şükela:  tümü | bugün
  • şarttır. mesela ben flörtleşemiyorum. tam flörtleşecem bir gülme tutuyor. öğrenemedik zamanında. eksikliğini hissediyorum.
  • kesinlikle gerekli uygulamadır. bir iş arkadaşım (valla arkadaşım) asansörde yanına duran kadının kendisinden hoşlandığını düşünüyor. hoşlanmasa yanında durmazmış öyle diyor. bu adamı eğitmek lazım yoksa beraber aynı odada çalışıyoruz diye bizi sikmeye kalkacak.

    not: erkeğim.

    edit: imla.
  • bize de gelmesi gereken uygulama. yetişkinlere de ders verilsin.
  • parası neyse başvurup alacağım ders. allah şu friendzone'un belasını versin. lan tinder'dan bile kanka olunur mu amk?
  • ders 1:
    kadınların yanından arabayla geçerken son ses müzik açarak, gaza abanarak flörtleşilmez.
    ders 2:
    nargileye seri köz isteyerek karşımızdaki kadınla flörtleşilmez.

    şeklinde devam eder.
    not: erkegim amk sikerün
  • -pardon, müsait misiniz?
  • ciddi misiniz dostlar burda gece dışarda yürüyene o da istiyor diyorlar bu dersi seçene nelere yaparlar neler derler bi düşünün ülkemiz henüz buna hazır değil belki 80 yıl sonra falan olabilir
  • mantıklı bulduğum ders. insanlar sanal dünya üzerinden iletişim kurmaya yöneldikçe beden dilinin verdiği sinyalleri karıştırır duruma geldiler. seks satar mantığındaki fenomen zihniyetin ekmek arası zeytin yemeyi dahi abartılı seks öğeleri ile benzemesinin bunda payı büyük. iş gerçek dünyaya gelinceye sinyaller karışıyor tabii olarak. karşısındakinin ne istediğini, seninle sevişip sevişmeyecegini kestiremeyen abazalar sonra olayı çirkin bir boyuta taşıyabiliyor.

    beden dili haricinde karşı cinse nasıl yaklaşılması gerektiği, sohbet edebilme kabiliyeti kazandırması açısından da faydalı olacağını,böylelikle insanların özgüveninin de gelişeceğini düşünüyorum.
  • (bkz: are you cola)