şükela:  tümü | bugün
  • bence futbolcuların puanları türkiye'ye geldiği için düşmüyor, puanları düştüğü için türkiye'ye geliyorlar.
  • momentuma tepkimi son derece güzel bir şekilde verdiğim oyun. klasman 5’de son maçıma çıkıyorum. galip gelirsem üst ligdeyim. beraberlik bir işe yaramıyor.

    neyse rakip çok sağlam çıktı. bana iki top yaptırmadı ve çok klas ataklar yaptı. ilk yarı bittiğinde şutlar 11’e 1 adam lehine olmasına rağmen skor 0-0’dı. üç topu da direkten döndü bu arada. sonra 55. dakikada golü yedim.

    golden sonra da adamın atakları devam etti ama gol bulamadı. 75’den sonra adamın oyuncularına bir haller oldu. depar atamaz, pas veremez hale geldiler.. fakat savunmayı çok iyi yaptığından ben yine pozisyon bulamadım. 87. dakikada bir korner kazandım ve adamın bir türlü uzaklaştıramadığı topta saçma bir gol attım. daha doğrusu fifa 18 attı. benim payım yoktu. tahminime göre kızan sinir krizine girmiştir.

    golden sonra yine bu arkadaş topla tüfekşe saldırmaya başladı. uzatmalarda da çok net pozisyonda messi ile iyi bir vuruş yaptı ve top direği yaladı. çünkü fifa18 bu maçı berabere bitirmeye karar vermişti. ben ne yaptım peki? autu kısa pas kullandım ve kendi kaleme yapıştırdım. nasıl olsa beraberliğin benim için anlamın yok, bari momentuma ayarı vereyim dedim.

    uzun lafın kısası; ey momentum, sen mi büyüksün amk? ben büyüğüm ben, varyete!!!
  • nerede o eski santralar diyenler için santra kısmında l2'ye basılı tutarsaniz ikinci oyuncu yanınıza geliyor ve klasik şekilde santra yapabiliyorsunuz. bilmeyenler vardır belki, iyi santralar!
  • ya arkadaşlar tebrik ederim, türkiye psn'de 154 lira olan oyunu 140 liraya almak için endonezya store'una girmekle uğraşmışsınız, bu ölücülükle ya boş mezara dalarsınız ya da çöpten yemek toplarsınız.
  • defansı beceremeyenler custom tactics ayarlarından presi 25, agresifliği 75 ve takım genişliğini 40 yapsınlar.
  • online bir maçın kalitesi, eğer 56k bağlantı kullanmıyorsanız, bant genişliğiyle değil gecikme* veya packet loss'la alakalıdır. saatte toplasan 50 mb bile tüketmeyen bir oyun için ego mastürbasyonu yapıp, cahilliğinizi sıçmayın şuraya. torrent'ten dosya çekme yarışması değil bu.
  • oyunu sildiğiniz zaman aniden fifa oynama isteği geliyor. böyle aklınızdan ara pasları, uzaktan şutları, röveşataları, çalımları düşünüyorsunuz tekrar indiriyorsunuz. ama oyuna girince 2 metre ileriye pas atmaktan aciz orospu evlatlarını görünce tekrar siliyorsunuz.
  • bu anasını karısını siktiğimin oyununu bırakmış bulunmaktayım. yukarıda bir arkadaş da oldukça güzel bir makale yazmış hakkında (bkz: #72437605). bu güzel cümlelerinin altına imzamı atıyorum kardeşim benim.

    ultimate team'de seasons'ta div 1, wl'de de gold 1 - elite 3 oyuncusuyum. üst seviyedeki maçlarımın %65-70'ini kazanırım, iyi kötü oynarım yani bu oyunu. şu andaki kadrom 1.7 milyonluk, 350k da nakit var. ama bütün emeğimi herşeyimi bir çırpıda geçen haftasonu arkamda bıraktım. bu oyun bana göre değil arkadaşım, sinir hastası oldum anasını sikeyim lan.

    ulan orospu evlatları. ulan amına kodumun çocukları. bu oyunda bu sene 500 civarı online maçım var, hiç offline oynamadım zaten, yani oyunun nasıl işlediğini biliyorum. benim adamlarım neden bazı maçlar yağ gibi kayarken diğer maç ayaklarında zincir, taşaklarında dökme demir varmışçasına çimde değil de çamurdaymış gibi koşmaya çalışıyor? bu nasıl bir tutarsızlıktır, bu nasıl bir hayvanlıktır lan amına koyim? momentum falan sikimde değil, iyi oynayan ''genelde'' kazanıyor kafasındayım. ama bıktım lan bıktım. keyif almaktan ziyade ekrana bağırıyorum sürekli amın oğulları. 2 kolum vardı birinin l1 tuşu kırıldı atınca. ha benim de kafamı sikeyim o ayrı, ama sizin de ananızı sikeyim.

    ulan köpek soyları. bu kickoff golleri sürekli nasıl oluyor allah aşkına açıklayın ya. götümü yırtıyorum adamın park the bus'ını yarıp gol atacam diye. atıyorum da. santradan sonra hop, benim defans oyuncuları alzheimer'lı dedelere dönüyorlar, maçta olduklarını unutuyorlar, sıfır tepki, sağ bek tribündeki torununa el sallıyor, stoperler ortada el sıkışıyor. adam 2 tane üçgen ile kalecinle karşı karşıya kalıyor. bu mu lan emek anası sikikler? tamamen kontrolüm olmayan kaç gol yedim biliyor musunuz lan siz? sike taşşağa çarpıp adamın önüne düşen, benim adam 40 kez topu aldığı halde hep bir şekilde mıknatıs gibi geri rakibe yapışan? ananızı sikeyim, yapacağınız oyuna çakayım.

    ulan amın feryatları. bu bilgisayar destekli defans ne amına koyim ne? siz resmen oyunu iyi oynayan insanları cezalandırıyorsunuz. manuel defans yaparım genelde, adamı karşıda karşılarım, manuel olarak ikinci oyuncu ile pres yaparım, pas yollarını kapayıp sıkıştırıp topu almaya çalışırım. bakın beyler az önceki cümlemin tercümesi ''ben bir malım''dan başka birşey değil. niye manuel yapıyosun ki sen amına koyim ya? bak rakibe ne güzel, seçiyor bakayoko'yu, kovalıyor aç köpek gibi seni arkadan. defansı seçmek mi? stopere dokunmak mı? öyle şey mi olur amına koyim, ne gerek var. ebelemece oynamak varken mal mıyız aq?

    neyse işin özü hepinizin anladığı üzere, bu oyunun anasını sikeyim, tutarsızlıklarını sikeyim, gelmiş ve gelecek tüm patch'lerini sikeyim. bundan sonra bir daha haftasonu liginde 40 maç yapanın da aklını sikeyim, haftada 1-2 taşşağına maç atarsam öpüp başıma koyarım.

    tanım: benim gibi sinir hastalarının oynamaması gereken oyun.
  • hakkında karamazov kardeşler kadar yazılmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. altı üstü futbol oyunu, daha güncelleme gelecek hiçbir şey olmasa seneye yenisi çıkacak.
  • ergen götverenler akıcı oyun akıcı oyun diye diye sonunda defans ve kalecileri etkisiz hale getirmeyi başardılar fifa serisinde. alın şimdi orta sahayı defansı yürüyerek geçerek gol atın sik kafalılar sizi. her yerden defansı ve kalecileri düzeltin sesleri çıkıyor. ea ilk kez bu kadar eleştiriliyor. inşallah da silinip giderler. benim 269 tl de haram zıkkım olsun.