• amerikan kız koleji'nden mezun olduktan sonra konservatuvara gidip şan eğitimi almışsınız. sahneye çıkıp şarkıcılık yapmak yerine neden sahne arkasında kalıp söz yazdınız?
    kalemim çok kuvvetliydi. koleje girmek isteyenlere neden bu okulda okumak istiyorsunuz diye kompozisyon yazdırıyorlardı. benimki bütün okulda nam saldı. düşünün, 12-13 yaşında yazdığım şey dikkati celbediyordu. okuldan mezun olduktan sonra ilk evlenen de ilk doğuran da ben oldum. evlilik nedeniyle konservatuvarı da bitiremedim. oysa sesim güzeldi. kolejdeki hocam faruk nafiz çamlıbel "kolejin sesi" diye severdi beni. babamın bir lafı vardı: "40'ından sonra saz çalınmaz, ikindiden sonra dükkan açılmaz." ben ikindiden sonra girdim söz yazma işlerine.

    müzik dünyasına sizi kim soktu?
    1950'lerin ortalarında, ben 30'lu yaşların başındayken arkadaşlarla erol büyükburç'u dinlemeye giderdik. ingilizce şarkı söylerdi ama anlamlarını bilmezdi. ingilizce bildiğim için ona anlattım. sonra ingilizce şarkılar yazmaya başladım. şan dersi aldığım ve yıllarca piyano çaldığım için nereye hangi sözün uyduğunu, ölçüyü biliyordum. tanju okan'la tanışınca okan benden "strangers in the night"a türkçe söz yazmamı istedi. böylece 1960'ların sonunda, ilk türkçe söz yazdığım şarkı "iki yabancı" çıktı ortaya. 1996'da da ajda'ya verdiğim "bir hata" ile kapanışı yaptım.
    neden bıraktınız söz yazmayı?
    halkın büyük kısmı bilmiyor bu şarkıların benim olduğunu. karı (ayten alpman'ı kastediyor) yıllarca "'memleketim' fikret şeneş'in" diyemedi. neredeyse benim diyecek. hatırsızlıklar kırdı beni. müzik de yozlaşınca çekildim piyasadan. bir de şarkı yazmak sıhhatimi bozmaya başlamıştı. şarkıyı bitireceğim diye günlerce uykusuz kalıyordum.

    "ajda kimi getirse beğenmedim. bir tek okan tapan'da kusur bulamadım"

    ajda pekkan'ı 17 yaşından beri tanıyorsunuz. anne-kız gibisinizdir artık... her anne kadar erkek arkadaşlarını beğenmezlik eder misiniz?
    iki oğlum bir kızım var. ajda oğlum ahmet'in arkadaşıydı. zavallı ajda benim yüzümden koca bulamadı. tanıştırmak için kimi getirse beğenmiyorum. o da bana "abla yapma ya!" diyor. ne yapayım, tutmuyor gözüm. bir lafı, bir hareketi tüylerimi diken diken ediyor. bunları ajda'ya söyleyince kızcağız da soğuyor. bir tek okan tapan'da kusur bulamamıştım. ondan da ajda ayrıldı.

    dillere pelesenk olmuş şarkılarınızı söylemek istemeyen şarkıcılar oldu mu?
    ayten alpman "memleketim"i beğenmedi. "ben cazcıyım" dedi. "gebertirim seni, okuyacaksın" dedim. ajda "kimler geldi kimler geçti"yi söylemek istemedi. bir daha şarkı vermemekle tehdit ettim, mecbur okudu.

    şarkılarınızı en iyi kim söyledi?
    ajda. ben olmasam o bu kadar ünlenmezdi, o olmasa da ben. o benim dostum. yaşadıklarımı, sözlerimin nasıl ortaya çıktığını bilir. şarkılarımı hissederek söyler.
    ajda'ya hep söylerim: "ben sevici değilim. senden maddi çıkarım da yok. param var. kusurlarını affettim çünkü benim elbiselerimi taşıyan en güzel mankensin. benim eserlerimi söylerken benim kadar titiz davranıyorsun."

    adınıza bir gece düzenlemesi ne hissettiriyor size?
    sanki yarın düğünüm var. ajda'nın fikriydi bu gece, onun vefa gösterisi. düşünün, 300'e yakın eser vermişim türk pop müziğine. 85'i ajda'ya gitmiş. bir de bu gece tamamen şans eseri kemal'in doğum gününe denk geliyor. ama çağırmadım onu konsere.

    "annem ve babam o kadar mutluydular ki şeneş soyadını aldılar"

    annem ve babam 45 yıl süren büyük bir aşk yaşadılar. o kadar mutluydular ki soyadı olarak şeneş'i aldılar. annemin adı calibe'ydi ama babam ona cili derdi. şu an benim ve oğullarımın oturduğu cili apartmanını da annem için yaptırdı.

    "kemal'le evlenseydik bu şarkılar çıkmazdı. hasret duygusuyla yazdım tüm sözleri"

    ilk evliliğiniz nasıl geçti? oğullarınızın babası, dönemin ünlü fabrikatörü, çapamarka'nın sahibi bedii bey sizi aldatmış. neler yaşadınız?
    çok üzdü beni. aslında birlikte olduğumuz 18 yıl boyunca her gün seviştik bedii ile. eğer hanımlar kocamı bu kadar yakışıklı bulmasaydı bedii beni aldatmazdı. kadınlar çeldi aklını. beni aldattığı kadın yıllarca evime girip çıkan bir tanıdığımızdı. 40'ından sonra azanı her zaman teneşir paklamıyor. bedii ile ilk evliliğimden ahmet, ikinci evliliğimden celal oldu. ahmet "babamı affet anne" diye diye ikinci kez evlendirdi beni babasıyla. yine de çok kızmadım. bedii sonra gönül yazar'la evlendi. ona bile şarkı sözü verdim.

    şarkılarınıza ilham veren kemal beyle nerede, nasıl tanıştınız?
    bedii ile ayrıldıktan sonra yani 35'lerimde reşat kulüp'te tanıştık. ihtilal kurbanıyım ben. neden derseniz, adam askeri pilottu. bu ihtilalden sonra askere öyle bir sempati doğdu ki ne zaman asker görsek üstüne atlar hale geldik. kemal beni kulüpte görmüş ve beğenmiş. ondan geldi ilk adım. ben de onu beğendim tabii.

    o dönem ikiniz de bekardınız. niye evlenmediniz?
    sözlendik. ama kemal bey çocuk diye tutturdu. ben "bedii beyin cicilerini büyütürken bir de senin cicilerini büyütemem" dedim. bu sırada kemal beyin ankara'da çapkınlık yaptığının haberini aldım. çok kızdım. gidip başkasıyla evlendim. o da benden 15 gün sonra ankara'da nikah masasına oturdu. üç yıl öncesine kadar sürdü gizli ilişkimiz. eşi de çocukları da aşkımızı bilmiyor.

    "azgın karı, adam üstünde öldü, derler diye korktum"
    ailesinin bunca yıl sizden haberi olmaması mümkün mü?
    bilmiyorlar. kemal bir kere ajda'nın konserine gelmişti çocuklarıyla. ajda edepsizi de "ay kemal enişte. işte şarkıların kahramanı" diye bağırmıştı. boğacaktım vallahi onu.

    eğer kemal beyle evlenseydiniz, biz bu şarkılardan mahrum mu kalacaktık?
    tabii. kavuşamadık diye bu kadar büyüdü aşkımız. hasretin verdiği duygularla yazdım şarkıları.

    yaşınız 90'a yaklaştı. bu saatten sonra bu ilişkiyi bitirmenizin sebebi neydi?
    kemal bey benden beş yaş küçük. geldi 80'e. sağlık problemleri başladı. birkaç ayda bir buluşurduk. biz buluştuğumuzda allah göstermesin kemal beye bir şey olursa benim günahıma girerler. "azgın karı. adam üstünde öldü" derler diye korktum. bilmezler ki kaç yıldır aramızda seksüel olarak bir şey yok.

    hiç görüşmüyor musunuz artık? özlemiyor musunuz onu?
    çocuk musun yavrum? özlemez miyim? kalk git yatak odamdaki başucuma bak. hep onun fotoğrafları... insan söküp atabilir mi? aldı bilmediği bir kadıncağızı. dört senede dört çocuğu oldu. çocukları da büyüdü. "senin mesuliyetlerin var. bu işi el aleme rezil olmadan, tadında bitirelim" dedim.
  • ajda ayse pekkan'i superstar yapan kadın.
  • sarki sozu stari. kimi zaman sarkilarin orjinallerinden bile daha guzel sozler yazmis turk pop muzigi emekcisi.

    (orn: uykusuz her gece, sana neler edecegim, tanri misafiri, haykiracak nefesim, kimler geldi kimler gecti... )
  • bu topraklarin gordugu en iyi ve en verimli sarki sozu yazarlarindandir. bircok kisiye verdigi sayisiz sarki sozu arasinda cok az sayida sarkinin bir kac kuplesini orijinalinden kullanmistir, onu da harika yapmistir. sozcuklerinde engin genel kulturu, ozgur ruhu, guclu karakteri rahatlikla hissedilir. orijinali siradan olan sarkilara muhtesem sozlerini katip tur popuna birer mihenk tasi olarak dizmistir.
  • aranjman kraliçesidir kendisi...turkiye'nin en iyi söz yazarlarından biri belki de en iyisi olup mukkemelliyetçi ve zor bir kadın olarak tanınır...bu yuzden çoğu şarkısını en çok güvendiği yorumcu ajda pekkan'a bırakmıştır,yanılmamıştır da ajda pekkan bu şarkıların hepsini hit yapıp mukkemel yorumlamıştır...ve 'herkesin hayatında bir ajda pekkan şarkısı vardır' gerçeğinin ve ajda pekkan mucizesinin mimarı...
    (bkz: ajda pekkan şarkıları)
  • 300'e yakın şarkının söz yazarı.

    bulabildiklerim aşağıdakilerdir:

    - afif tekir: suçlu gibi, unut beni
    - ajda pekkan: akşamlardan biri, al beni, anlamadım gitti, aşk budur, baksana talihe, bambaşka biri, beyaz ev, bilmece bildirmece, bir dünya ver bana, bir günah gibi, bir hata, bir köşede yalnız, bir yabancı gibi, çapkın satıcı, daha neler, dile kolay, dinlemelisin beni, doğru mu değil mi, durmaz ki dünya, düşünme hiç, erkek adın, gel, güneş yorgun, haram olsun bu aşk sana, hatıradan hatıraya, hatırlar mısın, haykıracak nefesim, hepsi boş, her yaşın bir güzelliği var, hoş gör sen, içme sakın, inanmam, kader rüzgarı, kendi kendimle ben, kim derdi ki, kim derse ki, kimler geldi kimler geçti, nasılsın iyi misin, ah ne günler, ne varsa bende var, olanlar oldu bana, olmadı gitti, olsun varsın, olur ya, palavra palavra, resmin yok bende, saklama saklama, sana bana yeter, sana doğru, sana neler edeceğim, sen olurdun yine, sen ve ben, seninleyim, sensiz yıllarda, sev hayat güzel, sevgiler ölünceye kadar, sihirli aşk, son yolcu, tanrı misafiri, tek yaşanır mı, uykusuz her gece, varsın yansın dünya, veda etmem, ya sonra, yağmur, yalnızlık yolcusu, yalnızlıktan bezdim, yaşanası dünya, yeni bir gün doğdu bize, yeniden başlasın, yere bakan yürek yakan
    - aşkın nur yengi: bir zaman hatası
    - ayla algan: bak şu adama aşık oldu, bilenler kazanıyor, dünya tersine dönse, gönlümdeki saraya, hamsi balığı gibi, iki tatlı söz, küçük bir kız, ne de olsa karın, sen de katıl bize, versin tanrı istemeden
    - ayla dikmen: anlamazdın, aşk defteri, asker mektubu, bir gölge gibi, hadi gidelim, hopla oyna, kim dinler sizi, kime ne düştü, of aman aman, seni seni, sevmeden kimse seni, yolcu yolunda gerek
    - ayten alpman: ben varım, bir başkadır benim memleketim, neden sanki bu dünya dar gelir insana, o sabah, ömrüm senindir, son bir defa, ve tanrı aşkı yarattı, yaşamak için, unutsana
    - beş yıl önce on yıl sonra: şarkılar
    - beyza başar: binbir gece, doğu rüzgarı, senin yolunda, döner döner, kaybolan umutlar
    - bilgen bengü: ikiye bölünce
    - canan: garip aşık, kara gözlüm
    - ceylan ece: beyaz güller, birini gönder, git kalbimden, istersen, kimsin nesin, ne buldun onda, sen kadehlerde
    - çetin inöntepe: her odada aşk, kaçamazsın sen benden, sen ister miydin
    - emel sayın: neyin var
    - engin evin: sev de öğren, yok ki başka dünya
    - erol büyükburç: a lover's wish, a promise, for you, golden hair, hurry to my arms, kiss me
    - ersan erdura: beni ara
    - esin afşar: ben olayım
    - fatma girik: aşk düğümü, su sızmazdı aramızdan
    - gökhan abur: bu şarkı benim şarkı, dönelim gençliğe, gönül kaçanı kovalar, ne para isterim ne pul, yüzyıllar sonra, taparım seversen
    - gönül akkor: kül değil ateş
    - gönül yazar: iki yüzlü sevgilim, affet beni, aşk hikayesi, aşkın çağı yok, aynı yerde aynı gün, bu ne, çalsın sazlar, dönemez ki bana, dün derken, hayat geçiyor hemen, mektubumu buldun mu, özlediğim sevgili, yalnızlık, adım gibi bilirim
    - gün yüksel: ağla ki, belki yarın belki daha yakın, dön bana, döndüm geldim sana, sen bana yetersin, kalp kalbe karşıdır
    - güzide kasacı: aldırmam hiç kimseye, benzerini buldum
    - haldun özdenizmen: mutluyum senin yanında, sıra bende
    - ışıl yücesoy: açılmamış mektup, aşk tuzağı, bir var bir yok, çalamazsın mutluluğu, içmeden sarhoş, köye geldi bir gelin, ne var ne yok, sen seni, tatlıya bağla
    - ihsan kayral: ben senin gölgenim, bir ömür böyle geçti, ölenle ölünmez
    - kamuran akkor: bize nazar değdi
    - melda & hakan: cennet benim kollarımda, çok naz aşık usandırır
    - meral zuhal: ikimizden biri
    - mine kürkçüoğlu: hasret ne güzel kavuşurken, sevgiye çağrı, tanrı bilir kul bilmez
    - modern folk üçlüsü: hoş geldin dünyama
    - mualla akın: benim bekleyenim var, ne sana ne bana, oldu mu şimdi
    - nazan şoray: canım tatlı, dünya kalsın sana, gözler unutsa, resti çektim
    - neco: bir yaşam öyküsü, kıyamet günü, seni bana katsam
    - nermin candan: neyin var, sevmeyi neyleyim
    - neşe alkan: lades, öderim sana
    - neşe karaböcek: dünden beri, senin yerinde olsam
    - nil burak: hiç sevilmesen bile
    - nilgün atılgan: aşk çul değildir eskimez, oldu mu, seviyor mu sevmiyor mu, sor ne o
    - nilgün sultan: kader yağmuru
    - nilüfer: ben seni seven kadın, bu gece içtikçe içmeli, dönüyorum eski sevgilime, kaybettiğim dünya, sabırla yaşanmaz, sus konuşma
    - nurhan damcıoğlu: aşkın en güzeli, şeytan diyor ki
    - nükhet duru: dans dans dans, gözlerin bulutlu
    - okşan sayın: dertliler meyhanesi
    - ömer aysan: oğlum
    - özdemir erdoğan: sendeki ben
    - romalı perihan: kavuştur ya rabbi
    - selçuk ural: bir şarkı çal, sil baştan
    - semiha yankı: kara sevda, yanıyorum, yaz deftere
    - semiramis pekkan: bana yalan söylediler, ben böyleyim, bir dost ararım, doğum günün kutlu olsun, eski sandal, iki kere ağlamışım, köy düğünü, ne geçti elime, nerdeysen, neydi neydi ne, o var ya, olmaz olmaz bu iş olamaz, samanlık seyran olur, tanrı verdi çalmadım ki, unuttu unuttu
    - sevda karaca: ayrılan yollar, bitti aşkım, burcu burcu içimde, vazgeç bu sevdadan, verdiğin söz bu muydu,
    - sevtap eti: aşk dilencisi, çapkına güvenilmez
    - sezer güvenirgil: bir şey var aramızda, canım sevmek istiyor, mutluluğun bedeli, olmaz deseler sevgimize, sen yanımdayken, sevdim sevildim, yıllar almaz üste verir, anılar konuşsa
    - sibel egemen: bir mevsimlik aşk, böyle bir rastlantı, geceden aydınlığa, hayal beldesinde, nasılsa, o biliyor, on yıl önce gel, sevme beni, umarım gecikmedim, yorgunum
    - sibel hotin: bir yer arıyorum
    - suna artun: içli dışlı olalım, sana demedim mi
    - şenay: ayrılalım ağlamadan, sakla kimse görmesin, sil gözyaşlarını
    - şükran ay: sen uyurken gideceğim
    - tanju okan: annem, darla dırlada, hayat bu nermin, iki yabancı, o gün gelse, yalancı, şansım varsa
    - tufan: her gün düşün beni
    - ümit tambil: gönül ferman dinlemez, kimsesiz çocuklar
    - yasemin kutsi: gel beri git geri, gönlüm arıyor onu, günden güne (duysun dünya), kim bahtiyar
    - zaliha: gelmem oyuna, gül dikensiz olur mu, hayat masal, kimseler duymasın, sensiz sarhoş, şu garibi sevenler anlar
    - zeki müren: hangi rüzgar attı seni
    - zerrin özer: ağlayamıyorum, sahne aynı roller başka, sayma, sev beni
  • fikret şeneş, "hit" yani listebaşı olmuş pek çok şarkının sözlerine imzasını atmış bir sanatçımız... 1974’de ulusal marş haline gelen "memleketim"; bu şarkının yanı sıra ajda pekkan'ın hemen hemen sevilen tüm şarkılarının söz yazarıdır şeneş... 1973’de bir "kimler geldi kimler geçti", 74'de "tanrı misafiri", "seninleyim", 75'de "`hoşgörsen", 78'de "ya sonra", 79'da "bambaşka biri", "haykıracak nefesim kalmasa bile" ve 83'de "uykusuz her gece", "bir günah gibi", "son yolcu" ajda pekkan'ın sesinden dinlediğimiz, fikret şeneş'in kaleminden çıkan şarkılar...
    şte bu başarılı çalışmaları nedeni ile "ajda'nın kurmayı" olarak tanındı fikret şeneş... diğer şarkılarla da ses getiren çalışmalar yapmasına karşın, öncelikle ajda pekkan'ın söz yazarı oldu.
    şimdi "artık yoruldum... zaten beş-altı yıldır az çalışıyorum, keyfi çalışıyorum... bundan sonra, olsa olsa yılda bir-iki şarkıya, o da çok güzel melodiler getirirlerse söz yazacağım..." diyor fikret şeneş ve kendini böylelikle emekliye ayırıyor.
    elif hakları kanunu'nun çıktığını, müzikle uğraşan kişilere ilk kez elverişli bir ortam sağlanabileceğini hatırlatıyoruz kendisine. yanıtı ise şöyle oluyor: "telif hakları artık önemli değil benim gözümde. bugüne dek salt manevi zevkim bu olduğu için söz yazdım. ama bu zevki bile vermediler bana. ben sözleri kolay yazmıyorum. güç oluyor, yorucu oluyor. beklediğim karşılığı alamayınca da, neden devam edeyim ? müziği bırakmam. müzik benim herşeyim. bu yüzden de yılda bir ya da iki kez, kendi açlığımı dindirmek için yazacağım artık. ancak bir profesyonel değil; ununu elemiş, eleğini duvara asmış biri olarak görüneceğim."gong dergisi...1983
    ayrıca çeşitli santçılar hakkındaki görüşleri:

    ajda pekkan
    ajda pekkan sahneler için yaratılmış. hakikaten sahneleri dolduran
    yegane batı şarkıcımızdır benim için. bunun yanı sıra dinleyicisine
    en çok saygısı olan , en mükemmel şekilde görünmek isteyen bir
    şarkıcıdır bir sanatçıdır daha doğrusu. öylesine saygılıdır ki
    saçının bir teli kıvrılsa veya elbisenin bir tarafı ütüsüz olsa
    katiyen sahneye çıkmaz, şarkı söylemez. bu ne demektir ,
    dinleyicisine olan saygısından ileri gelen bir şeydir. ve bunların
    mükemmel olması için elinden geleni yapar. bunları yaparken de bazen
    şarkı sözlerini unutabilir. o kadar saçıyla başıyla meşguldür ki bir
    anda kayıverir şarkının sözü ama ajda toparlar mühim değildir.
    kendine de hep söylediğim gibi benim şarkılarımın en iyi vitrinidir.
    çünkü o şarkılarımı alıp kendi mükemmeliyetçi kişiliği ile
    birleştirdiği zaman gayet tabii o şarkı nazar-ı dikkati cezbeder
    herkes tarafından tutulur ve sevilir. ama bir başkası tarafından da
    söylense belki aynı alakayı görebilir de görmeyebilir de. şarkıcın
    görüntüsü de çok mühim yoksa önünüze her gelen sesi güzel birileri
    de şarkıcı olabilirdi.

    sezen aksu
    tanrının hakikaten az insanlara nasip ettiği bir değer benim için.
    fransızların nasıl bir edith piaf'ı varsa bizim için de sezen aksu
    aynı şeydir. o kadar güzel şeyler yaptı ki sonunda daha da tatmin
    olayım diye değişik yönlere saptı. o zaman da bizim sevip kabul
    ettiğimiz sezen'i bu değişik türlerin çok azında gördüm. mesela son
    şarkısı "farkındayım" benim için dünyaya değer bir şarkısıdır.
    yalnız şarkının a'sı ile b'sinin aralarında en ufak bir bağlantısı
    yok fakat bunu ancak müziği bilenler anlayabilir. ama bunu o kadar
    iyi başarmış ki şarkıyı dinlerken başka dünyaya gidiyorsunuz.

    nükhet duru
    eskiden beri hep özgün besteler diye tutturdu. fevkalade bir yorumcu
    fevkalade bir insandır. özgün besteler diye tutturdu fakat bizim
    memleketimizde tam manasıyla batı müziğinde besteci olarak pek fazla
    bir insan göremiyorum. avrupa mesela hem müziği hem sözü eşit tutar
    ama aslında bana sorarsanız söz daha mühimdir. müzik ne kadar güzel
    olursa olsun sözler olmayınca melodi kayar kafanızdan fakat çok
    güzel bir söz kafanıza çakılır kalır. melodisi aklınıza gelmese bile
    şu sözlü şarkı nedir diye sorarsınız. sahnesine gelince kendini o
    kadar sebatla yetiştirdi ayrıca çok da hatırşinasdır. çok severim ve
    her ne kadar beraber çalışma imkanımız olmasa bile yine de hep arar
    sorar ve ben aradığım zaman hep telefona kendisi çıkar ötekilerde
    bunu göremezsin.

    nilüfer
    nilüfer'in sesi her ne kadar çağlayan gibi gürler gözükse de oktavı
    çok fazla geniş değildir. ajda, hele ders aldıktan sonra çok daha
    iyi çıkabildi. gırtlağı daha iyi kullanabilmek için şan dersi
    şarttır her zaman. nilüfer çıkabildiği halde aynı oktavdan fazla
    dışarı çıkamaz ve o oktav içindeki şarkıları da çok güzel
    değerlendirir. çünkü güzel bir sesi var temiz bir gırtlağı var.
    kendine çok iyi bakar. benim için değerlidir
  • yillardir hayranlikla dinledigim sarkilarin soz yazari olmasi bir yana itiraf etmeliyim ki su ana kadar kendisini erkek zannediyordum..boyle beyaz sacli top sakalli bir amca..fecri ebcioglunun biraz daha "nuri kantar" a benzeyen tipte..nuri kantar nerden geldiyse aklima yahu..neyse mukemmel sozler yazmistir kanimca..mukemmel bir cevirmen,mukemmel bir armoni bilginidir..turk popunun buralarda olmasini saglayan belli kisilerden.

    ama kardesim insan kizina neden fikret ismini koyar ki? mujde ar in oynadigi bir film vardi orda da boyleydi..fikret,ismet,nusret falan di kizlarin ismi..nusret degildi sanirim..yalan soyledim..
  • kayahan ve baris manco'yu sarki sözü yazari olarak samimiyetsiz bulurken kenan dogulu'nun sarki sözlerini samimi buldugunu ilan eden, böylelikle yillardir icimde sakli tuttugum günah dolu hislerime tercüman olmus olan sarki sözü yazari. gencler iyi sarki sözü yazamaz diye buyurmuslar, ona katilmiyoruz, bir. kenan dogulu genc degil mi, iki.
    (bkz: #6803493)
  • kuvvetli muzik bilgisi, nefis turkcesiyle birlesince, ortaya birbirinden sahaser sozler cikaran, aranjman kralicesi. türkce sözlü hafif batı müziği yillarinin bir numarasi. ingilizcesi mukemmeldir, diger dillerdeki sarkilarin sozlerini de hissederek dinler. o yuzden bir fikret şeneş sarkisi dinlerken, eger orijinalini de biliyorsaniz, ceviri gibi gelir. oysa hep soyledigi gibi tek bir hece, bir kelime icin bile gunlerce dusunur. uykusuz her gece'yi working late tonight'tan sonra dinleyin anlarsiniz.
    yeşil giresunlu'nunour golden songs albumlerini cikarmasiyla adini daha sik anar, kendisine daha cok minnet duyar oldum. hayirli omurler dilerim.
hesabın var mı? giriş yap