şükela:  tümü | bugün
8006 entry daha
  • yine londra'da telsizi kapatmış diyorlar. inşalla slimani, giroud gibi bitikler için offline olmamıştır. sana güveniyoruz fiko reyiz. şapkadan yine tavşan çıkaracaksın. hayreti mucip.
  • y yerine ğ harfi kullanıyorsa; y harfinin bonservisi fazla gelmiş ondandır. başkan ortalığı kızıştırıyordur..

    istediği rakamlara gelince tekrar y harfi kullanmaya başlayacaktır, müsterih olunuz..
  • süleyman seba'dan sonra beşiktaş'ın başına gelmiş en iyi başkandır. beşiktaşlı taraftarların bu adamın kıymetini bilmesi gerekiyor. hatta türk futboluna bu kadar bonservis bedeli ödemeden kurduğu ve 2 sene üst üste şampiyonlar yaşatmaktan ziyade, 5 sene içinde bir kulübü alıp farklı bir boyuta getirmesi de örnek olması lazım.

    eleştirilecek bir çok yanı var ama sabrı, efendiliği, çalışma hırsı, yönetim kurulundaki nokta atışları ve en önemlisi her şeye karışmaması ve takımdaki havanın bozulmamasını sağlaması bu eleştirilecek kısımları hep kapattırıyor.

    allah hedeflerinden ve yolundan saptırmasın. bu adam bu çizgiden dışarı çıkmadığı sürece, beşiktaşlılar her zaman sahip çıkacağına inanıyorum. ah ayağı takılıp düşmesini bekleyenler dışarıda olduğu kadar içeride de var ama hepsini biliyoruz, eminim kendide biliyordur.
  • sevgili fikret orman benim düşünceme göre çok iyi bir başkan. ben beşiktaşlı değilim. har vurup harman savuran, kulüplerin parasını kendi parasıymış gibi harcayan, harcadığı paralarla yıldız oyuncu alınca ya da sportif başarı gelince böyük başgan olan ama aksinde kötü başkan olan adamlardan değil. çok başarılı işler yapıyor transfer anlamında. bu sahaya da yansıyor. kötü yönetilen ve beşiktaşlı arkadaşlar da kabul ederse baş giden iki takımın kimyasını ve ezberini bozan işler yaptı. hem şampiyonluklar aldı hem ekonomik olarak süper işler yaptı. belki de sıfır borç alsa şu an beşiktaş artıda olabilirdi kasada. bu açıdan düşüncem böyle. bu konuyu kapatıyorum, diğer mevzuya geçiyorum...

    diğer konu şu ki; fikret orman yapmağaa, etmeğee diye konuşuyor. bu benim epey süredir dikkatimi çeken bir şey. dile çok önem veren bir insanımdır hem konuşmada hem yazıda. beni de irrite eden bu olay hakkında yorumda bulunmadım. sebebi de ben kimim çünkü aq? diğer sebebi de adamın şivesidir, yaşadığı yerdir. bu ülkemizde sık görülür. benim haddime değil, banane. ama gel gelelim bazı arkadaşlar yav böyle konuşuyor çünkü bu asıl ve asil türkçe'dir, istanbul ağzıdır diyip konuyu tartışmaya açmış. yani konuyu başlatan da onlar ama başlatırken tartışmaya açıp savunanlar da onlar. çeşitli de örnekler vermişler. yok yunus emre, aşık veysel. necip fazıl, atatürk? ama kaçırılan nokta şu ki; dil yaşayan bir varlıktır. sürekli değişir. biz yüz yıl öncesi herhangi bir metni ya da konuşmayı anlayamayız. emin olun yüz yıl önce bu şekilde konuşan insanlar şu an yaşasa şu anki dilin gerekliliği açısından konuşurlardı. sen yüz yıl ya da daha öncelerde yaşamış insanlardan örnek verirsen ve fikret orman da o insanlarla aynı yılda doğmamış ve yaşamamış bir insan ise, ki öyle, bu o adamın dili yanlış kullandığını gösterir. nokta. ben burda asıl türkçe orhun kitabeleridir diyip öyle yazsam, sokakta öyle konuşsam beni taşak oğlanı ederler, şu sözlükte yazar yapmazlar. adam yanlış konuşuyor işte. bizim dilimiz şu an böyle. konuştuğu , sizin savunduğunuz yıllarda doğru olsa bile yıl 2018!
    ben iş görüşmesinde yapmaaaa etmeeee diyim bakalım beni işe alıyorlar mı mesela? çıktığım kızla öyle konuşayım bakalım ne oluyor? iyi başkandır tamam. konuşması yanlıştır. bu böyle.
  • başkanımın ıq'su türk futbolunun diğer yöneticilerinin tamamına eşit. bugün londra'da 25 milyon yuroyu bonussuz, kılçıksız almıştır. 2 milyon da bonus var ama onu saymıyorum everton'ın bu yıl herhangi bir kulvarda başarılı olma ihtimali yok. 21.5 milyon + 3.5'dan fazlasını vermeyiz diyen everton'da böylece kendisiyle tanışmış oldu.
  • şu anda eline geçen 27 milyon euro ile kendisinden bir adet sağ bek, bir adet 10 numara, demba(yedeklik) ve 1 adet de yamultucu bir forvet beklediğim beşiktaş başkanı.
    9 milyon civarinda bir bonservis butcesiyle takima negredo, lens, medel, pepe, caner(butceye dahil oldugundan yazdim), orkani katmistir. 27 milyon euro ile eminim su 3 pozisyona hepsini harcamadan tas gibi transferler yapar parasini da taksitle öder.
    ulan büyük adamsın be.
  • cenk transferini konuşulan paralara tamamlarsa büyük bi yöneticilik resitali sergilemiş olur.

    futbol artık sadece sahada oynanmıyo. fikret orman başkanlık döneminde bunu tekrar tekrar kanıtlamıştı zaten. cenk transferi başkanlık döneminin imza hareketi olur. helal olsun, darısı başımıza.
  • elinde marceloyu 8 e satıp medel pepe vida orkun negredo lensi alan fikret ormandan daha tehlikeli bişey varsa oda
    elinde 28 milyon euro olan fikret orman dır
  • zerre abartmiyorum, bu adamin yaptiklarindan daha iyisini ataturk yapardi. o kadar.
  • kendisini elinde parayla hiç görmedik. o nedenle çok da övmek istemiyorum yapacaklarını görmek lazım öncelikle. borç harç içinde güzel işler yaptı, bakalım elinde yüksek bütçe varken neler yapacak. şimdi önünde başka bir challenge var, öteki ile karıştırmamak gerek.

    (bkz: başkan mitrovic içine benzemesin)
455 entry daha