şükela:  tümü | bugün
  • kendi ifadesi, nasıl bir skandaldır bu yahu. bütün türkiye, tüm stad, yedek kulübeleri emenike'yi sahaya döndürmeye çalıştı ama fırat görmemiş. ben böyle büyük bir yalan görmedim ağa..

    https://twitter.com/…porx/status/579778717452353536
  • tff'nin talimatıdır.
    bir hakemin görevi nedir merak ediyorum. oyun durmuş, tüm herkes orada ve görmedin?
    son bir kaç yılın en güzel yalanlarından.
    fenerbahçe zeval görmesin.
  • minareyi çalanların devre arasında kılıfı hazırlamasıdır. bu adamın devre arasında kimden telefon aldığı incelenmesi lazımdır. büyük ihtimalle mhk'den bu olayı sıvamak isteyen bir adam aradı. direktifleri verdi ve sonuna kadar bu piyesi uygulayacaklar.

    ey fırat bu saatten sonra hakemlik yapamayacaksın, değdi bu yaptıklarına. bu yaptığın haksızlıkları kimse unutmayacak.
  • şikebahçenin küme düşürülmedigi ligde tabiyki görmemiştir.

    siz önce şikesi her makamdan onaylanan şikebahçenin küme düşürülmesini isteyin kural ihlali ne ki bu derdin yanında.
  • emenike'nin göz göre göre oyundan çıkmasına kart vermemek kural hatası ise bu açıklama maalesef kendisini kurtarmaya yetmez. her kural hatasında maç tekrar edilir mi bunu bi öğrenmek lazım. ayrıca tekrarlansa ne olur, o hırsla yine yenecekler :)

    biz bu vatandaşın çok da iyi niyetli olmadığını biliyorduk, bir de yalancı olduğunu öğrenmiş olduk.

    bir beşiktaşlıdır goygoyu almış yürümüş, eğer sen beşiktaşlıysan fırat, takımını ezmek için değil adil bir maç yönetmek için sahaya çıkmalısın. kimse sana böyle sikko kararlar verdiğin için aferin dürüstsün demiyor haberin olsun.
  • şu açıklama öncesi boktan bir lig ve lig gibi hakemler falan deyip yenilmemize kılıf aramayacaktık ancak adam bildiğin sıvamış hacı.

    bildiğin inkar ederken batırmış. insanın aklına kural hatası var da onun yüzünden mi kıvırmaya çalıştı düşüncesi geliyor. yazık lan. yemin ediyorum yazık
  • "yav çocuğu çok ıslıkladılar, morali çok bozuldu. bir de ben kart gösterip ağlatmayayım dedim" şeklinde bir açıklama yapsaydı daha mâkul olurdu. gerisini sen düşün.
  • sahayı izinsiz terk ettiği için sonrasında izinsiz girdiği için iki sarı kart, forma çıkardığı için tek sarı kart olmak üzere üç sarı kartlık pozisyonu görmeyen gözü bozuk hakem eylemi.