

    o denizin geri dönmesinden hemen önceki son sahne, gerçek o. baya. dizilerin benim adıma en büyük sıkıntısı gerçek olmayan aşklar, gerçek olmayan kötüler ve gerçek olmayan iyiler sanırım. bu dizide her şey adına konuşamam ama çok fazla gerçeklik var. olmamışlardan örnek vermek gerekirse bi özgenin değişimi gerçek gelmedi mesela, hiç ısınma turu olmadan 180 derece zor yani, bana gerçek hissettirmedi. ama smk çoğunluğun söylediği gibi yapay bana gelmedi o adamın bi ponçik tarafı hep vardı zaten özgeyle ilgili. denizle işlgili yorum yapmicam zaten sanırım dizide en gıcık olduğum karakter. mehmet günsür'ün hep aynı karakteri oynamasından artık bööğ gelmiş olabilir ama o adam elini kolunu sallayarak oyunculuk yaptığında beni gıcık ediyo artık. önceden "dzuru kendine gel (gizli "adamım")" dediğinde lanet olası zenci fln demesini bekliyodum o kadar yani. mehmet günsür'e şahsi bir garezim yok sadece karakter çok "kocaman bir götün var dostum" kıvamında bir canlı. ozan güven her zamanki gibi favorim zaten. adam hem alakasız karakterlerle de bütünleşebileceğini göstermiş durumda hem de yılların jönü mehmet'e karşı kötü jön modunda ve ben kimseden deniz aşkım kalp kalp duymadım ama herkes can manay kalp kalp kalp modunda. adam öyle geliyor kalbimin efendisi yakışıklılığında değil ama herkesi bu kıvama getirmiş ve kimse gıcık olmuyo. bakışlarından zeka ve manipülasyon akıyo. karakter çok iyi yaratılmış olabilir ama ozan güven mükemmel bi oyunculuk sergiliyo bence bu tartışılmaz. o kaş hareketleri falan konuşuyo resmen. castingi de kim yaptıysa onların da elinden öpmek lazım..
    --- spoiler ---

    sonuç olarak bana göre türk dizi furyasında efsaneleşecek ve farklı bir kulvarın ikinci baharı olabilecek dizi. eksilemeden önce "farklı bir kulvarın" kısmına dikkatinizi çekerim. saygılar
  • son derece bayık bir bölümle ikinci sezona başlamış dizi. akılda kalıcı tek sahne özge'nin dans sahnesiydi.onunla da ilgili olumlu yorumlar yapamayacağım.*
  • bazen gülümseten, bazense kitaba bu kadar uygun gitmesinin şaşkınlık verdiği yeni sezonuna başlamış puhu tv dizisi.
    can-duru ilişkisi olması gerektiği gibi resmedilmiş. sürekli beden sıvıları üzerinden gidilmiş hiç paylaşımları yok tepkisi, normal bir aşk olsaydı eğer doğru yanlış yapılmış denilebilirdi.
    oysaki can'nın sevgisi hastalıktı başından beri. hiç muhabbet etmediği, huyunu suyunu bilmediği, sesini bile duymadığı bir kadını, hayatının kadını seçti. sadece dış görünüşle ve vücut hatlarıyla başlayan sevgi böyle devam eder zaten.
    ileriki bölümlerde de bu durum duru üzerinde etkisini gösterecektir elbette.
    genel olarak sezona güzel bir giriş yapıldığını düşünüyorum. özellikle osman sonant'ın performansı müthişti. ne de olsa üçlemenin kanımca en güzel kitabı çekildi bu sezon, bunun da artısı var elbette.